Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut jaksaa nukkua pitkään?

Vierailija
04.07.2015 |

Oon neljä tuntia jo odotellut, että mies herää ja voitais mennä rannalle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään kyllä aikaisin yleensä monta kertaa, mutta jos kello on vähemmän kuin 9.30 käännän vain kylkeä ja jatkan unia :) 

Vierailija
2/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa unta vasta aamusta niin nukkuuhan sitä "pitkään". Sama heittää loput mirzat roskiin. Niillä ei saa unta vaan tulee entistä väsyneemmäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niinpä, mun ukko heräs kuselle ja painu takas petille. Nukkukoon, siinähän se elämä menee. Yöt kukutaan, päivät nukutaan.

Vierailija
4/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen illan virkku ja aamutorkku. Me iltavirkut olemme tutkimisten mukaan luovempia.

Vierailija
5/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toisen nukkua ja mee itte edeltä.

Vierailija
6/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tarvii enemmän unta, unen tarve on varsin yksilöllistä ja erot voivat olla suuriakin. Itse olen melkein ainan vapaa-aamuina jonku 2-4h hereillä ennen puolison heräämistä ja minusta se on hyvää aikaa tehdä jotain mitä itse haluaa tehdä. Voi rauhassa surffailla netissä tai käydä lenkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itseänikin sinkkuna ottaa päähän että ketään ei mene uimaan. Jos olisit minun kanssa veisin uimaan sinut.minkä ikäinen olet? Minä voin tulla sinun kanssa.

Vierailija
8/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää nää ihmiset jotka luulee kaikkien olevan samanlaisia. Aikuiset ihmiset... Tsiisus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan saatana

Vierailija
10/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:38"]Kyllä itseänikin sinkkuna ottaa päähän että ketään ei mene uimaan. Jos olisit minun kanssa veisin uimaan sinut.minkä ikäinen olet? Minä voin tulla sinun kanssa.
[/quote]

Ketään??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa herätä aikasin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi