Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä on 2 Teslaa pihassa, huvittavaa kun naapurit passiivisaggressiivisesti kommentoivat

Vierailija
18.02.2022 |

"Eikö tossa lopu akku heti pakkasilla", "Noiden lataaamisessahan kestää monta tuntia" jne. 😂

Heh.. asumme ihan perus rivitaloalueella, mutta joillekin se varallisuus silti tuottaa kateutta. 😂

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä ajella millaisella autolla tahansa, kun ottaa vaan pankista lainaa ja luottotiedot kunnossa. Naapurit on joo kateellisia. Pitäähän niiden kuittailla kun vitu.ttaa.

Vierailija
22/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella nolo aloitus.

Sama tuli itsellä ensiksi mieleen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai se naapureita vituttaa kun pihasi on romua täynnä.

Vierailija
24/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varakas ei todellakaan osta Teslaa vaan esim. Porsche Taycanin. Eli huono provo tällä kertaa 😂

Mikäs asiantuntija sinä olet. Isäni on hyvinkin varakas ja ajaa Toyotalla.

Vierailija
25/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän nauraa teille. Ne on katsoneet omistajatiedot Traficomista.

Vierailija
26/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. autot eivät ole varallisuutta. ne ovat rasitteita.

Auto ei ole rasite. Tuus tänne meidän rivariin ja lähde täältä rämpimään niin itket ilosta kun sulla on auto.

Miksi tulisin. Viihdyn paremmin täällä omakotitalossa ja minulla on auto. Rasite se silti on. Siitä ei synnyt kuin menoja, ja tuloja se ei tuota ollenkaan.

Vierailija
27/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varakas ei todellakaan osta Teslaa vaan esim. Porsche Taycanin. Eli huono provo tällä kertaa 😂

Mikäs asiantuntija sinä olet. Isäni on hyvinkin varakas ja ajaa Toyotalla.

No sitten täytyy olla jotain feelua jossain kohtaa koppaa.

Jos varallisuutta riittävästi, niin toki haluaa ajaa jollain kunnon välineellä.

Ja ei, se ei tarkoita Teslaa. Ne on vähän sellanen statussymboleja, jonka aika meni hyvin nopeasti ohi.

Vierailija
28/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teslassa on hieno voimalinja, mutta auto se ei vielä ole. Ehkä jonakin päivänä oppivat tekemään myös laatua.

Vierailija
29/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin rivarissa muutama Tesla. En ole kuullut kenenkään kommentoivan tai huomioivan niitä millään tavalla.

Vierailija
30/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä oletat.

Vierailija
31/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vielä dieselauto, mutta ostinpahan omilla rahoilla, eikä täytynyt veronmaksajien taskuilla käydä.

Vierailija
32/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa autolla näyttää että on rahaa, niin pitää ostaa Hummer tai joku muu bensasyöppö.

Vierailija
33/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teslassa on hieno voimalinja, mutta auto se ei vielä ole. Ehkä jonakin päivänä oppivat tekemään myös laatua.

Ja Teslat ei ole edes kovin kummoisen näköisiä.

Vierailija
34/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa on Kia ja olen hyvin toimeen tuleva.

Vierailija
35/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa autolla näyttää että on rahaa, niin pitää ostaa Hummer tai joku muu bensasyöppö.

Tämä.

Juuri näin.

Jos on oikeasti sitä rahaa, niin sitä voi näyttää myös ulospäin. :)

Vierailija
36/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta täysin perusteltuja kysymyksiä, joihin vastaus on, että kyllähän niistä akut hyytyy pakkasilla. Itse odotan edelleen, että teknologia kehittyy edes kohtuulliseksi Suomen ilmastoon, ennen kuin edes harkitsen sähköauton ostoa. T. Varmasti Teslojasi kalliimmalla diesel-autolla ajava Lapin asukas

Vierailija
37/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jonne innostui keksimään " hyvän" provon. Itse kirjoituskin on kökköä, alakoulutasoa.

Vierailija
38/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa on täälläkin vaikka omakotitalossa asutaankin. Myin M-sarjalaisen Bemarini pois ja selvästi naapureita vähän helpotti. Sitten tuli isku kun otin väliajaksi autoetuna 330xe:n, tätä pidän kakkosautona muutaman vuoden. Tilasin lisäksi uuden i4M50:n ja se tulee muutaman kuukauden päästä. Kyräily alkoi jo tuosta ensimmäisestä uudesta Bemarista ja kohta iskee pommi. Näiden lisäksi on kesäisin ajossa pari harrasteautoa. Ai että mä nautin! Kyllä pitää olla päässä rajusti vikaa jos on muille kateellinen ja ylipäätään riittää aika sellaiseen päivittelyyn ja paskan puhumiseen. Rohkeimmat uskaltavat tulla kertomaan sähköautojen huonoista puolista ja kuinka kallista kaikki on. Näille olen sanonut, että älä osta sähköautoa jos se on mielestäsi huono ja asiat saattaa tuntua kalliilta jos ei ole rahaa. Joskus olen kysynyt, että eikö paikallisesta päästöttömyydestä kannata vähän maksaakin kun tekee hyvää Suomen ilmastolle. En ole saanut kertaakaan tähän vastausta vaan ovat aina luikkineet paikalta. Kannattaa käydä Suomessa ilmaiset koulut kunnolla niin on varaa.

Vierailija
39/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. autot eivät ole varallisuutta. ne ovat rasitteita.

Auto ei ole rasite. Tuus tänne meidän rivariin ja lähde täältä rämpimään niin itket ilosta kun sulla on auto.

Miksi tulisin. Viihdyn paremmin täällä omakotitalossa ja minulla on auto. Rasite se silti on. Siitä ei synnyt kuin menoja, ja tuloja se ei tuota ollenkaan.

Ei auton ole tarkoituskaan tuottaa tuloja.

Henkilöauto tarjoaa mahdollisuuden kuljetuspalveluihin, joustavasti ja halvalla.. Kun on tarve ajaa pisteestä A pisteeseen B, riippumatta kelistä tai vuorokaudenajasta.

Voihan tätä tietysti kutsua tuloksi kun aikaa ja vaivaa säästyy.

Aika on rahaa, tavallisellakin ihmisellä ja eläkeläisellä.

Vierailija
40/49 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teidän pihassa on kaksi koslaa. Ne ovat nimeltään Isla..... 😄