Karkkipusseja on aivan liikaa erilaisia! Ne ovat aivan vieraita minulle! Suositelkaa jotain hyvää karkkipussia
Pidän hyvistä, ei kirpeistä, hedelmäkarkeista ja lakusta ja salmiakista ja suklaasta. Mutta sellainen muisto minulla on, että Cloetta ei ole hyvä merkki, joten älkää ehdottako sitä.
Kommentit (47)
Malacon Karamelli Choco-Aakkoset oli positiivinen yllätys.
yksi kerrallaan tutustut pusseihin. Kukaan ei painosta. Aloita tv mix pusseista joissa on erilaisia makuja.
Vierailija kirjoitti:
yksi kerrallaan tutustut pusseihin. Kukaan ei painosta. Aloita tv mix pusseista joissa on erilaisia makuja.
Katsos kun syön karkkia todella harvoin. Siksi kysyn neuvoa. ap
Vierailija kirjoitti:
Malacon Karamelli Choco-Aakkoset oli positiivinen yllätys.
Tsekkasin, vaikuttaa mielenkiintoiselta. ap
Pandan lakumix original. Hedelmäisiä karkkeja ei ole, mutta yksi mansikkainen, ja sitten salmiakkia, lakua ja suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Remix choco
Tätä olen joskus kauan sitten syönyt ja taisin tykätä. ap
Aakkosissa on hyviä makuja.
Ostin kerran jotain suklaalla päällystettyjä salmiakkipalleroita. Voi kiesus, meinas taju lähteä, oli taivaallista. En muista merkkiä.
Ja sit on myös suklaan ja lakritsin yhdistelmiä.
Mä rakastan liitulakuja, mutta pelkään että lähtee paikat hampaista. Pää tulee kipeäksi noiden liiallisesta jyystämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Pandan lakumix original. Hedelmäisiä karkkeja ei ole, mutta yksi mansikkainen, ja sitten salmiakkia, lakua ja suklaata.
Tämän tunnen! On hyvää. ap
Vierailija kirjoitti:
Remix mad
Tämä on oma lempparini, mutta siinä on kyllä kirpeitä karkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Aakkosissa on hyviä makuja.
Ostin kerran jotain suklaalla päällystettyjä salmiakkipalleroita. Voi kiesus, meinas taju lähteä, oli taivaallista. En muista merkkiä.
Ja sit on myös suklaan ja lakritsin yhdistelmiä.
Mä rakastan liitulakuja, mutta pelkään että lähtee paikat hampaista. Pää tulee kipeäksi noiden liiallisesta jyystämisestä.
Olisiko nuo pallerot jotain pandalta? Ja ässämixit on aika hyviä
Tokmannin Dinopussi: hedelmäkarkkeja muutamaa makua, ei kirpeitä vaan sopivan makeita.
Vierailija kirjoitti:
Ässämix
Ap just sanoi että on aloittelija. Tälläset kommentit juuri karkoittaa aloittelijat.
Vierailija kirjoitti:
Nää on kyllä herkullisia.
Remix choco