Minkälainen päivä teillä on tänään ollut?
Itse heräsin aamulla todella ärtyneenä. Millään ei olisi huvittanut mennä opiskelemaan. Onneksi kuitenkin kampesin itseni ylös, sillä koulukaverit piristivät päivää huomatavasti. Nyt on olo mitä mainioin. Kohta suunnistan lenkille.
Kommentit (14)
ja meillä on maailman vastenmielisin neuvolalääkäri. Ei mitään tapoja, laiska kuin faan ja epäsiisti. Pilasi koko viikonlopun ja tämän työpäivän.
Herätys. Suihkuun. Lapsi hoitoon. Töihin. Lapsi hoidosta. Mies matkalta kyytiin. Kotiin. Ruoka. Lapsi (2v) liimailee tarrojaan tarrakirjaan. Mies surffaa netissä. Etsii halpoja lentoja, viikonloppulomakohdetta. Minä surffailen täällä. Kohta mies ja lapsi lähtee puistoon ja kauppaan. Minä alan korjaamaan kokeita. Sitten tuleekin lapsen iltapuuro, kylpy ja nukkumaan laittaminen. Minä suunnittelen huomiset tunnit. Mies laittaa keittiön kuntoon. Joko menemme nukkumaan tai luemme jotain.
Ja huomenna uusiksi ;)
kotiin, joten lapsi ainoa terve, onneksi hyvällä tuulella, kuten oikeastaan aina, jos mä oon kipeä.
Olin varautunut jälleen räytymään neljän seinän sisällä tylsänä flunssani ja päänsäryn kanssa, tekemättä oikein mitään. Päänsärystä ei kuitenkaan ole tänään jälkeäkään ja olen ollut hyvällä tuulella ja energinen. Olen ulkoillut pitkään ja saanut asioita hoidettua. Paikat on siistiytyneet ja pyykit peseytyneet. Ja harvinaista kyllä, olen jopa tehnyt töitä, enkä vaan haahuillut tietokoneen, kirjojen ja kotitöitten välillä. Ja kuulin vauvauutisia vanhalta kaverilta - terve tyttö! :)
Uhmaikäinen tehnyt temppujaan koko päivän. Mies tuli töistä ja veti herneet nenäänsä, kun ruoka ei ollutkaan valmiina pöydässä herraa odottamassa. Poika kieltäytyi syömästä ja alkaa aivan varmasti kohta kitistä nälkäänsä. Ainoa positiivinen juttu koko päivässä on, että mies lupasi lähteä kohta pojan kanssa leikkipuistoon. Jos vaikka alkaisi ruoka taas maistua. Odotan jo hetkellistä hiljaisuutta.
Tein tänään raskaustestin, negatiivista näytti. Toisaalta olen helpottunut; en ehkä ihan vielä halua 1-vuotiaalleni sisaruksia. Toisaalta olen hieman pettynyt. Toinen lapsi on aina tervetullut, mutta ehkä se nyt on tässä vaiheessa parempi etten ole raskaana.
vkonloppuna riitelyä miehen kanssa, edelleen pah mieli. eikä olla ehditty kunnolla puhua, kun hän on ollut töissä. kiukuttaa.
Aamulla (klo 12) noustiin ja siinä ehdittiin juuri syödä kun lähdettiin tapaamaan vaariani sairaalaan, jossa oli juuri ollut leikkauksessa.
Sitten käytimme äitini ja veljeni kanssa mummia kaupassa ja tulimme kotiin miehen luokse.
Päätä särkee! En mennyt jumppaan kun olin niin nälissäni ja päänsärkyinen.
Nyt katselen BB:tä, poika nukkuu päikkäreitä, mies lähti anttilaan katselemaan digiboxeja tj.
Tässä samalla katselen historian kurssin tehtäviä, joita sitten illalla tehdään yhdessä miehen kanssa (jee, kivaa kun se jaksaa auttaa minua!).
kahdeksasta 15 yli kahteentoista sähkötekniikan tunnilla, sitte liikuntatunnille pelaamaan krokettia ja sitten vielä puol kolmesta neljään äidinkielen tunnilla. ja sitten kotiin. väsyttää aika hitosti. huomenna tiedossa tietojenkäsittelyn perusteita ja tietokoneen käyttöönottoa.
Onneksi sentään tolppaan enkä toiseen autoon. Voi että mies oli vihainen. Nyt on kuitenkin vähän leppynyt ja sanoi ettei ne puskurit nyt niin kalliita ole. Sanoi vaihtavansa sen itse. Silti vituttaa. Huomenna kuljen kävellen.
Laitoin itseni kuntoon ja lapset heräsivät(3kpl) tasan 7. Lasten pesut ja pukemiset, päiväkotiin vienti ja töihin 7.30. Asumme pk:n vieressä, joten matkoihin ei mene aikaa. Töissä melko raskas päivä tänään, mutta ihanat omat mussukat laittaa unohtamaan työasiat. Lapset hain siis klo. 15.30. Kotiin, ulkoilua, ruuanlaittoa, siivousta, lasten kanssa pelailua ja kirjoja lukien. Nyt lapset nukkuu, minulla omaa aikaa. Mies raksalla, lähtenyt ennen seitsemää aamulla kotoa ja kohta odottelen häntä kotiin. Työntäyteínen päivä, mutta ONNELLINEN. Huomenna sama jatkuu :)
Se on päivän aikana laantunut, mutta tuleva yö pelottaa. Olin väsynyt koulussa ja huomenna olisi esitelmä ja todella pitkä koulupäivä. Myös pelottaa tollanen yht' äkkinen närästys, josko on jotain pahasti vialla. Mutta elossa ollaan joten päivän arvosanaksi 3/10.