Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Sastamalaan

Vierailija
27.06.2015 |

Johonkin vitun vanhan kirjallisuuden päiville. Vituttaa jo valmiiksi. Mieheni haluaa mennä ostamaan kirjoja. Sais niitä kaupastakin perkele, tarvisi istuu autossa montaa tuntia. Taidan vetää kunnon kännin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 07:46"]

Johonkin vitun vanhan kirjallisuuden päiville. Vituttaa jo valmiiksi. Mieheni haluaa mennä ostamaan kirjoja. Sais niitä kaupastakin perkele, tarvisi istuu autossa montaa tuntia. Taidan vetää kunnon kännin.

[/quote]

Mene eviksille! Siis evankeliumijuhlille. Sen lisäksi siellä on Herra Hakkaraisen talo. Ja Rudolf Koivun ja Gallen-Kallelan näyttelyt. 

Toki voit juoda itsesi humalaan, on siellä irkkupubikin.

Vierailija
2/16 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 08:21"]

Joskus täytyy tehdä kompromisseja. Mieheni lähtee sitten mun kans Bulgariaan elokuussa. Eikä tykkää siitä yhtään. Ap

[/quote]

juodaanko bulgariassa viinaksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantakahvilaan oluelle.  Katsomaan kaunista Vammalaa.

Vierailija
4/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule luokseni kylpyyn. Asun ihan Sylvään koulun naapurissa. Voin tarjota sidutkin. N26

Vierailija
5/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tyrvään kirkossa, niin mahtava! Ja sit vammalan seurahuoneella vetään kännit.

Vierailija
6/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kirkot eikä lesboilu, mut siellä on kuulemma olut teltta. Parkkeeraan sinne itseni. Ap

Vierailija
7/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi lähdet mukaan? Miehesi tykkää kirjoista, sä kaljan kittaamisesta, mene jonnekin olutfestareille.

Vierailija
8/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus täytyy tehdä kompromisseja. Mieheni lähtee sitten mun kans Bulgariaan elokuussa. Eikä tykkää siitä yhtään. Ap

Vierailija
9/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelmat

Vierailija
10/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 08:26"]On sullakin ongelmat
[/quote]onneksi tosiaan ongelmani ovat näin pieniä. Mutta pääsin valittaan edes jostain. Ap

Vierailija
11/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin sinun miehellesi: Jätä se sika!

Vierailija
12/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska paikka ja paska tapahtuma. Turhaan lähdet mukaan.

Vierailija
13/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 07:46"]

[/quote]

Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka käyttää näitä keinotekoisia hallinnollisia nimiä, jotka ei kerro yhtään mitään siitä, mihin olet oikeasti menossa. No toki tässä tapauksessa vanhan kirjallisuuden päivät paljasti, että olet menossa Vammalaan, etkä esimerkiksi Mouhijärvelle. Ne vanhat paikannimet on yhä edelleen olemassa, vaikka kuntaliitosten kautta uudelle isolle kunnalle olisi joku keinotekoinen nimi keksittykin. Yhtä hyvin voisit sanoa, että olet menossa Pirkanmaalle, kertoo suurinpiirtein yhtä paljon siitä, mihin olet menossa.

Itse en koskaan mene Akaaseen, vaan aina joko Toitsuun, Viialaan, tai Kylmikselle.

Vierailija
14/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiennyt onko se Vammala vai Sastamala. Anteeksi. Netissä joku kutsui sitä Tyrwääksi. Asumme itse täällä pohjanmaalla. Ap

Vierailija
15/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 08:52"]

No en tiennyt onko se Vammala vai Sastamala. Anteeksi. Netissä joku kutsui sitä Tyrwääksi. Asumme itse täällä pohjanmaalla. Ap

[/quote]Tyrvää oli ennen oma kuntansa, joka liitettiin 70-luvulla Vammalaan. 

Vierailija
16/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä sanottava, että Sastamala on aina hirveää seutua oli sitten vammalaa tai mouhista tai tyrWäätä. Joskus käyn maalla möksällämme poimimassa (syömässä) mansikoita kerran kolmessa vuodessa mutta siellä hyökkäilee vaan pään kokoisia paarmoja ja mitä lie kärpäsiä. Aurinkoisella kesäsäällä on ihan kiva ajaa ohi ja pällistellä auton ikkunasta maalaismaisemaa mut ei sinne kannattaa itseänsä parkkeerata.