Sain UNELMIENI OPISKELUPAIKAN!
<3 Vaikka kaikki sanoivat, että yritä jotain muuta, jotain helpompaa. Tein helvetisti töitä ja onnistuin. Kuinka onnellinen voi olla!
Kommentit (64)
Älä usko. Me valtsikalaiset työllistytään hyvin ja todella hyviin paikkoihin. Nimimerkki kaksi vuotta sitten valmistunut ja palkka 50000 vuodessa.
Alaa opiskelleena vinkki: osallistu opintojen aikana järjestötoimintaan. Sitä kautta luot tärkeitä verkostoja työelämää ajatellen, opit työelämätaitoja ja ennen kaikkea pidät hauskaa. :)
Onnea!
Siis nro 12 oli vastaus nro 9 kateelliselle ääliölle. :D
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:42"]
Älä usko. Me valtsikalaiset työllistytään hyvin ja todella hyviin paikkoihin. Nimimerkki kaksi vuotta sitten valmistunut ja palkka 50000 vuodessa.
Alaa opiskelleena vinkki: osallistu opintojen aikana järjestötoimintaan. Sitä kautta luot tärkeitä verkostoja työelämää ajatellen, opit työelämätaitoja ja ennen kaikkea pidät hauskaa. :)
Onnea!
[/quote]
Oi kiitos vinkeistä, juuri näin olen aikonut tehdä. Välivuosien jälkeen aion ottaa täysin rinnoin kaiken irti yliopistoelämästä!
ap
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:33"]
Kiitos onnitteluista! Helsingin yliopiston valitotieteelliseen opiskelemaan yleistä valtio-oppia. Sisäänpääsyprosentti oli kuulemma 3 tänä vuonna, ala Helsingin yliopiston vaikeimpia päästä opiskelemaan... en vieläkään usko tuuriani.
ap
[/quote]
Onnea! Minä pääsin Helsinkiin Valtsikkaan sosiaalityötä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:46"]
Kiitos onnitteluista! Helsingin yliopiston valitotieteelliseen opiskelemaan yleistä valtio-oppia. Sisäänpääsyprosentti oli kuulemma 3 tänä vuonna, ala Helsingin yliopiston vaikeimpia päästä opiskelemaan... en vieläkään usko tuuriani.
ap
[/quote]
[/quote]
Loistavaa, onnea sullekin! Mahtava tunne, eikö?
ap
Onnea! :) Minäkin pääsin sinne minne hain! Hyvä me! ;)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:46"]
ap
[/quote]
[/quote]
Loistavaa, onnea sullekin! Mahtava tunne, eikö?
ap
[/quote]
Kyllä. Koko tämän vuoden uurastus palkittiin. Jes. :)
Onnea ap! Pakko taas tädin ihmetellä alapeukuttajia. Miksi kukaan alapeukuttaisi toisen onnea ja onnistumista?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:33"]
ap
[/quote]
[/quote]eikö sostyö oo yhteiskuntatieteitä? Pääsin valtiotieteelliseen mut vaihoin sos. Työn puolelle, koska ajattelin et vtm työllistää huonosti. Nyt alko epäilyttää et teinkö tyhmästi :O
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:33"] Kiitos onnitteluista! Helsingin yliopiston valitotieteelliseen opiskelemaan yleistä valtio-oppia. Sisäänpääsyprosentti oli kuulemma 3 tänä vuonna, ala Helsingin yliopiston vaikeimpia päästä opiskelemaan... en vieläkään usko tuuriani. ap [/quote] Onnea! Minä pääsin Helsinkiin Valtsikkaan sosiaalityötä. [/quote]eikö sostyö oo yhteiskuntatieteitä? Pääsin valtiotieteelliseen mut vaihoin sos. Työn puolelle, koska ajattelin et vtm työllistää huonosti. Nyt alko epäilyttää et teinkö tyhmästi :O
[/quote]
Teit.
Amk olisi ollut fiksumpi valinta.
Vau! Paljon onnea, oot opiskelupaikkasi ansainnut :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:57"]
Amk olisi ollut fiksumpi valinta.
[/quote]
jaahas ja millähän perusteella? kyllä meilläpäin arvostetaan enemmän tasokasta yliopistokoulutusta ja maisterinpapereita
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:33"] Kiitos onnitteluista! Helsingin yliopiston valitotieteelliseen opiskelemaan yleistä valtio-oppia. Sisäänpääsyprosentti oli kuulemma 3 tänä vuonna, ala Helsingin yliopiston vaikeimpia päästä opiskelemaan... en vieläkään usko tuuriani. ap [/quote] Onnea! Minä pääsin Helsinkiin Valtsikkaan sosiaalityötä. [/quote]eikö sostyö oo yhteiskuntatieteitä? Pääsin valtiotieteelliseen mut vaihoin sos. Työn puolelle, koska ajattelin et vtm työllistää huonosti. Nyt alko epäilyttää et teinkö tyhmästi :O
[/quote]
Teit.
[/quote]miten niin? Mitä töitä oisin voinut tehdä vtm papereilla muka?
Onnea! Pääsykoekirjat varmasti jo kertoivat sinulle, mitä olet hakemassa lukemaan. Moni valtsikan opintohan paljastuu ihan muuksi kuin mitä nimen perusteella kuvittelisi, viestintä etunenässä. :-D
Toivon sinulle antoisia opiskeluvuosia!
Olen kateellinen, olen jo pari vuotta putkeen yrittänyt samalle alalle :) Ensi vuonna ollaan sitten opiskelukavereita, vannon!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:12"]
Onnea! Pääsykoekirjat varmasti jo kertoivat sinulle, mitä olet hakemassa lukemaan. Moni valtsikan opintohan paljastuu ihan muuksi kuin mitä nimen perusteella kuvittelisi, viestintä etunenässä. :-D
Toivon sinulle antoisia opiskeluvuosia!
[/quote]
Kiitos!
Tiedän kyllä mihin olen ryhtymässä, olen opiskellut hieman avoimessa ja haastatellut useita valtsikkalaisia, ja nyt olen iloinen ja ylpeä saadessani liittyä joukkoon! :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:08"]Mitä töitä oisin voinut tehdä vtm papereilla muka?
[/quote]
Mitä hyvänsä työtä, johon edellytetään vain ylempää korkeakoulututkintoa. Asiantuntijatöihinhän valtsikasta valmistutaan, ja on aika suosittu politiikon koulutuskin.
Sosiaalityöstä pääset toki vähän enemmän kädet saveen sossuksi. Hommat eivät tule koskaan loppumaan kesken, mutta palkanmaksuhalukkuus loppuu sitä ennen.
Mukavaa että ihmiset pääsevät toteuttamaan unelmiaan. Minäkin pääsin unelmieni opiskelupaikkaan tämän kevään haussa ja vielä ensi yrityksellä, tosin se on sellainen humanistinen "hömppäala", ei mitään vaikkapa lääkikseen verrattuna vaikeutensa puolesta.
Upeaa ap, onnea!