En ymmärrä mitä järkeä on varastaa vessapaperia ja saippuaa yleisistä vessoista
Kommentit (23)
Ei mamma betalar ja KOK nuoret ymaarakkan mita koyhyys on eivatka tajua etta kun kansa koyhtyy loppuu KOK kokonaan
Meneehän noihin nyt joku 10€ kuussa, sillä saa jo moni viikon ruoat.
Olen säästänyt elämäni aikana noin 10 euroa joten onko se vähän kysyn vaan?
Koska normaali ihminen tuntee häpeää joutuessaan varastamaan, hän pyrkii varastamaan jotain varkauden kohteeksi joutuneelle vähäpätöistä.
Jos rahaa olisi joko ruokaan tai paperiin, kumpaa ostaisit?
Mitä järkeä käydä kotona aamupaskalla jos on töissä wc käytössä?
Mitäpä sinä ap ymmärtäisit. Tqidat vain tykätä olla ylimielinen.
Paskapaperin pölliminen on näpistys ellei sitten vie kerralla kuutiokaupalla tavaraa.
Minä olen joutunut varastamaan työpaikalta wc-paperia, käsipaperia, kahvipaketteja, ja konetiskitabletteja.
Käteen jää kuussa 1300 euroa, olen osa-aikainen ja teen 26 tuntista työviikkoa, en saa kokoaika työtä alallani.
Olen varastanut myös Alkosta viiniä ja kaupasta karkkia, ja apteekista lääkkeitä. Näihin kun mulla ei ole varaa. Käyn varastaa rikkaiden asuinalueen lähikaupasta kun siellä ei ole valvontaa lainkaan
Vierailija kirjoitti:
Ei mene. Ei ainakaan yhden tai kahdenkaan hengen perheessä, saa olla yli 5 henkeä, että menee 10€yhdessä kuukaudessa saippuaan ja vessapaperiin.
Ihan periaatteen vuoksi. Saa siitä mielihyvää kun voi pyyhkiä ihmisten rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene. Ei ainakaan yhden tai kahdenkaan hengen perheessä, saa olla yli 5 henkeä, että menee 10€yhdessä kuukaudessa saippuaan ja vessapaperiin.
Mulla menee yksin rulla paperia päivässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tekee paperista kuukautissuojia. Silloin takuulla kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 rullaa menee kuukaudessa, katso paljonko ne maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee yksin rulla paperia päivässä
Samoin pitäisi lopettaa tuo kaljan juonti ja roskaruuan syönti, aamulla prööt ja menee heti metrikaupalla paperia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole sitä vähää. Yleistä opiskelijoiden keskuudessa. Moni elää miinusmerkkisesti.
Jonka lisäksi pölliminen on kivaa ja jännää...
Vierailija kirjoitti:
Olen säästänyt elämäni aikana noin 10 euroa joten onko se vähän kysyn vaan?
Se on paljon, sillä voi ostaa kebabin...
Kaikilla ei ole sitä vähää. Yleistä opiskelijoiden keskuudessa. Moni elää miinusmerkkisesti.