Koska olet edellisen kerran nähnyt alastoman
miehen siis jonkun muun kuin oman miehesi?
Ja missä tilanteessa?
Kommentit (75)
Muutama päivä sitten, töissä. Sairaanhoitajana työskentelen. Nyt kun rupesin asiaa miettimään, sitä näkee aika paljon alastomia ihmisiä viikossa.
Eilen saunassa, kahdestaan saunottiin.
Tänään ja kolme eri miestä. Töissä. T. Sh
Viikko sitten kun petin miestäni.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:13"]Mökillä. Oli tuttava pariskunta mukana ja naiset meni eka saunaan, kaveri mies paineli sinne heti kun olivat saunalle menneet ja kurkki ovesta sisään, kyseli jotain typeriä. Minäkin menin ja loppujen lopuksi me istuttiin kaikki saunassa. 2 hengen sauna, naiset istui ala-lauteella ja me mihet ylälauteella. Mkavinta oli kun kaverin vaimo istui minun alapuolella ja tuijotti lähes suoraan mun jalkoväliin, itse normaalisti nostan aina jalat koukkuun lauteille. En tiiä mitä näki mutt tuijotti se ainakin.
[/quote]
Näki sun tumman pyllynreijän
[/quote]
Anaali on luonnollisesti valkaistu.
Muutama vuosi sitten lomalla Ranskassa. Etsin vessaa tms. yksinäisellä rannalla ja siellä oli alaston mies aurinkoa ottamassa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:22"]
8.6.2008 sunnuntaina.
[/quote]
Miten muistat sen niin hyvin? :)
N. Puoli vuotta sitten kävelin vahingossa vessaan missä mieheni ystävä istui pytyllä.
Tänään aamulla. Nukuimme tutun miehen kanssa alasti vierekkäin, jouduin itse lähtemään aikaisin.
Muutama vuosi sitten. Mieheni olen nähnyt alasti joskus kymmenen vuotta sitten.
Harmi, en ole muita nähnyt alasti pitkään aikaan. Näen vain mieheni joka tulee alasti nukkumaan.
Eilen harrastin seksiä heilani kanssa. Emme siis seurustele tai mitään, mutta satunnaisesti toisiamme lämmittelemme.
Muutama päivä sitten mökillä sekä mieheni isän että veljen. Meillä mökillä on saunaan sisäänkäynti suoraan kuistilta joten vähän väkisinkin pakko riisuuntua muiden läsnäollessa jos saunaan meinaa
Up