Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mököttäminen on vallankäyttöä?

Vierailija
03.07.2015 |

Minulla on hyvä mies, mutta riitely hänen kanssaan on kammottavaa. Hän aloittaa nimittäin hyvin helposti mököttämisen. Mököttäminen voi kestää päivän, pari joskus pidempään.

Minusta mököttäminen on vallankäyttöä. Mitä mieltä te olette ja mitä asian kanssa pitäisi tehdä?

Itse olen lyhytvihaisempi ja haluaisin tunnin parin päästä viimeistään selvittää asian ja mennä eteenpäin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies miettii. Olette varmasti kummatkin loukanneet toisianne. Anna hänen olla aikansa ja koittakaa selvittää välinne.

Vierailija
2/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mököttäminen tuntuu rankaisemiselta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla mököttäminen tarkoittaa sitä että nyt v***ttaa ihan liikaa ja on parempi jäähdytellä. mutta jos toinen sitten ihan tosissaan haluaakin jatkaa riitaa ja tulee siihen vänkäämään että mitä sää nyt siinä mökötät niin jatketaan sitten

Vierailija
4/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Minusta mököttäminen on henkistä väkivaltaa. Mies mököttää joskus monta pv ja minä joudun aina pyytää anteeksi koska en jaksa sitä väkivaltaa.

Vierailija
5/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitäisi toimia kun mököttämisen jälkeen asioita ei selvitetä kunnolla. Mies ei tee aloitetta ja minä pelkään uutta mökötysjaksoa.

Vierailija
6/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herrajeesus. Liiton suolahan on peräänantamaton valtataistelu. Vai olenko käsittänyt väärin.

Vierailija
7/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta yhteinen etu on selvittää asiat riidan jälkeen. Hampaankoloon ei saisi jäädä mitään merkittävää.

Vierailija
8/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhann se, mutta miten toimia muuten, jos tuohon on oppinut? Et kyllä mitenkään voi vaatia, että toinen olisi kuten itse olet, ja valmis olemaan ns tavallinen jo parin tunnin päästä.

Mummini oppi elämään asian kanssa, kaverini on oppinut elämään asian kanssa, minä en varmaan siihen pystyisi, mutta olenkin vähän tuuliviiri ja nopea liikkeissäni.

Vierailija
9/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se vitutus on vaan käsiteltävä. Väkisin ei voi koko ajan olla vaan että kyllä rakas kyllä rakas.

Jos vituttaa on parempi mököttää, kuin huutaa, haukkua, paiskoa kamoja, rikkoa jotain tai lyödä.

Anna hänen EDES mököttää. Vaihtoehtona voisi olla että hän tietenkin alkaisi killittämään viinaa.

On aika inhottava ettei mitään oikeuksia saisi miehelläkään olla.

Olen itse feministi nainen, mutta jotenkin minusta tuo tuntuu jo eläinrääkkäykseltä kun ei saisi edes mököttää.

Vierailija
10/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:55"]Samaa mieltä! Minusta mököttäminen on henkistä väkivaltaa. Mies mököttää joskus monta pv ja minä joudun aina pyytää anteeksi koska en jaksa sitä väkivaltaa.
[/quote]

No jos käytöksesi v*tuttaa. Kävikö mielessä?

Vierailija
11/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi riitelemme harvoin. Olemme olleet yhdessä jo yli 10v. Siitä huolimatta mökötyksen kestämistä en ole (vielä?) oppinut. Vie voimat!

Vierailija
12/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jo entinen ystäväni aloitti mököttämisen aina, jos jotakin hänen toimistaan kritisoi. Kaikki oli aina muiden syytä, jopa hänen pettäminen. Oli pitkävihainen, ja mökötykset saattoivat jatkua kuukausia.

Hänellä kyllä oli oikeus sanoa ja töksäytellä...

Jatkakoot mököttämistään muiden kanssa.

Vierailija
13/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies

Vierailija
14/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex mökötti ja se oli hirveää. Saattoi viikonkin mököttää ja sitten oli kuin mitään ei olis sattunut. Teeskenneltiin, että ei ole riidelty. Ikinä ei sovittu. On ex.

Nykyinen mies ei mökötä. Riidellään, sovitaan, puhutaan asiat halki, pyydetään anteeksi. Asiat ei jää kasvamaan meidän välille.

Vierailija
15/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies mököttää, teen omia juttuja, esim. tapaan ystäviä, käyn kävelyllä, väritän värityskirjoja. Joka syyttä suuttuu, se lahjatta leppyy. Ei se ole vallankäyttöä, jos et luovuta sitä valtaa hänen käsiin.

Vierailija
16/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin teen juttuja mökötyksen aikana, mutta lasten takia tyly ilmapiiri tuntuu pahalta. Haluaisin vain selvittää ja sopia. Ap

Vierailija
17/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pidän myös paljon mykkäkoulua :D lapsesta saakka oon suuttunut tosi herkästi ja aina välttelen konflikteja. Jos joku huutaa minulle tai arvostelee poistun tilanteesta. Haluaisin oppia tästä pois, mutta vaikeeta on. En kuitenkaan paria pvää pitempää hiljaisuutta jatka..

Vierailija
18/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:25"]Itsekin teen juttuja mökötyksen aikana, mutta lasten takia tyly ilmapiiri tuntuu pahalta. Haluaisin vain selvittää ja sopia. Ap
[/quote]

Et voi toista muuttaa.

Vierailija
19/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää on pitkä aika. Huokaus..

Vierailija
20/31 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:25"]Itsekin teen juttuja mökötyksen aikana, mutta lasten takia tyly ilmapiiri tuntuu pahalta. Haluaisin vain selvittää ja sopia. Ap
[/quote]
Jos on lapsia kuvioissa niin on kyllä kypsymätöntä käytöstä mieheltä. Oletko sanonut hänelle, että ajattelisi lasten kannalta millaista on kun kotona on kireä ilmapiiri? Lapset vaistoavat todella herkästi vanhempien riidat