Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku, kerro itsestäsi ja harrastuksistasi, muut kertovat mistä löydät rakkauden (Paritetaan sinkut- ketju)

Vierailija
18.02.2022 |

Moni sinkku voi löytää vastinkappaleensa jo ketjustakin!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33v mies. Opetan lukiossa , ja samalla kirjoitan gradua ja suoritan kursseja yliopistossa. Harrastuksiini kuuluvat sali, lukeminen, pleikkari ja anime. Ulkonäöltä olen 168cm, tumma ja 64kg. Viikonloput vietän kavereiden kanssa saunoen ja pelataan lautapelejä.

Saako lukiotytöiltä pinppiä?

Vierailija
62/66 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27 v nainen. Tykkään luonnosta, "eräilystä", olen sosiaalinen ja kova puhumaan, mutta en sitten oikeasti uskalla päästää ihmisiä lähelle. Harrastan musiikkia, laulua, elokuvia, lukemista, potkunyrkkeilyä.

En myöskään jaksa wt ihmisiä, hermot palaa sellaisten kanssa.

Tykkään nauraa ja aloittaa keskusteluja random aiheista. Käyn töissä ja ansaitsen elantoni, toisaalta ei haittaisi muuttaa asuntovaunuun ja vaeltaa paikasta toiseen. Omistan saksanpaimenkoiran.

Ihania naisia ketju täynnä mutta ottaisin tämän.

T mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheväkivallan ja koulukiusaamisen vuoksi mentaalisesti sairas ja sosiaalisesti friikki keski-ikäinen nainen. Työssäkäyvä, koiranomistaja, tällä hetkellä ei mitään harrastuksia, rahatilanteen helpottaessa mahdollisesti aloitan ratsastuksen uudelleen.

En ole koskaan seurustellut, joten se juna meni jo, en kykene intiimisuhteisiin estyneisyyden vuoksi.

Kiinnostuksen kohteina eläimet, lukeminen, musiikki (en soita mitään), luontomatkailu, pienen mittakaavan sijoittaminen, jne. Introvertti, joten voin vaikuttaa aika jurolta, mutta kyllä minusta ääntäkin lähtee kunhan lämpiän.

Aikalailla harmaahiirulainen, joten mitään edustusvaimoa minusta ei saa (ja olen surkea kokkikin 😄). Ulkonäöltä (etenkin kasvoista) sietämättömän ruma.

Vierailija
64/66 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda tämä ketju, suurin osa miehistä on sosiopaatteja, narsisteja, väkivaltaisia ja perheväkivaltaisia... ei kannata edes harkita näitä...

Ehkä ne laadukkaammat miehet heilastelee sitten muita naisia. Vakka valitsee kantensa.

Vierailija
65/66 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheväkivallan ja koulukiusaamisen vuoksi mentaalisesti sairas ja sosiaalisesti friikki keski-ikäinen nainen. Työssäkäyvä, koiranomistaja, tällä hetkellä ei mitään harrastuksia, rahatilanteen helpottaessa mahdollisesti aloitan ratsastuksen uudelleen.

En ole koskaan seurustellut, joten se juna meni jo, en kykene intiimisuhteisiin estyneisyyden vuoksi.

Kiinnostuksen kohteina eläimet, lukeminen, musiikki (en soita mitään), luontomatkailu, pienen mittakaavan sijoittaminen, jne. Introvertti, joten voin vaikuttaa aika jurolta, mutta kyllä minusta ääntäkin lähtee kunhan lämpiän.

Aikalailla harmaahiirulainen, joten mitään edustusvaimoa minusta ei saa (ja olen surkea kokkikin 😄). Ulkonäöltä (etenkin kasvoista) sietämättömän ruma.

Ehkä jossain vaiheessa olisi hyvä päästää irti menneisyydestä. Haaskaat ainoan elämäsi estoihisi.

Vierailija
66/66 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnan virkamies, harrastan ruuanlaittoa, historiaa, tietokonepelejä ja kesällä moottoripyöräilyä. Lomalla viihdyn parhaiten mökillä mutta en ole matkustelua vastaan jos kohteesta löytyy hyvää ruokaa ja kiinnostavaa historiaa. M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan