A.Abreu ja hammasharja
Uudessa Me Naiset-lehdessä on koko aukeaman kuva hymyilevästä Annasta jolla on jäänyt hampaat pesemättä. Hyi yöks.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:47"]
Heh, huomasin saman. Olisko tehty lounashaastattelu ja napattu kuvat samalla?
[/quote]
Vähänkö noloa.
Huomasin saman. Aika kettumainen kuvaaja kun ei huomauttanut asiasta.
Laittakaa nyt kuvaa että me, joilla ei lehteä ole, päästään kans näkemään :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:29"]
Laittakaa nyt kuvaa että me, joilla ei lehteä ole, päästään kans näkemään :)
[/quote]
Mä en pysty kun ei ole lehteä itellä, mut vilkaise vaikka kauppareissulla. Se töhnä hyökkäsi oikein silmille ja sitä ei tosiaan voinu olla huomaamatta.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:10"]
[/quote]
Niinpä. Luulis että se photoshop on kehitetty tällasia tilanteita varten eikä siihen mihin sitä nykyisin käytetään.
[/quote]
Ainakaan se ei voi vedota siihen, ettei huomannut.. Lukijalle ainakin ne hampaat pisti ekana silmään.
[/quote]
No jaa, ei ne kuvat mitään huippuja ollut muutenkaan.
En ole koskaan arvostanut tuota isopäistä pissaliisaa ja tällaiset törkeät mokat todistavat, että kyseessä on halpa white trash tuote jolla ei ole minkäänlaista tyylitajua. Oksennus meinaa tulla kun noita kuvia katsoo. Ja tuo lehti on kaikilla kioskeilla ym. esillä HYI.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:57"] Voisko olla jotain fluoritahnan tapasta hampaiden hoitoon liittyvää, jotenkin niin tasaisen oloinen kertymä. [/quote] Plakkia tuo on. [/quote] Minusta se näyttää siltä kun olisi juuri syönyt esim. kalaa. Mulla jää ne hampaiden väliin samalla tavalla. :D Ne tosin saa pois kun kielellä "pyyhkäisee" ja sen tuntee kyllä, joten aika jännä jos ei ole itse älynnyt...
[/quote]
Vaaleasta leivästä ja pastasta tulee kanssa tollainen möhnä hampaisiin. Ja sen todellakin tuntee. Hammastikku ei taida olla Annalle tuttu tuote.
Heh, mulle kävi kerran noin kun tein nuorempana ammattimallin töitä. Valokuvaaja näytti kuvan näytöltä, ja pelästyin, koska toisella puolella yläetuhampaiden välissä näkyi samantapaista ruoanjämää kuin Annalla tuossa kuvassa. Kauhistuin, että ei kai tuota kuvaa oikeasti valita lehteen! Mutta valittiin, se moska hampaiden välistä vaan poistettiin Photoshopilla.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:47"]
[/quote]
Voi kai sitä silti putsata hampaansa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:08"]
Vahingonilo on paras ilo.
[/quote]
No ainakin rehellisin.
Abreun hampaissa on todella töhnää MeNaisten kuvissa eikä sitä ole ymmärretty photoshopata pois. Ei ole Annan syy etteivät haastatteijat tee työtään kunnolla. Anna tosin voisi itse pestä hampaansa edes julkisiin esiintymisiin, mutta ehkä se on artistilta liikaa vaadittu...