Kova pamaus kuului, ei ole provo
Tosi kova pamaus. Ensimmäisenä tuli mieleen, että joku lamppu poksahti, sillä on käynyt näin, että lamppu poksahtaa isoon ääneen ja sulake laukeaa. Mutta ei, kaikki päällä oleva lamput ovat ehjiä ja muita valoja ei ole, tarkistin, ja sulaketaulu ok eli yksikään sulake ei ole mennyt 0-asentoon. Mitään ei kaatunut tai pudonnut, en löydä ainakan sellaista lattialta, että olisi pudonnut tai päästänyt ääntä pudotessaan. Olin tässä koneella selin ja se kuului tuolta selän takaa kylppäristä tai eteisestä, eteiseen on avoin yhteys ja kylppärin ovi vähän raollaan. . Koneellinen ilmastointilaite on, ajattelin myös että jos siihen tuli joku vika, mutta ei, normaalisti sekin hurisee. Sauna on, mutta sitä on lämmmitetty viimeksi toissapäivänä.
Hemmetti, nyt alkaa jo ajatella, että ampuiko joku naapurissa? Tai ehkä naapurissa vain tippui jotain isoon ääneen? Pamaus oli tosiaan sellainen, että säikähdin. Kuka keksii järkevän selityksen asialle? Mitään riitelyn ääniä ei ole kuulunut mistään ja ikkunaan ei tullut mitään, koska pamaus tuli toisesta suunnasta, ei ole ikkunoita sinne päin. Tämä on siis yksiö. Tämä ei ole mikään huomionhakuperjantaiprovo, vaan mietin järkevä selitystä pamaukselle, että uskaltaa mennä nukkumaan.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:18"]:D klassista av meininkiä. Kiitos. Kahvit näytöllä.
[/quote] no ei varmana oo kahvit näytöllä oikeasti? Mä en jaksa uskoa ku aina kaikilla muka kahvit lentäny kaaressa. Mä harvoin TOSI harvoin nauran ääneen millekää jutulle av llä.
Olin täysinvalveilla eilen, tässähän minä av:lla lorvin. Mutta äsken olin laittamassa pyykkiä ja samantapainen pamaus kuului taas, mutta vähän lievempänä, joten taitaa olla jotain rakenteisiin liittyvää. Toki nyt on ääniä enemmän ulkona sekä mulla radio taustalla auki, joten pamaus ei kuulu niin kovaa. Ehkä jotain lämpölaajenemiseen liittyvää? Tuntui siltä, että se tuli panelikaton suunnasta.
Pieni nenäliinan kokoinen kummitus vaan rikkoi äänivallin. :3
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:45"]Pieni nenäliinan kokoinen kummitus vaan rikkoi äänivallin. :3
[/quote]
Awwwww!! :')
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:45"]Pieni nenäliinan kokoinen kummitus vaan rikkoi äänivallin. :3
[/quote]
Tulipas ihana mielikuva! :D
Yritin ampua sinut, mutta en osunut.
Sori, ei ollut tarkoitus säikäyttää.
Pirkko pamautti naapurissa jalallaan tyhjän trippimehupaketin. Älä välitä, se kuului meillekin.
Nyt ap on haistavinaan ruudin, mutta haluan uskoa, että mielikuvitukseni laukkaa nyt vähän liikaa. Ei ole ovisilmää, että voisi katsoa käytävälle, eikä sieltä mitään kuulu. Eikä mitään kuulu mistään, tämä talo on kyllä hiirenhiljainen ja tämä on aina rauhallinen. Ainoat äänet kun joku lähti äsken parkista, mutta se oli taksikuski, jolle tähän aikaan on ihan tavallista lähteä, sen verran vilkaisin sälekaihtimien raosta.
Naapurilta putosi kaljapullo maahan?
Puristin vaan täällä seinäsi takana kaksi kuplamuovikuplaa kerralla. On nääs vähän villimpi Perjantai!
Onko sinulla kissa? Jos on kissa, niin selitystä vaille jäävät äänet ovat normaaleja.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:48"]
Pirkko pamautti naapurissa jalallaan tyhjän trippimehupaketin. Älä välitä, se kuului meillekin.
[/quote]
Tää muuten voi olla vaikka totta, yhdellä mummolla on lastenlapsia kylässä, jotain 10-13-v. Kiitos, järkiselitys, nyt menen nukkumaan.
Käy rappukäytävässä tuleeko ruudinkäryä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:48"]
[/quote]
Tää muuten voi olla vaikka totta, yhdellä mummolla on lastenlapsia kylässä, jotain 10-13-v. Kiitos, järkiselitys, nyt menen nukkumaan.
[/quote]
Joo, kattelin kans. Sulosia muksuja. Öitä!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:49"]
Onko sinulla kissa? Jos on kissa, niin selitystä vaille jäävät äänet ovat normaaleja.
[/quote]
Ei ole. Tuo kuplamuovi on hyvä, nuo on varmaan pahimpia mitä tässä talossa voisikaan kuulua. Tämä talo on kyllä oikeasti aavemaisen rauhallinen, en voi käsittää miten olikin näin mahta tuuri ja ääniin kiinnittää huomiota. Yksi juttu on, että jotain saattoi tapahtua tuolla alapuolella, missä on taloyhtiön teknisiä tiloja. Se ei kyllä ole hyvä asia.
Lintu se ei ollut, ääni kuului väärästä suunnasta, jos ei sitten jotenkin kulkeutunut. Tarkistan asian. Ei näy lintuja ainakaan näköetäisyydellä, joten ei luultavasti.
Paristo pamahti meilläkin, piti kauhean äänen.