Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tuntee tavanneensa elämänsä miehen, kannattaako jättää nykyinen mies?

Vierailija
03.07.2015 |

Eräs mies on kolahtanut liian kovaa ja hän tuntuu Siltä Oikealta. Kannattaako jättää nykyinen? Olen nuori ja ei ole kihlasormusta saati lapsia nykyisen kanssa. Tuntuu väärältä kävellä tämän miehen ohi noteeraamatta, koska on suhteessa toisen kanssa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Jätä toki, en usko nykyisesti kokevan mitään oikeaa menetystä sussa :)

Vierailija
2/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät tietenkin! Nuorena ei kannata tuhlata aikaa sellaiseen, joka ei kiinnosta tarpeeksi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:38"]Jätät tietenkin! Nuorena ei kannata tuhlata aikaa sellaiseen, joka ei kiinnosta tarpeeksi. :)
[/quote]
Juuri näin olen ajatellut. Olen 23v. ja en voi tässä iässä sitoutua ihmiseen, joka ei tunnu loppuelämän kumppanilta. Vielä on aikaa tehdä muutoksia :) -ap

Vierailija
4/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää jättää, jos noin tunnet.

Vierailija
5/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:37"]:D Jätä toki, en usko nykyisesti kokevan mitään oikeaa menetystä sussa :)
[/quote]
Pahimmalta tuntuu juuri siksi kun jätän hänet jonkun toisen takia... Mutta olen empinyt suhdetta jo kauan aikaa. Nyt kun tämä Maailman Ihanin Mies tuli elämääni niin olen tosissani ruvennut pohtimaan eroa. -ap

Vierailija
6/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroat ilman muuta ennen kuin alat seurustelemaan tai hyppäät uuden kanssa sänkyyn. Teillä ilmeisesti jo jotakin säpinää on ollut jo? Ja kun näyttää olevan asia kiinni vain siitä, että annatko itsesi lähteä varattuna juttuun mukaan, niin kannattaa myös pistää merkille se, että sitä unelmiesi miestä ei ole haitannut alkaa varattua vikittelemään. Ihan vain tulevaisuutta ajatellen.

M27

Vierailija
7/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ruoho on taas hetken päästä vihreämpää aidan toisella puolella. 

Jos suhteenne on vakiintunut kykyisen kanssa, miksi et yrittäisi rakentaa sitä? Elämän arki tulee jokaisessa suhteessa, nuorempana kannattaa opetella tekemään työtä rakkauden eteen, koska se kantaa paljon paremmin läpi elämän kuin alun huuma. 

Vierailija
8/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättikö nykyinen miehesi aikoinaan samanlaisia "se oikea" -tunteita kuin mitä tämä uusi mies tällä hetkellä? Jos ei herättänyt, niin jätä pois vaan. Jos taas herätti, niin kyse on todennäköisesti vain siitä, että nykyinen miehesi ja arki kyllästyttää, ja kaipaat jännitystä. Jos kyllästyksissään aina vaihtaa miestä, niin sitä saa olla vaihtamassa aina muutaman vuoden välein.

Vierailija
9/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa. Ja sama miehille: kannattaa jättää vaimo jos tuntee löytäneensä elämänsä naisen.

Kerran (ehkä) se vain kirpaisee.

Vierailija
10/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:49"]Eroat ilman muuta ennen kuin alat seurustelemaan tai hyppäät uuden kanssa sänkyyn. Teillä ilmeisesti jo jotakin säpinää on ollut jo? Ja kun näyttää olevan asia kiinni vain siitä, että annatko itsesi lähteä varattuna juttuun mukaan, niin kannattaa myös pistää merkille se, että sitä unelmiesi miestä ei ole haitannut alkaa varattua vikittelemään. Ihan vain tulevaisuutta ajatellen.

M27
[/quote]
Noh olen aistinut säpinää. Ei hän ole minua vikitellyt muuten tosiaan. Kiitos uudesta näkökulmasta silti, en ollut ajatellut tuota vielä, että pitää miettiä vikitteleekö hän varattua. Mutta kyse ei ole siitä kumminkaan :) -ap

Vierailija
11/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:54"]Herättikö nykyinen miehesi aikoinaan samanlaisia "se oikea" -tunteita kuin mitä tämä uusi mies tällä hetkellä? Jos ei herättänyt, niin jätä pois vaan. Jos taas herätti, niin kyse on todennäköisesti vain siitä, että nykyinen miehesi ja arki kyllästyttää, ja kaipaat jännitystä. Jos kyllästyksissään aina vaihtaa miestä, niin sitä saa olla vaihtamassa aina muutaman vuoden välein.
[/quote]
Herätti jonkinlaisia tällaisia tunteita alussa nykyinen miehenikin, mutta hän on tosiaan ensirakkauteni. Normaalia varmaankin alussa kuvitella naiivisti, että heti löysi elämänsä miehen... ehken osunutkaan ekalla kerralla siihen oikeaan... enkä usko, että jokaiselle on yksi oikea olemassa. Tapaamani mies tuntuu vain enemmän sellaiselta.

Vierailija
12/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kannattaa kokeilla muitakin jos ei tunnu hyvältä. Mutta ensin poikki edellisen kans ennen uutta suhdetta. Itse tein saman 21vuotiaana 6 vuotta seurusteltuani. Seuraava suhde meni myös perseelleen 5 vuoden päästä mutta parempi niin kuin olisin jumittunu mitäänsanomattomaan suhteeseen.

Vierailija
13/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:02"]

Nuorena kannattaa kokeilla muitakin jos ei tunnu hyvältä. Mutta ensin poikki edellisen kans ennen uutta suhdetta. Itse tein saman 21vuotiaana 6 vuotta seurusteltuani. Seuraava suhde meni myös perseelleen 5 vuoden päästä mutta parempi niin kuin olisin jumittunu mitäänsanomattomaan suhteeseen.

[/quote]

Mutta sitähän ei tiedä jos seuraava suhde onkin "jalat alta" -suhde.

Vierailija
14/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:02"]Nuorena kannattaa kokeilla muitakin jos ei tunnu hyvältä. Mutta ensin poikki edellisen kans ennen uutta suhdetta. Itse tein saman 21vuotiaana 6 vuotta seurusteltuani. Seuraava suhde meni myös perseelleen 5 vuoden päästä mutta parempi niin kuin olisin jumittunu mitäänsanomattomaan suhteeseen.
[/quote]
Niin, olen kumminkin hyvin varma, että en tule enää koskaan olemaan täysin tyytyväinen nykyiseen suhteeseeni. En ole ikinä jättänyt ketään myöskään, koska on ensimmäinen parisuhde. Tuntuu oudolta erota ja kun ei haluaisi satuttaa ketään. Mutta kyllä on oltava itsekäs ainoassa elämässään. Eikä se ole itsekkyyttä vaan rehellisyyttä nykyistäni kohtaan. -ap

Vierailija
15/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti uusi miehesi myös löytää jonkun elämänsä naisen, pian sen jälkeen kun olet jättänyt entisesi ja tutustunut häneen vähän aikaa.

Vierailija
16/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä eronneiden kokoontumispalsta nykyään kun valtaosa neuvoista kannattaa entisen suhteen jättämistä? Ap kertoo, että on tuntenut toista kohtaan. Nyt ei ole tekemässä mitään sen eteen, että vanha suhde kehittyisi uudelle tasolle. Jos nyt ei onnistu, vielä vaikeampaa se on jatkossa.

Rakkaus ei ole sitä huumaa, vaan halua olla rakastamansa kanssa vaikka välillä tahdon avulla. Kun on tahtoa rakastaa, siitä suhteesta voi kehittyä se elämän suhde. Samat ja eri puutteet löytyy myöhemmin muistakin suhteista. Rakkaus rakennetaan sen kaiken hyvän varaan, joka siinä elämäntilanteessa vaikuttaa hyvältä.

Ei elämä ja rakkaus ole kuin peli, jossa voidaan aloittaa alusta tuosta noin vaan. Kaikki se mennyt on osa itseään tulevassakin suhteessa. Rakastakaa toisianne oikeasti ja sitoutukaa, älkää eläkö vain sitä ohimenevää huumaa.

Vierailija
17/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut vähän päälle parikymppisenä. Ei kannata. Ei se vaihtamalla parane!

Vierailija
18/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kyseessä ole seurustelusuhde, eikä avioliitto. On normaalia päättää seurustelusuhde, joka ei tunnu hyvältä. Etenkin parikymppisenä!!

Vierailija
19/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:20"]

Eikö kyseessä ole seurustelusuhde, eikä avioliitto. On normaalia päättää seurustelusuhde, joka ei tunnu hyvältä. Etenkin parikymppisenä!!

[/quote]

Mikä tahansa on normaalia, mutta ei mikä tahansa ole parhaaksi. Parhaan suhteen saa, kun rakentaa sitä olemassaolevaa ja harjoittelee rakastamaankin. Rakkaus ei ole itsekästä, mutta ap:n ajatukset poikaystävänsä jättämisestä on.

Vierailija
20/50 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa korjata tätä suhdetta. Korjausliike olisi se, että minun tunteeni miestäni kohtaan palaisivat... Ei tunteita voi palauttaa niin vain. Ei tunnu enää oikealta. En voi olla varma onko uusikaan minulle se oikea, mutta voiko elämässä olla mistään varma? -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi