Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku, kerro itsestäsi ja harrastuksistasi, muut kertovat mistä löydät rakkauden (Paritetaan sinkut- ketju)

Vierailija
18.02.2022 |

Moni sinkku voi löytää vastinkappaleensa jo ketjustakin!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaan

Mitä maalaat? Seiniä vai tauluja? Jos tauluja tai siis taidetöitä niin minkälaisia? Mitä motiiveja, minkälaisista väreistä tykkäät? Onko työhuone tai oikea ateljeeee?

Vierailija
22/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleen yhtä herkkä kuin nykänen ja kaipaan merviä.

Tiiedätkö mikä herkkyydessä on tärkeäää. Ihminenen kykenee ennustamaan tulokseensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v mies. Opetan lukiossa , ja samalla kirjoitan gradua ja suoritan kursseja yliopistossa. Harrastuksiini kuuluvat sali, lukeminen, pleikkari ja anime. Ulkonäöltä olen 168cm, tumma ja 64kg. Viikonloput vietän kavereiden kanssa saunoen ja pelataan lautapelejä.

Vierailija
24/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33v mies. Opetan lukiossa , ja samalla kirjoitan gradua ja suoritan kursseja yliopistossa. Harrastuksiini kuuluvat sali, lukeminen, pleikkari ja anime. Ulkonäöltä olen 168cm, tumma ja 64kg. Viikonloput vietän kavereiden kanssa saunoen ja pelataan lautapelejä.

Liity johonkin D&D-ryhmään.

Vierailija
25/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpö pikkumies. Löydät lihavan emännän ruokalasta. Nainen syö ruokasi.

Vierailija
26/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua harrastaa miehen kanssa. Harrastukset on mun omaa aikaa mm. salilla käynti ja koiran kanssa ulkoilu. Miehen haluan lähinnä kotoiluun.

N41

Vierailija
27/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlaan aikaani tähän? Anyway…

Hei, olen 95 syntynyt nuori mies. Olen elämäntapatyötön ja "vain pelkkä" amis.

Harrastuksiin kuuluu kirjallisuus, lähinnä manga, anime, shakki, sudokut ja videopelit.

Olen hiljainen, ujo, epäsosiaalinen, mutta hyvä kuuntelija omasta mielestäni. ^.^

Vierailija
28/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT mutta miten pääsee lukioon opettamaan (jo ennen gradua)?

Olen tässä hieman aikaa työttömänä ja heti liimaantuisin kyselemään, oon sinkkunainen 29, tosi söötti, vaalea ja työtön (maisteri)

Vierailija
29/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä hieman aikaa työttömänä ja heti liimaantuisin kyselemään, oon sinkkunainen 29, tosi söötti, vaalea ja työtön (maisteri)

Siis haluaisin lukioon opettamaan, kai yhteydenotto tietty riittää mutta haluaisin yksityiskohtia, oletko maalta yms...

Ja pariutuakseni en tarvi mitään toista akateemista, ihan leivän vuoksi kyselen, kumppaniksi riittää kyllä ujo amiskin.

Vierailija
30/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 40-vuotias nainen keskijohdossa isossa yhtiössä. Palkka yli 7000 e/kk. Painaa pitkää duunipäivää. Lihava. Harrastaa lukemista, mökkeilyä, sarjojen katselua. Tykkää olla kotona, tarvitsee omaa aikaa eikä jaksa jatkuvaa seuraa. Vihaa kyttäämistä, haluaa asua yksin.

Ei eikö löydy paria? No niin aattelinkin 😁.

Happy alone 💚

Tämä on suurin ongelmasi, keskity laihduttamiseen. Kaikki muu on turhaa.

Vierailija
31/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon Tampereelta. Kävin pedagogiset ja tämän jälkeen lähetin avoimia työhakemuksia sijaisuuksista lukioille. Ylöjärveltä sain ensiksi pestin kolmeksi viikoksi, mutta tätä jatkettiin kolmekin kertaa ja lopuksi opetin 4kk täysi päiväisesti kahta oppiainetta :D Tän jälkeen sain Tampereella opetuspaikan myös, mutta vähemmän tunteja, koska teen opintoja loppuun samalla. Eli aika hyvä tuuri, sain pitkän vakipaikan tuurilla ja tän jälkeen otettu lyhyempiin myös muualla.

Vierailija
32/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeastipa lässähti ketju, kun ei ollut oikeanlaiset sinkut kyseessä. Tsemppiä vaan sinne Tinderiin.

Vierailija
33/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeastipa lässähti ketju, kun ei ollut oikeanlaiset sinkut kyseessä. Tsemppiä vaan sinne Tinderiin.

Sieltä ne tosielämän voittajat löytyy.

Vierailija
34/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkkijääkiekkoilu (ja ei, ei ole löytynyt jäähallilta)

Vierailija
35/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tylsä, hissukkamainen, yli 40-vuotias nainen. Käyn töissä matalapalkka-alalla. Kärsin masennuksesta enkä jaksa harrastaa mitään. Ulkonäköni on yhtä mitäänsanomaton kuin luonnekin. Minulla ei ole tavoitteita elämässä eikä mitään tarjottavaa kenellekään. Olisi ihan sama jos haihtuisin pois.

Vierailija
36/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtäni rakastava arkkitehti, ja teen kaiken mihin ryhdyn suurella intohimolla. Vapaa-ajallani tykkään laittaa hyvää ruokaa, leikkiä kissani kanssa, tehdä käsitöitä. Isommilla vapaillani suuntaan luontoon, vaeltamaan ja telttailemaan. Pidän järjestyksestä, siisteydestä, asioiden kunnolla hoitamisesta ja tavoitteellisuudesta, mutta samalla huumorista ja rennon reippaasta otteesta. 

Unelmakumppanini olisi asiansa hoitava suoraselkäinen ja rinkkaselkäinen partiopoika. Sellainen kirkasotsainen ja fiksu tyyppi, huumorin pilke silmäkulmassaan ja mieli täynnä unelmia ja tavoitteita.

Vierailija
37/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 42 vuotias

Harrastan kilpauintia, kesäisin swimrunia ja triathlonia. Ruumiinrakenne enemmän ajokoira kuin bodari.

Töissä isossa insinööritoimistossa.

"viihteellä" käyn jos on syytä mutta yleensä keksin parempaakin tekemistä.

Normaalisti matkustelen pari kertaa vuodessa.

Asunto ja auto on jo omat.

Vierailija
38/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 40-vuotias nainen keskijohdossa isossa yhtiössä. Palkka yli 7000 e/kk. Painaa pitkää duunipäivää. Lihava. Harrastaa lukemista, mökkeilyä, sarjojen katselua. Tykkää olla kotona, tarvitsee omaa aikaa eikä jaksa jatkuvaa seuraa. Vihaa kyttäämistä, haluaa asua yksin.

Ei eikö löydy paria? No niin aattelinkin 😁.

Happy alone 💚

Tämä on suurin ongelmasi, keskity laihduttamiseen. Kaikki muu on turhaa.

Miksi keskittyisin? Mitä hyvää seuraisi siitä että elämääni alkaisi pyrkiä miehiä joita kiinnostaa vain vartaloni? Ei mitään. Jos kiloilla pysyy vonkaajat ja elättäjän etsijät erossa niin hyvä.

Vierailija
39/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 50v tukusa eukko, vakityö ja siitä innostunut 🥰 tärkeät asiat hoidellaan, muuten ollaan Ellun kana-moodilla. Siivoaminen on pakon sanelemaa ja koirat rokkaa (kissat myös, itsellä vain 🐕).

Vierailija
40/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua harrastaa miehen kanssa. Harrastukset on mun omaa aikaa mm. salilla käynti ja koiran kanssa ulkoilu. Miehen haluan lähinnä kotoiluun.

N41

Lenkittäisin sun koiran ja ilahduttaisin sun kotoilua kitaran rämpytyksellä. Ei vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi