Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovainen rukoiletko puolestani tosissaan

Vierailija
03.07.2015 |

Minulla on kamalan vaikeata. Jumala ei kuule huutoani.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:16"]

19 "Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. 20 Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."

Täällä meitä on jo koolla useampi, jotka yhdessä rukoilemme. Mene sunnuntaina kotiseurakuntasi kirkkoon, vie etukäteen esirukouspyyntö, niin on vieläkin useampi koolla. 

Muista myös seurakuntayhteytesi. Kokoonnu meidän kanssa kirkkoon ehtoolliselle, niin olemme yhdessä sijainnista tai ajastakin riippumatta. Tässä ajassa minä olen sunnuntaina ehtoollisella ja muistan tämän.

[/quote]

Nämä sopimukset kuitenkin täytyy syntyä Hengen, ei lihan vaikutuksesta.

[/quote]

Missä on uskosi? 

Sen jälkeen, kun Jeesus siunasi ja jakoi aterian, hän puhui "Totisesti, totisesti: mitä ikinä te pyydätte Isältä minun nimessäni, sen hän antaa teille." Johanneksen evankeliumissa opetuslapset sanoivat tuon puheen jälkeen hänen puhuneen selvin sanoin, eikä enää vertauksin.

[/quote]

Jeesuksen nimessä pyytäminen tarkoittaa nimenomaan sitä että ne pyynnöt ovat Kristuksen mielen mukaisia pyyntöjä.

Fil. 2:5: "Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli"

Joh. 4:23: "Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo"

Vierailija
22/25 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat! Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta. Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi. Ja sinun korvasi kuulevat takaasi tämän sanan, milloin poikkeatte oikealle tai vasemmalle: "Tässä on tie, sitä käykää"" Jes. 30:18-21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaongelmissa painivat maksakaa kymmenyksenne Jumalan valtakunnantyöhön.Jumala ei koskaan jää velkaa.Eli Hän huolehtii että saatte ruuan pöytäänne ja laskut maksettua jos ensin uhraatte omastanne.

Aplle.En tiiä elämäntilannettas mutta tuli ensin mieleen että hylkää kaikki minkä tiiät synniks ja tee parannusta.Koska synti voi joskus olla este Jumalan tahon tapahtumiselle.Rukkoilen puolestas.Ole siunattu:)

Vierailija
24/25 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni, nytkin laitoin nettikolehtiin vl hyväksi, aion vastakin.

Vierailija
25/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:16"]

19 "Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. 20 Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."

Täällä meitä on jo koolla useampi, jotka yhdessä rukoilemme. Mene sunnuntaina kotiseurakuntasi kirkkoon, vie etukäteen esirukouspyyntö, niin on vieläkin useampi koolla. 

Muista myös seurakuntayhteytesi. Kokoonnu meidän kanssa kirkkoon ehtoolliselle, niin olemme yhdessä sijainnista tai ajastakin riippumatta. Tässä ajassa minä olen sunnuntaina ehtoollisella ja muistan tämän.

[/quote]

Nämä sopimukset kuitenkin täytyy syntyä Hengen, ei lihan vaikutuksesta.

[/quote]

Missä on uskosi? 

Sen jälkeen, kun Jeesus siunasi ja jakoi aterian, hän puhui "Totisesti, totisesti: mitä ikinä te pyydätte Isältä minun nimessäni, sen hän antaa teille." Johanneksen evankeliumissa opetuslapset sanoivat tuon puheen jälkeen hänen puhuneen selvin sanoin, eikä enää vertauksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän