Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku, kerro itsestäsi ja harrastuksistasi, muut kertovat mistä löydät rakkauden (Paritetaan sinkut- ketju)

Vierailija
18.02.2022 |

Moni sinkku voi löytää vastinkappaleensa jo ketjustakin!

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti, haluan yhdyntää 1-3 krt vrk, harrastuksena lukeminen ja ompeleminen, olen nainen.

Vierailija
42/66 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

39-vuotias psykologi ja yrittäjä, 14- ja 15-vuotiaiden teinien äiti. Juoksen ja käyn salilla, mutta en koe niitä harrastuksiksi sen enempää kuin ruokakaupassa käymistä. Harrastan tankotanssia, moottoripyöräilyä, ammuntaa (käsiase ja varsijousi). Netflixiä kuluu jonkin verran ja sen kanssa myös joskus valkoviiniä. Asuntosijoitan ja flippaaminen kiinnostaisi. Olen remonttitaitoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
44/66 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänpä sinkkuja tällä palstalla.

Vierailija
45/66 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkinen ja vaikea asteinen masennus, itsetuhoisuutta, perfektio, vaativapersonallisuushäiriö, dissosiatiivinen muistinmenetys, syrjäytynyt 20-vuotias nainen, joka ei käy koulua eikä töissä, tykkään luonnosta, monimuotoisuudesta, kasveista ja eläimistä, vihaan ihmisiä, mutta kaipaan sitä oikeaa, olen suojeluhaluinen ja hoitava ihminen, tykkään ulkoilla ja liikkua, mutta masennuksen ynnä muuta en ole saanut itseäni ylös...

Vierailija
46/66 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 40-vuotias nainen keskijohdossa isossa yhtiössä. Palkka yli 7000 e/kk. Painaa pitkää duunipäivää. Lihava. Harrastaa lukemista, mökkeilyä, sarjojen katselua. Tykkää olla kotona, tarvitsee omaa aikaa eikä jaksa jatkuvaa seuraa. Vihaa kyttäämistä, haluaa asua yksin.

Ei eikö löydy paria? No niin aattelinkin 😁.

Happy alone 💚

Ei pitkäaikaistyötön kitaran rämpyttelijä kelpais? Niin.

Mulle kelpaisi!

Olen myös pitkäaikaistyötön, elän tuilla ja olen mt-ongelmainen, mutta kultainen ja kumppanini huomioiva suurimmaksi osaksi aikaa. Käytän myös rauhoittavia.

Olisi ihana nukahtaa iltaisin akustisen kitaran soittoon ❤️

Vierailija
47/66 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Eivät vain ehkä halua osallistua tähän leikkiin. 

Vierailija
48/66 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 v nainen. Tykkään luonnosta, "eräilystä", olen sosiaalinen ja kova puhumaan, mutta en sitten oikeasti uskalla päästää ihmisiä lähelle. Harrastan musiikkia, laulua, elokuvia, lukemista, potkunyrkkeilyä.

En myöskään jaksa wt ihmisiä, hermot palaa sellaisten kanssa.

Tykkään nauraa ja aloittaa keskusteluja random aiheista. Käyn töissä ja ansaitsen elantoni, toisaalta ei haittaisi muuttaa asuntovaunuun ja vaeltaa paikasta toiseen. Omistan saksanpaimenkoiran.

Vierailija
49/66 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N37 Kaksi suurta rakkautta ovat musiikki ja jääkiekko. Vieraassa seurassa hiljainen, mutta tutustumisen myötä löytyy puheliaampi puoli. Viihdyn paljon kotona ja pidän lapsista, vaikka omia ei ole eikä tule. Eläimille olen allerginen. Olen savuton (ja vaadin sitä mahdolliselta tulevalta kumppaniltakin) enkä käytä alkoholia juuri lainkaan. Töissä contact centerissä (ei puhelinmyyntiä). 

Vierailija
50/66 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ensimmäiset paritetut jo soffalla katsomassa telkkua?

Vierailija
51/66 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tämä ketju, suurin osa miehistä on sosiopaatteja, narsisteja, väkivaltaisia ja perheväkivaltaisia... ei kannata edes harkita näitä...

Vierailija
52/66 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda tämä ketju, suurin osa miehistä on sosiopaatteja, narsisteja, väkivaltaisia ja perheväkivaltaisia... ei kannata edes harkita näitä...

Eläpä yleistä omien ikävien kokemustesi pohjalta. Et taatusti ole ollut tekemisissä suurimman osan miehistä kanssa. Et edes 1% kanssa. 

Vierailija
53/66 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti, haluan yhdyntää 1-3 krt vrk, harrastuksena lukeminen ja ompeleminen, olen nainen.

Miksi tämä on saanut näin paljon miinuksia? :0

Vierailija
54/66 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on saanut näin paljon miinuksia? :0

Kuulostaa unelmanaiselta.

Vierailija
55/66 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias nainen. Ammatiltani luokanopettaja, harrastan hevosia ja koiria. Mulla on kaksi hevosta ja kaksi koiraa, vapaa-aika menee tallilla. En halua naimisiin tai lapsia. En ehdi juurikaan viettämään aikaa kotona.

Vierailija
56/66 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön, autoton, asun vuokrayksiössä keskikokoisen kaupungin laitamilla. Harrastan lukemista, elokuvien katselua (vain kotona, leffateatterit ei nappaa) ja koiran kanssa lenkkeilyä. Olen introvertti ja ystäväpiiri koostuu lähinnä sisaruksistani joita näen kai keskimäärin kerran kuussa.

N30

Vierailija
57/66 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On enemmänkin, mutta ei ehkä ole mielenkiintoa kertoa itsestään tänne.

Vierailija
58/66 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalinen introvertti. Matala koulutustaso, älykäs, pohdiskeleva, laiska, köyhä.

Miehekäs ulkoa, hyvä sydän. Ikää 40.

Vierailija
59/66 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut hävisi?

Vierailija
60/66 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksena kryptovaluutat ja rahastot. Parhaillaan teen työharjoittelua pankissa. Syön mikropitsaa ja juon Doctor Pepperiä kolme kertaa päivässä. Olen sisäsiisti ja liikunnallinen. En ole koskaan ollut parisuhteessa, mutta oman perheen hankkiminen on alkanut viimeaikoina kiinnostamaan.

M64

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan