Onko hän mielestänne kaunis?
Stana Katic. Mun mielestä ihan älyttömän kauniit kasvot ja kroppa.
Kommentit (25)
Onhan noi kasvonpiirteet aika ihailtavat
Kroppa aika muodoton, mutta kasvot ihan kauniit :)
Piti googlata kuka. Ihan nätti, muttei mun makuun mikään erityisen kaunis. Tietty jos livenä tulisi vastaan niin varmaan peittoaisi kaikki lähistön lähihoitajat.
Ihan nätti, mutta ei kaikissa kuvissa. Mutta mulla onkin omituinen maku sen suhteen kuka on nätti ja kuka ei.
Mitä ootte mieltä Emily Deschanelista?
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:47"]
Mitä ootte mieltä Emily Deschanelista? Ap
[/quote]
Aika samannäköinen minusta, ei erityisen kaunis.
Veikeä etunimi hänellä. X)
Kaunis on, mutta mutta ei mun makuuni mikään mailman kaunein kuitenkaan. Hätkähdyttävän kaunis ilman muuta silti. Kroppa hänellä näyttäisi olevan huikea, varsinkin jalat. :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:01"]Veikeä etunimi hänellä. X)
Kaunis on, mutta mutta ei mun makuuni mikään mailman kaunein kuitenkaan. Hätkähdyttävän kaunis ilman muuta silti. Kroppa hänellä näyttäisi olevan huikea, varsinkin jalat. :)
[/quote]
Oon samaa mieltä noista jaloista.
Hyvä, muttei poikkeuksellinen, jotenkin elahtanut. Pidän pyöreämmistä piirteistä ja leuka on jykevä kuin nyrkkeilijällä.
On. Vahvat ja selkeät kasvonpiirteet ja kauniit silmät.
Toi stana näyttää mischa bartonin vanhemmalta versiolta.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:19"]Toi stana näyttää mischa bartonin vanhemmalta versiolta.
[/quote]
Joissain kuvissa joo. Stanalla on kyllä kulmikkaammat kasvonpiirteet.
On kaunis. Meikistä riippuen joku virheetön mutta ei mitenkään säväyttävä, tai todella upea. Oikeassa elämässä tosin varmasti herättäisi huomiota ihan meikittömänäkin.
On kaunis.