Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovainen rukoiletko puolestani tosissaan

Vierailija
03.07.2015 |

Minulla on kamalan vaikeata. Jumala ei kuule huutoani.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen nyt heti. Siunausta!

Vierailija
2/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt miksi ei kuule?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rukoilen. Siunausta sinulle!

Vierailija
4/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Jumala kuulee, se ei tosin aina heti vastaa rukoukseen. Meillä ihmisillä on hyvä tyytyä Jumalan tahtoon asiassa kuin asiassa. Lupaan rukoilla puolestasi!

Vierailija
5/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse rukoillut usean vuoden että saisin rahaa niin paljon että ei tarvi kerjätä eikä lainaa kysyä. miksi ei vastaa ja hoida mun raha asioita kuntoon?

Vierailija
6/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos♡

Vierailija
7/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:44"]Olen itse rukoillut usean vuoden että saisin rahaa niin paljon että ei tarvi kerjätä eikä lainaa kysyä. miksi ei vastaa ja hoida mun raha asioita kuntoon?
[/quote]

Rukoilen puolestasi. <3

Vierailija
8/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei kuule huutoasi koska mitenkäs sellainen mitä ei edes ole olemassa voisi huutoakaan kuulla?

Vierailija
9/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mulle tänne heti nyt -rukous?

Vierailija
10/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain aikoinaan uutta pankkikorttia, rukoilin kortinhakumatkalla, että tunnusluku olisi helposti muistettava. Tunnusluku oli 0000. Joskus ne rukouksetkin kuitenkin kuullaan. =)

Vierailija
11/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin. Kyllä Jumala kuulee ja on kanssasi niissä vaikeuksissasikin. Vaikka tuntuu, että Jumala olisi kaukana eikä kuulisi (esim. masentuneilla kait usein tuntuu siltä), Jumala on oikeasti lähellä niitä, joilla on särkynyt sydän. <3 Et ole yksin.

Vierailija
12/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:44"]

Olen itse rukoillut usean vuoden että saisin rahaa niin paljon että ei tarvi kerjätä eikä lainaa kysyä. miksi ei vastaa ja hoida mun raha asioita kuntoon?

[/quote]

Usko vaan ja pyydä, niin kyllä pyyntöösi vastataan. Kerro vaikka täsmällisemmin, mitkä asiat tulisi järjestyä.

Ora et labora.

Siunausta elämääsi!

Vierailija
13/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Miten muka voisi rukoilla epätosissaan? Ei se Jumala yhtään sen paremmin kuule vaikka sormet ja varpaat olisi kuinka ristissä ja vaikka kuinka muuttaisin ääneni hihhulimaiseksi ynnyttämiseksi/hysteeriseksi ulvonnaksi.

Vierailija
14/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala vastaa omalla ajallaan. Joskus vastaus voi olla myös ei, eiväthän ihmisetkään vastaa kaikkeen kyllä. Jumala näkee kokonaisuuden, hän näkee asiat syvemmin ja tietää mikä kenellekin on parhaaksi. Eikä se aina ole ihmisen kannalta hauskinta. Mutta jos vastaus onkin myöntävä, ei sekään aina tule heti. Se kyllä voi tulla hyvin nopeastikin, mutta joskus siinä voi kestää pidempääkin. Kaikella on aikansa auringon alla, syystäkin.

Vierailija
15/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maallinen taival on rankkaa, mutta se on kuitenkin ajallista. Mieti, että saat kuitenkin olla taivastiellä, matkalla pelastukseen ja Jeesuksen sylissä, vaikka rankkaa olisikin. 

Jumala ei aina ohjaa elämäämme siihen suuntaan kuin toivoisimme. Luepa raamatusta vaikka Jobin kirjaa vertaistueksi. Silti saat olla Jumalan lapsi ja rukouksesi kyllä kuullaan.

Vierailija
16/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin puolestasi.

Vierailija
17/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa uskovaisten yhteisö, jossa kukin varojensa mukaan avustaisi omia ja miksei ulkopuolisiakin taloudellisesti.  Kerättäisiin sokkona kolehti, kukaan ei tietäisi paljonko muut ovat laittaneet.  Kokouksen alussa kerätään rahat ja näytetään kaikille loppusumma paljonko.  Sitten jokaiselle kerrotaan mihin ne on laitettu.  Tietenkin on hädänalaisella oltava lasku mukana jota hän ei pystynyt maksamaan.

Muistan aikoinani kuinka kipeää teki kun vain rukoiltiin eikä konkreettista apua saanut.

Olisiko niin mahdotonta?

Vierailija
18/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt. 6:6-15 Jeesus sanoo: 

"...kun sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle. Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan. Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan. Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi, tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;  anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme; ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;  Äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen. Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi; mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne."

Jaak. 4:3-6 

"Te anotte, ettekä saa, sentähden että anotte kelvottomasti, kuluttaaksenne sen himoissanne. Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen. Vai luuletteko, että Raamattu turhaan sanoo: "Kateuteen asti hän halajaa henkeä, jonka hän on pannut meihin asumaan"? Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".

Vierailija
19/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 "Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. 20 Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."

Täällä meitä on jo koolla useampi, jotka yhdessä rukoilemme. Mene sunnuntaina kotiseurakuntasi kirkkoon, vie etukäteen esirukouspyyntö, niin on vieläkin useampi koolla. 

Muista myös seurakuntayhteytesi. Kokoonnu meidän kanssa kirkkoon ehtoolliselle, niin olemme yhdessä sijainnista tai ajastakin riippumatta. Tässä ajassa minä olen sunnuntaina ehtoollisella ja muistan tämän.

Vierailija
20/25 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:16"]

19 "Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. 20 Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."

Täällä meitä on jo koolla useampi, jotka yhdessä rukoilemme. Mene sunnuntaina kotiseurakuntasi kirkkoon, vie etukäteen esirukouspyyntö, niin on vieläkin useampi koolla. 

Muista myös seurakuntayhteytesi. Kokoonnu meidän kanssa kirkkoon ehtoolliselle, niin olemme yhdessä sijainnista tai ajastakin riippumatta. Tässä ajassa minä olen sunnuntaina ehtoollisella ja muistan tämän.

[/quote]

Nämä sopimukset kuitenkin täytyy syntyä Hengen, ei lihan vaikutuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän