Kuka mies ajaa karvoja?
Itse olen valkoinen lihaa syövä heteromies eikä tulis ikinä mieleeni ajella karvoja pois paitsi tietenkin parta. Se on homojen ja neitien hommaa semmonen. Tosimies on karvanen ja tosinaiset arvostaa karvasia miehiä. Kyllä näin on asian laita. Ihme neitejä moni nykyajan mies tosiaan kun ajalee karvoja.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:16"]ei haise pallit ja kainalot nini pahalta [/quote] Tosimiehen kuuluukin haista. Neidit käyttää deodoranttei. Miehen hienhaju saa naiset kostumaan.
[/quote]
Vesi valuu silmistä kun haju kirvelee silmiä ja yököttää.
Sellainen, jonka nainen ei tykkää apinoista. Esim. mun mies ajaa rinta- ja alapääkarvat pois, koska ne ällöttää mua.
N25
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:16"]ei haise pallit ja kainalot nini pahalta
[/quote]
Tosimiehen kuuluukin haista. Neidit käyttää deodoranttei. Miehen hienhaju saa naiset kostumaan.
[/quote]
Sulla on naisten anatomia hukassa, jos luulet, että kostuminen on sama asia kuin oksentaminen.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:32"]
Aika moni.
Parta minulla on, toki pidän sitäkin siistinä.
Mutta kainalo- ja rintakarvat raakkaan pois. Kainalot haisee aivan kamalalle, jos niihin pääsee kasvamaan karvoitusta. Satunnaisesti ajelen myös olkapäiltä ja vatsasta pidempiä karvoja pois, mutta niitä nyt on sen verran vähän että ei pääse pahemmin häiritsemään.
t.mies
[/quote]
Et sä mies ole :D
Sitten vielä ihmetellään, kuinka jotkut ovat vihamielisiä koiria ja koiraihmisiä kohtaan. Se on niin harmi, että muutama mätä omena pilaa koko sadon. Itse ainakin haluan pitää huolen yhteisestä siisteydestä, se on minun velvollisuuteni, sillä koirani on minun vastuulla, samoin kun sen jätökseni.
-
Ja edelleen, en tarkoita metsiä/peltoja yms paikkoja, jonne ei ole tehty ihmiselle kulkureittiä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:47"]Sitten vielä ihmetellään, kuinka jotkut ovat vihamielisiä koiria ja koiraihmisiä kohtaan. Se on niin harmi, että muutama mätä omena pilaa koko sadon. Itse ainakin haluan pitää huolen yhteisestä siisteydestä, se on minun velvollisuuteni, sillä koirani on minun vastuulla, samoin kun sen jätökseni.
-
Ja edelleen, en tarkoita metsiä/peltoja yms paikkoja, jonne ei ole tehty ihmiselle kulkureittiä.
Ap
[/quote]
Oho, menipä väärään keskusteluun :D
En nyt ota kantaa mihinkään neitiheittoihin, mutta kieltämättä itseä ei hirveästi huvittaisi lähteä ajelemaan karvojani säännöllisesti. Joskus harvoin saatan jotain saksia, kun siltä tuntuu. Miten sitten, jos naiseni haluaisi minun ajelevan ne? Toisaalta voisin miellyttää häntä, mutta sitten taas toisaalta, ei. Jos en kelpaa sellaisena kuin olen, ovi on tuossa. Naiseni ajelee alapäänsä vaikka itse tykkäisin kunnon puskasta, en minä häntäkään ala tässä painostamaan.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:47"]Sitten vielä ihmetellään, kuinka jotkut ovat vihamielisiä koiria ja koiraihmisiä kohtaan. Se on niin harmi, että muutama mätä omena pilaa koko sadon. Itse ainakin haluan pitää huolen yhteisestä siisteydestä, se on minun velvollisuuteni, sillä koirani on minun vastuulla, samoin kun sen jätökseni.
-
Ap
[/quote]
Vähän väärä ketju? :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:16"]
ei haise pallit ja kainalot nini pahalta
[/quote]
Minulla haisee kainalot ja pallit ajeltuna. Kahden tunnin välein on pestävä deodorantista huolimatta, ellei halua haista. Karvaisena pesu aamuin imloin riittää.
Pikkupiliset ajaa. Näyttää muka miehekkäämmältä, kun napero ei huku karvapuskaan. Ei tolla tempulla aikuisia naisia hämätä.
mä haluan mieheni karvaisena. partaa saa ajaa. ja vähän siistiä muualta. mutta karvat on seksikkäät!!
Turha sit oottaa poskihoitoo.