Mukavan miehen kanssa treffeillÀ, kertoi ettei ole ajokorttia
Kommentit (28)
Mun edellytys naisille on se, ettÀ omaa tasavertaisen arvomaailman miesten ja naisten vÀlillÀ, eikÀ ole itseriittoinen.
T: Kortiton mies
Vierailija kirjoitti:
Mun edellytys naisille on se, ettÀ omaa tasavertaisen arvomaailman miesten ja naisten vÀlillÀ, eikÀ ole itseriittoinen.
Beta feministi mies. Yök!
NÀin maalla asuvana se todellakin on ehdoton edellytys millekÀÀn kanssakÀymiselle ja tekemiselle, ettÀ ajokortti on oltava. ItsellÀni se tietenkin on, mutta en minÀ minkÀÀn miehen kuljettajaksi ala. Ja tÀllÀ elÀmÀnkokemuksella sen tietÀÀ, etteivÀt ne kortittomat sitten kuitenkaan taksilla sinne hiihtoladun varteen tai laavulle johtavalle polulle tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Beta feministi mies. Yök!
Sairasta olla suhteessa, jossa alistetaan toisia ja kasva aikuiseksi. Yökkimiset on tosi lapsellista touhua.
T: Sama
Maito on lopussa: Ai niin, mies ei voi hakea, kun sillÀ ei ole ajokorttia.
Lapsi tarvitsee kyydin harkkoihin: Ai niin, mies ei voi kuskata, kun sillÀ ei ole ajokorttia.
Tilattu varaosa on tullut liikkeeseen: Ai niin, mies ei voi hakea, kun sillÀ ei ole ajokorttia.
Ajokortittoman miehen kanssa kaikki pikkusÀlÀ jÀÀ itselle hoidettavaksi. MitÀ sellaisella miehellÀ tekee, kun sitÀ pitÀÀ elÀttÀÀ kuin omia lapsia. Omat lapset tulevat sentÀÀn ihan pian tÀysikÀisiksi, jolloin pystyvÀt osallistumaan noihin pikkujuttuihin. Ajokortittomalla miehellÀ iÀn lisÀÀntyminen ei tuo apua asiaan.
Vierailija kirjoitti:
PitÀÀpÀ olla ihan kiusallaan hankkimatta ajokorttia, kun se on naisille noin tÀrkeÀÀ. M27
Ole ihmeessÀ hankkimatta ajokorttia. NÀin pÀÀset omasta mielestÀsi nÀpÀyttÀmÀÀn koko naiskansakuntaa. Ja sehÀn on sinulle tÀrkeÀmpÀÀ kuin parisuhteen saaminen.
KyllÀ on suuria vaikeuksia kun ei miehellÀ ole autoa/korttia, itsellÀ kyllÀ kortti muttei varaa autoon enÀÀ.
TÀÀllÀ ei kulje bussit kovin lÀheltÀ.
Joten vaikka haluja olisi tavata niin ei onnistu.
NÀillÀ mennÀÀn. Mies ilmeisesti odottaa ettÀ minÀ jotenkin ilmestyn ovelleen, ja voi sitten heittÀÀ ulos kun ei kiinnosta.
KyllÀ mÀ tarpeeeksi kiinnostavan miehen hakisin lÀhimmÀltÀ bussipysÀkiltÀ=)