Mies haluu että panen sitä strap-on dildolla :(
Paljastui sitten tälleen että on kaappihomo. Ihmettelinkin kun on niin passiivinen aina makkarissa. Lapset tehty ja mies onkin homo kuinka voin epäonnistua elämässä näin? En voi kun itkeä .
Kommentit (8)
Minä rakastan panna miestäni strap-onilla :) Se oli minun fantasiani pitkään ja ei hitto kun olin iloinen kun mies sanoi että hänkin haluaa kokeilla. Minussa on kyllä vähän dominan vikaa, mutta mitä siitä, kun toinen haluaa vastaavasti ottaa vastaan karua kohtelua kuten kuivalla kakkoseen :)
Vittu näitä strap-on provoja!!
Booring!
Se on just kivaa panna miestä sträppäril. Ei miehen ja naisen välinen seksi tee homoa.
N24
No mutta jos se ratkaisee "ongelman" että panet miestäsi strapilla, niin sittenhän sinä panet! :) Voitte kuitenkin pitää perheen kasassa ja silleen. Älä ny oo tommonen. ;)
Porvoo vai ei? Ei vain tarkoita että ukko on homo jos haluaa strappia naiselta. Siinä on eroa kuinka estoton on naisen kanssa vaikka ei yhtään innostu miehistä. Aika moni mies haluaa vaihteluna persettä. Sillon pitää löytyä miestä joka kestää saman naiselta.
Panohommia vain. Se on tullut huomattua että ikä vähentää estoja. Tai tekee pervommaksi? Vai lieneekö sama asia? Naiset on mielenkiinto ja niissäkin mielummin kokeneet. Hitosti nautinnollisempaa kuin jonkun aloittelijan kanssa.
Aina lämmin ja aito muna perseessä kumipampun voittaa!
t. Toinen ex-kaappihomo
Eka kakkaat lautaselle ja sit panet perseeseen. Tunkee kakkaa samalla suuhun. Kunnon domitat huomioi kaiken.
Ei siinä mitään strap-on dildoja tarvita. Työnnä sille vessaharja persuuksiin.