Karkkipusseja on aivan liikaa erilaisia! Ne ovat aivan vieraita minulle! Suositelkaa jotain hyvää karkkipussia
Pidän hyvistä, ei kirpeistä, hedelmäkarkeista ja lakusta ja salmiakista ja suklaasta. Mutta sellainen muisto minulla on, että Cloetta ei ole hyvä merkki, joten älkää ehdottako sitä.
Kommentit (47)
Karkit on epäterveellisiä ja täynnä lisäaineita. En koskisi pitkällä tikullakaan (ja olen hoikka).
Omat suosikit ovat Fazerin Pantteri Mix ja TuttiFrutti yoghurt splash. Haribon Tropifrutti on myös yksi lemppareista, mutta sitä ei nykyisin löydy mistään. Meinasin vielä sanoa TV Mix Randomin, mutta se on kyllä Cloettan valmistama..
Miks ehdottaisin jotain? En halua että viet mun suosikkeja kaupasta
Ostat Kaatissäkin tai Turkinpippureita ja lopetat turhien kyselyn.
Vierailija kirjoitti:
Ostat Kaatissäkin tai Turkinpippureita ja lopetat turhien kyselyn.
Moi Samu
Aina irtokarkkihyllyn kautta. Valmiissa pusseissa on aina liikaa pahoja.
Pandan lakumixit ja mässä yx tekee poikkeuksen.
Vierailija kirjoitti:
Karkit on epäterveellisiä ja täynnä lisäaineita. En koskisi pitkällä tikullakaan (ja olen hoikka).
Minusta on normaalimpaa syödä karkkia vaikka neljä kertaa vuodessa kuin se, ettei syö koskaan.
Mä olen välillä joutunut pidättelemään itseäni hihittelemästä karkkiosastolla, kun vaan alkaa naurattamaan ne miljoonat "MässäYX, "MissäÄx", "ÄssäMix", "XyssäM" jne. Kesän tullen voisi tulla "SeXyMix" , Fazer jos luette niin mä keksin ja ottakaa yhteys, voin tulla ideoimaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aakkosissa on hyviä makuja.
Ostin kerran jotain suklaalla päällystettyjä salmiakkipalleroita. Voi kiesus, meinas taju lähteä, oli taivaallista. En muista merkkiä.
Ja sit on myös suklaan ja lakritsin yhdistelmiä.
Mä rakastan liitulakuja, mutta pelkään että lähtee paikat hampaista. Pää tulee kipeäksi noiden liiallisesta jyystämisestä.
Olisiko nuo pallerot jotain pandalta? Ja ässämixit on aika hyviä
Joo, nyt kun sanoit, niin taisipa ollakin juuri Panda :) Ässämix aina varma veto.
Vierailija kirjoitti:
Miks ehdottaisin jotain? En halua että viet mun suosikkeja kaupasta
No eikös niiden suosikkien valmistus todennäköisesti jatku ja saat nauttia niistä edelleenkin, jos menekkiä riittää ja muutkin ostaa?? ;D
Suosittelen Haribon pusseja. Niissä on oikealla tavalla hedelmäisiä makuja sekä maukasta lakua sekä salmiakkia. Aloittelijalle sopivia pieniä pusseja löytyy hyvin valikoimasta.
Klassinen Marianne on paras. Automatkoilla perinteisesti mukana, aina.
Vierailija kirjoitti:
Klassinen Marianne on paras. Automatkoilla perinteisesti mukana, aina.
Kaija Koo on samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta
Painoni on pituus miinus 120. Entä sinun? ap
Sivusta. Hauskaa huumoria. Tämmöinen on kivaa oivaltavaa sarkasmia 💡, kerrankin!
Eikä sellaista tympeää aggressiivista pa*kannusta, mitä usein miehiltä näkee. Ja sitten luullaan että naiset ei vaan tajuu, vaikka kyllä tajua, mutta ei saa nauramaan.