Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorenevatko ihmiset "taivaassa" kuoleman jälkeen?

Vierailija
13.06.2024 |

On nuori taas olomuodoltaan. Henkisesti voi olla aina nuori osittain.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas on jonkunlainen viimeinen hetki ennen tajunnan lopullista menettämistä. Riippuu varmaan eletystä elämästä miltä se näyttää.

Vierailija
2/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumis ei mene taivaaseen, olomuoto on se sisin ja se säilyy samana syntymästä hautaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät.Siksi kannattaa tehdä itsemurha silloin kun on parhaassa tikissä.

Vierailija
4/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruumis ei mene taivaaseen, olomuoto on se sisin ja se säilyy samana syntymästä hautaan.

Ihminen on kolmiosainen: liharuumis, joka mätänee kuoltua, mutta sielu ja henki elävät ikuisesti siellä, mihin on oikeutettu oman valintansa mukaan eläessään maan päällä. 

Vierailija
5/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nuorene. Ihminen maatuu kuoltuaan.

Vierailija
6/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
7/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on kolmiosainen: liharuumis, joka mätänee kuoltua, mutta sielu ja henki elävät ikuisesti siellä, mihin on oikeutettu oman valintansa mukaan eläessään maan päällä. 

Ihmisellä ei ole sielua.

Vierailija
8/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin läheinen mummoni kanssa ja pyysin, että hän kuoltuaan antaisi minulle jonkun merkin millaista on kuoleman jälkeen. Mummo lupasi. Kun hän sitten kuoli, tuli hän useampana yönä uniini ja hän oli niissä noin kolmekymppinen, sellaisena en ollut häntä koskaan nähnyt, mutta valokuvia olin ja siitä heti tunnistin. Hän sanoi unessani, että se vanha ruumis oli jo aika laittaa maatumaan eikä minun ole syytä surra.

Vierailija
9/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhteys yliluonnolliseen ja mun täytyy paljastaa jotain... Miehet ei pääse taivaaseen. Ei niiden nykyisillä käytöstavoilla. Halusin vaan tulla ilmoittamaan tämän. Miesten täytyy katua syntejään ja parantaa tapansa, jos he haluavat päästä taivaaseen.

Vierailija
10/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselle luvataan Raamatussa ylösnousemuksessa nk ylösnousemusruumis. Se on aika varmasti täysin virheetön ja muuten enkä sellainen kun ihminen oli parhaimmillaan eli nuorena mutta vielä parempi eli siis virheetön. Raamattu on toivon lähde monessa mielessä. On paljon kivampi elää kaikenlaisten ihanien lupausten kanssa kuin jotain harmaata todellisuutta että mitään ei ole tämän maallisen elämän jälkeen ja se on sitten tässä.

Nimenomaan syntiinlankeemuksen seurauksena ihmisestä tuli kuolevainen ja ruumis lopulta mätänee... tämä kehitys siis katkaistaan ihmiskunnalta ja meistä tulee taas kuolemattomia... Jeesuksen tarjoaman pelastuksen seurauksena.

Ajattele että 'taivaassa' on paljon musiikkia... siis ihanaa... ja kuorot laulaa... ajattele kuinka ihanaa on laulaa... itse uskon että nimenomaan ihmisen ääni on yksi niitä asioita jotka saa mukaansa kun täältä lähtee... monella ihmisellä on iäkkäänäkin ihan nuoren ihmisen ääni... 

Vierailija
11/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan sanonnan mukaan "ne joita jumalat rakastavat kuolevat nuorena."  Hyveelliset ja lahjakkaat ihmiset kuolevat nuorena, koska jumalat haluavat viettää aikaa heidän kanssaan tuonpuoleisessa.

Lordi Byron: "Those whom the Gods love die young."

Vierailija
12/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska taivasta ei ole olemassa. Ne on kuollut.

Vierailija
13/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu taivaassa heille, jotka kuolevat vauvoina? Ovatko he ikuisuuden ajan vauvoja?

Vierailija
14/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielulla ei ole inhimillistä ikää, kun se on puhtaassa olomuodossaan. Jos läheisille haluaa näyttäytyä kehollisena, niin voi vapaasti valita kehonsa. Se voi olla se keho ja ikä, josta itse piti eniten tai mikä on läheiselle tutuin.

Vierailija
15/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30 vuotiaan näköisiä ovat kaikki siellä. Tämä tieto on peräisin ensimmäisten vuosisatojen kristittyjen kirjoituksista.

T: Teologi

Vierailija
16/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruumiilla tekee taivaassa? Eikö nuo ole maallisia asioita tuumailla miltä näyttää? Tuskin siellä mitään missikisoja järjestetään.

Vierailija
17/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu taivaassa heille, jotka kuolevat vauvoina? Ovatko he ikuisuuden ajan vauvoja?

Eivät. Kaikki vauvat ja vielä "viattomat" pienet lapset pääsevät taivaaseen ja he kasvavat siellä täysi-ikäiseksi. 

Vierailija
18/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 30 vuotiaan näköisiä ovat kaikki siellä. Tämä tieto on peräisin ensimmäisten vuosisatojen kristittyjen kirjoituksista.

20-vuotiaana kaikki 30-vuotiaat oli mun mielestä aika rupsahtaneita. Kaikki on niin suhteellista.

Vierailija
19/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yhteys yliluonnolliseen ja mun täytyy paljastaa jotain... Miehet ei pääse taivaaseen. Ei niiden nykyisillä käytöstavoilla. Halusin vaan tulla ilmoittamaan tämän. Miesten täytyy katua syntejään ja parantaa tapansa, jos he haluavat päästä taivaaseen.

No voi harmi. Se on sitten sama homma kuin Narnian ja Mikä-mikä-maan kanssa.

Vierailija
20/98 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sairastaa progeriaa, jolloin näyttää vanhukselta jo lapsena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi