Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuuko raskausfetissi ensimmäisen raskauden jälkeen?

Vierailija
03.07.2015 |

Sekä minulla että miehelläni on raskausfetissi tai vähintäänkin kiihotumme äärimmilleen, kun ajattelemme sitä, että hän panee minut paksuksi. Hellittääkö fetissi varsinaisen raskauden ja synnytyksen myötä? En ole koskaan ollut raskaana, eikä mieskään ole kokenut raskausaikaa, mutta sen ajatteleminen itsessään kiihottaa. Nyt mietin, että jos/kun oikeasti raskaudun, haihtuuko fetissistä hohto, kun se tulee todeksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus taas...

Vierailija
2/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä kenelläkäkään naisella/miehellä ole raskausfetissiä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se raskausfetissimies on, kun sitä nyt kaivattaisiin. :D

Vierailija
4/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa nuo pelkästään sen takia haihtuvat, että ne tulevat todeksi.

Vierailija
5/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, mää oon aina luullu että raskausfetissi on sitä että kiihottuu niistä isoista vauvamahoista.

Vierailija
6/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:09"]

Häh, mää oon aina luullu että raskausfetissi on sitä että kiihottuu niistä isoista vauvamahoista.

[/quote]

Olen käsittänyt, että raskausfetissiin kuuluu kaikki raskauteen liittyvä. Kaikesta tosin kaikki eivät kiihotu. Ap

Vierailija
7/8 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin kaikkein eniten seksiä juuri raskaana ollessani, kiihotun helposti ja nopeasti ja toisin kuin normaalisti, saan myös orgasmin helposti ja nopeasti. Haluaisin jopa useamman kerran päivässä.

Harmi vain, että kerrankin kun olisin hyvin halukas, ei miestä taas kiinnosta yhtään. Hän ei kiihotu yhtään raskaana olevasta naisesta. Olen nyt kolmatta kertaa raskaana ja joka kerta sama tilanne. Silloin taas kun en ole raskaana, miesta haluttaa kyllä, mutta häntä myös turhauttaa se että kiihotun normaalioloissa aika hitaasti enkä saa orgasmiakaan helposti. Siispä täytyy tyytyä omaan käteen eli meillä ei ominaisuudet kohtaa. Muuten menee kyllä hyvin.

Olisipa tuo ukko ollut raskausfetissimies.

Vierailija
8/8 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiihottaa ajatus siitä, että mut pantais paksuks... oon varmaan ällöttävä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä