Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut miehet alkaneet kiinnostaa. Jätänkö miehen?

Vierailija
03.07.2015 |

Olen alkanut yhtäkkiä kiinnostumaan kovasti ulkona käymisestä ja muiden miesten kanssa flirttailusta ja hauskanpidosta. Kaipaan jotain jännitystä elämään ja tuntuu, että pitäisi ehtiä vielä kokea muitakin miehiä. Joku lähenevä kolmenkympin kriisi? Ikää on 28v ja olen seurustellut saman miehen kanssa vähän yli neljä vuotta enkä koskaan ole harrastanut seksiä muiden miesten kanssa. Kävin pari viikkoa sitten pitkästä aikaa ulkona viihteellä ja se huomio ja flirttailu tuntui niin hyvältä pitkästä aikaa.

Toisaalta haluaisin olla vapaa ja tehdä mitä huvittaa ja toisaalta en pysty päästämään irti nykyisestä koska kuitenkin välitän miehestäni. Mitä ihmettä oikein teen? Pelkään heittäväni hyvän miehen pois ja jäävänikin yksin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa jakaa mahdollisimman monille miehille ja sen jälkeen ottaa puhkinussittuna se kunnollinen mies.

Vierailija
2/11 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti tulee käymään jos lähdet....luultavasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi.

Vierailija
4/11 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvä, mutta en pysty näkemään loppuelämääni hänen kanssaan. Ensinnäkin hän on puolet vanhempi. Se ei toki ole kummoinen ongelma, mutta kaikki on alkanut tuntumaan niin tylsältä... Emme koskaan käy missään, itse haluaisin esim. matkustella paljon. Koen jääväni kaikesta paitsi.

Ap

Vierailija
5/11 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota miehelle jotain parinvaihtohommia tai kimppakivaa. Jos muut kiinnostaa, niin onhan se suhteessakin mahdollista, kun pelaat avoimin kortein.

Vierailija
6/11 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies kannattaa vaihtaa.

Vierailija
7/11 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Itse seurustelin viisi vuotta ensimmäisen poikaystäväni ja myös ensimmäisen seksikumppanini kanssa. Olimme 19 kun aloimme seurustella. Mies tosin kohteli minua huonosti ja paras päätös elämässäni oli erota, elää 1,5 sinkkuna ja kokeilla eri juttuja, tutustua uusiin miehiin, tapailla ym. Löysin itseni. Nyt 2,5 vuoden jälkeen erosta olen löytänyt ns. Elämäni miehen, koska voin sanoa että tiedän mitä haluan ja mitä en halua. Seksikokemukset muiden kanssa ovat opettaneet paljon ja tällä hetkellä mieheni kanssa seksi on täydellistä. Mieti aloittaja tarkkaan mitä haluat elämältä ja parisuhteelta. Ero saattaa olla hyvä ratkaisu, mutta ei välttämättä. Riippuu niin paljon miehestäsi ja sinusta itsestäsi.

Vierailija
8/11 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:45"]

Mies on hyvä, mutta en pysty näkemään loppuelämääni hänen kanssaan. Ensinnäkin hän on puolet vanhempi. Se ei toki ole kummoinen ongelma, mutta kaikki on alkanut tuntumaan niin tylsältä... Emme koskaan käy missään, itse haluaisin esim. matkustella paljon. Koen jääväni kaikesta paitsi. Ap

[/quote] Haluat selvästi vastauksia, jotka kannustavat sinua eroamaan. Ripauttelet lisää epäkohtia miehestä kunnes vastaukset alkaa miellyttää. Kohta se mies on varmaan myös erektiohäiriöinen, kalju ja työtön. 

Vierailija
9/11 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:45"]

Mies on hyvä, mutta en pysty näkemään loppuelämääni hänen kanssaan. Ensinnäkin hän on puolet vanhempi. Se ei toki ole kummoinen ongelma, mutta kaikki on alkanut tuntumaan niin tylsältä... Emme koskaan käy missään, itse haluaisin esim. matkustella paljon. Koen jääväni kaikesta paitsi. Ap

[/quote] Haluat selvästi vastauksia, jotka kannustavat sinua eroamaan. Ripauttelet lisää epäkohtia miehestä kunnes vastaukset alkaa miellyttää. Kohta se mies on varmaan myös erektiohäiriöinen, kalju ja työtön. 

[/quote] Pointti oli se, että olet jo päättänyt erota. Nyt vain haluat tukea ja hyväksyntää, että ei tule huonoa omatuntoa erotessasi kunnollisesta miehestä.

Vierailija
10/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset kyselevät näitä asioita tuntemattomilta? Todennäköisesti tulet eroamaan ennenpitkää jutuistasi päätellen. Jos et halua tuhlata aikaa niin tee se pian. Oliko hyvä vastaus?

Vierailija
11/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:16"]

Miksi ihmiset kyselevät näitä asioita tuntemattomilta? Todennäköisesti tulet eroamaan ennenpitkää jutuistasi päätellen. Jos et halua tuhlata aikaa niin tee se pian. Oliko hyvä vastaus?

[/quote]

Miksi kaikki NAISET kyselevät OMIA päätöksiä täysin tuntemattomilta. HUOM kukaan MIES ei näin koskaan tee, MIES ei edes kysy miten Audin nokkaakselin laakerin tiivisteen suojakumi vaihdetaan

Vastaus: Haluvat että joku on samaa mieltä hänen itsensä kanssa, jolloin he ovat kaikki YHDESSÄ väärässä, mutta ei se mitään...sittem YHDESSÄ taas mietitään uusia ratkaisuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä