Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karkkipusseja on aivan liikaa erilaisia! Ne ovat aivan vieraita minulle! Suositelkaa jotain hyvää karkkipussia

Vierailija
18.02.2022 |

Pidän hyvistä, ei kirpeistä, hedelmäkarkeista ja lakusta ja salmiakista ja suklaasta. Mutta sellainen muisto minulla on, että Cloetta ei ole hyvä merkki, joten älkää ehdottako sitä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen välillä joutunut pidättelemään itseäni hihittelemästä karkkiosastolla, kun vaan alkaa naurattamaan ne miljoonat "MässäYX, "MissäÄx", "ÄssäMix", "XyssäM" jne. Kesän tullen voisi tulla "SeXyMix" , Fazer jos luette niin mä keksin ja ottakaa yhteys, voin tulla ideoimaan. :D

Ei vois, kun karkit on pääasiassa lapsille. Ei mitään seksijuttuja. Kuvittele nyt joku 4 vee kaupassa Sexymix-pussin kanssa. Pe do fii lit iskee vielä.

42/47 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ählämix

😀😀😀

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Painoni on pituus miinus 120. Entä sinun? ap

Olet alipainoinen. Mikäli pituutesi on 200 cm niin painat 80 kg. Jos taas 120 cm niin et paina mitään. 170 cm tuo tekisi 50 kg elopainoa .

Vierailija
44/47 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Painoni on pituus miinus 120. Entä sinun? ap

Olet alipainoinen. Mikäli pituutesi on 200 cm niin painat 80 kg. Jos taas 120 cm niin et paina mitään. 170 cm tuo tekisi 50 kg elopainoa .

Niin, ja se on täysin normaali paino.

Vierailija
45/47 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen välillä joutunut pidättelemään itseäni hihittelemästä karkkiosastolla, kun vaan alkaa naurattamaan ne miljoonat "MässäYX, "MissäÄx", "ÄssäMix", "XyssäM" jne. Kesän tullen voisi tulla "SeXyMix" , Fazer jos luette niin mä keksin ja ottakaa yhteys, voin tulla ideoimaan. :D

Ei vois, kun karkit on pääasiassa lapsille. Ei mitään seksijuttuja. Kuvittele nyt joku 4 vee kaupassa Sexymix-pussin kanssa. Pe do fii lit iskee vielä.

Onhan niitä k-18 alkoholijäätelöitäkin. Sexymix-pussi olis kiva lisä tuohon sarjaan.

Vierailija
47/47 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haribon Click Mix 80 g

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän