Sain UNELMIENI OPISKELUPAIKAN!
<3 Vaikka kaikki sanoivat, että yritä jotain muuta, jotain helpompaa. Tein helvetisti töitä ja onnistuin. Kuinka onnellinen voi olla!
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:33"]
Kiitos onnitteluista! Helsingin yliopiston valitotieteelliseen opiskelemaan yleistä valtio-oppia. Sisäänpääsyprosentti oli kuulemma 3 tänä vuonna, ala Helsingin yliopiston vaikeimpia päästä opiskelemaan... en vieläkään usko tuuriani.
ap
[/quote]
Entiseen aikaan Helsingissä valtiotieteelliseen pääsykokeena pidettiin Porthanian pyöröovia eli suht helppo oli päästä. Ajat tietenkin muuttuvat ja vaatimukset sen mukana. Muista kuitenkin että sisälle pääsyä hankalampaa on päästä yliopistosta ulos.
Just tuo "osallistu järjestötoimintaan ja luo kontakteja" kertoo, ettei valtiotieteen alassa itsessään ole mitään substanssia, kuten esim lääketieteessä.
Ne opiskeluaikojen ubersosiaaliset ainejärjestö/itsensämarkkinoijajyrät nyt löytäisivät työpaikan minkä tiedekunnan papereilla tahansa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:37"]Niin no, kyllähän tämä tuntuu kiinnostavan mutta tunnen itseni ala-arvoisemmaksi ihmiseksi kun haluan kolata paskaa päivät pitkät ja lypsää lehmiä, kun moni muu opiskelee lääkäreiksi, juristeiksi ja muihin ns tärkeisiin ammatteihin :/ Mulla ei ole aivoja sellasiin hommiin.
T: Se maatalousalan tuleva opiskelija
Mutta onnea AP:lle, ei ollut tarkoitus tunkea sun ketjuusi! :D
[/quote]
Turhaa tunnet alemmuutta. Olen fm ja vaihdoin eläintenhoitotöihin, koska työkaverit on sillä alalla mukavempia ja oikeasti nautin niistä töistä enemmän kuin entisistä tutkijanhommista. Mielummin teen työtä, johon minulla on palo, (palkasta ja koulutuksen tasosta viis).
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:41"]
Just tuo "osallistu järjestötoimintaan ja luo kontakteja" kertoo, ettei valtiotieteen alassa itsessään ole mitään substanssia, kuten esim lääketieteessä. Ne opiskeluaikojen ubersosiaaliset ainejärjestö/itsensämarkkinoijajyrät nyt löytäisivät työpaikan minkä tiedekunnan papereilla tahansa.
[/quote]
Huoh.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:37"]Niin no, kyllähän tämä tuntuu kiinnostavan mutta tunnen itseni ala-arvoisemmaksi ihmiseksi kun haluan kolata paskaa päivät pitkät ja lypsää lehmiä, kun moni muu opiskelee lääkäreiksi, juristeiksi ja muihin ns tärkeisiin ammatteihin :/ Mulla ei ole aivoja sellasiin hommiin.
Mutta onnea AP:lle, ei ollut tarkoitus tunkea sun ketjuusi! :D [/quote] Turhaa tunnet alemmuutta. Olen fm ja vaihdoin eläintenhoitotöihin, koska työkaverit on sillä alalla mukavempia ja oikeasti nautin niistä töistä enemmän kuin entisistä tutkijanhommista. Mielummin teen työtä, johon minulla on palo, (palkasta ja koulutuksen tasosta viis).
[/quote]
Kiitos! :)
Onnea paljon! Aion itse hakea ensi vuonna valtiotieteelliseen, toivottavasti pääsen myös :)
Onneksi olkoon!! Niin ihana lukea että joku on päässyt opiskelemaan unelmiensa alaa, varsinkin kun itse voin yhtyä riemuun :)
Hurjasti onnea!! :D Loistavaa että kova uurastus palkittiin!
Onnea! Minäkin tein koko kevään hirveästi töitä ja pääsin opiskelemaan Turun yliopistoon luokanopettajaksi :)
Onnea kaikille hirmuisesti!! Mullakin aukesi ovet Jyväskylän yhteiskuntatieteelliseen lukemaan sosiaalityötä. :) kannatti uhrata aikaa ja vaivaa, näin se palkitaan:)
Kiitos onnitteluista! Helsingin yliopiston valitotieteelliseen opiskelemaan yleistä valtio-oppia. Sisäänpääsyprosentti oli kuulemma 3 tänä vuonna, ala Helsingin yliopiston vaikeimpia päästä opiskelemaan... en vieläkään usko tuuriani.
ap
ap
[/quote]
Hahah valtio-oppi, tajuatko että et tule koskaan saamaan oikeita töitä tollasella koulutuksella??
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:36"]
ap
[/quote]
Hahah valtio-oppi, tajuatko että et tule koskaan saamaan oikeita töitä tollasella koulutuksella??
[/quote]
Olet varmaan sama katkera tyyppi, joka on käynyt alapeukuttamassa jokaisen onnittelun?
Tervetuloa meidän valtiotieteilijöiden joukkoon ap, loistovalinta ja tsemppiä opintoihin ;)
Niin no, kyllähän tämä tuntuu kiinnostavan mutta tunnen itseni ala-arvoisemmaksi ihmiseksi kun haluan kolata paskaa päivät pitkät ja lypsää lehmiä, kun moni muu opiskelee lääkäreiksi, juristeiksi ja muihin ns tärkeisiin ammatteihin :/ Mulla ei ole aivoja sellasiin hommiin.
Mutta onnea AP:lle, ei ollut tarkoitus tunkea sun ketjuusi! :D