Kosketuksesta kutiava nainen, onko yleistä?
Nainen tosiaan kutiaa kaikesta muualle kuin selkään tapahtuvasta koskettelusta.
Rintoja ei paljoa voi kosketella koska kutiaa. Ei sääriä, ei reisiä.
Vähän hankala hyväillä. Häpykumpuakaan ei saa kosketella.
Onko tämmöinen mitä? Epänormaalia?
Kommentit (14)
Se on vaan allerginen sulle. Syötä sille antihistamiineja ja käy kimppuun vaan.
mä kutian myös, pahin kohta on kyljet. Kuiva iho varsinkin kutiaa hivelystä
Se ei halua mitään hipsuttelua vaan kunnon kourintaa.
Ihan aina siis? Mahdollista että huijaa koska ei halua kosketusta? :/
Itse kutian todella vähän, normaalisti en oikeastaan yhtään, mutta toisinaan tulee ihan hervottomia "kutiamis kohtauksia". Esimerkiksi tietyt päivät kuukautisten aikana ja todella väsyneenä yms. kun iho ilmeisimmin herkistyy. Silloin ihan pelkkä olkapäästä kiinni ottaminenkin kutittaa niin että tuntuu jopa sattuvan
Mulla on sama ongelma. Ja tosiaan siihen auttaa vaan se, että mies ei hivele, vaan ottaa kunnolla kiinni. Ei kovakouraisesti, mutta määrätietoisesti
Tapasin kauan sitten miehen, jonka pienikin hipaisu sai ihoni värisemään, tavallaan se tuntui kutituksena. Mielestäni se oli merkki erityisen hyvistä henkilökemioista. Valitettavasti päästin tuon miehen pois elämästäni. Mitään vastaavaa en ole sen jälkeen kokenut, kenenkään muun miehen kosketus ei ole enää tuntunut ollenkaan samalta.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:30"]Mulla on sama ongelma. Ja tosiaan siihen auttaa vaan se, että mies ei hivele, vaan ottaa kunnolla kiinni. Ei kovakouraisesti, mutta määrätietoisesti
[/quote]
Jos sängyssä hieron reidellä vaikka hänen sisäreittä, silloin ei valita kutinasta. Samoin jaloilla hänen sääriä. Mutta heti kun kädellä, niin vetäytyy ja sanoo että kutittaa.
Ehkä pitäisi osata olla kovakourainen, mutta tykkään silitellä.
Minulla on sama ongelma eli kutian herkästi ja ratkaisu siihen on kosketuksen paineen lisääminen. Ei siis tarvitse olla kovakourainen vaan silittää 'painavalla kädellä'. Teillä taitaa olla sama ongelma jos jalalla sively ei kutita, mutta kädellä sively kutittaa eli älä enää silittele kevyesti vaan paina hieman kättäsi silityksessä ja ongelma ratkeaa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:41"]Minulla on sama ongelma eli kutian herkästi ja ratkaisu siihen on kosketuksen paineen lisääminen. Ei siis tarvitse olla kovakourainen vaan silittää 'painavalla kädellä'. Teillä taitaa olla sama ongelma jos jalalla sively ei kutita, mutta kädellä sively kutittaa eli älä enää silittele kevyesti vaan paina hieman kättäsi silityksessä ja ongelma ratkeaa.
[/quote]
Kiitän ja kokeilen!
Olen itse kanssa todella herkästi kutiava, ihan ympäri kehoa, myös sukuelimistä, ja komppaan edellisiä kirjoittajia siinä, että ei mitään hivelyä vaan painavalla kädellä silittämistä. Pidän kuitenkin kosketuksesta. :)
Hively kutittaa just ihanasti.. No mutta, makunsa kullakin :)
Sama kuin edellisillä, älä hiplaa vaan sivele kunnolla ja kohtuullisella paineella. Kutiaminen voi olla primitiivireaktio siihen että mies ei osaa "ottaa kiinni", näin nainen kavahtaa "heikkoa" , arkaa tai kokematonta miestä.
Huomaan että et ole käsitellyt isommanpuoleisia eläimiä, niiden kanssa on sama juttu, hipelöipä joskus hevosta mutta älä missään tapauksessa seiso sen takana vaan sivulla!
Kun ei ole kiihottunut eikä kosketus kiihota, se voi kutittaa tai ärsyttää.
Ole mukana tilanteessa niin, että kuulostelet kumppanin kiihottuneisuuden tilaa ja kasvatat sitä tietoisesti. Voi myös olla että tapasi koskettaa on ärsyttävä ja hän kaipaisi toista tyyliä.
On epänormaalia. Itse en kutia edes kainaloista. Aika vaikea varmasti esileikkiä ja hyväillä.