Käytätkö koskaan rintaliivejä bikininyläosana?
Jos käytät niin missä ja mikä on rintsikka kokosi?
Kommentit (37)
E kuppu. Nyt on liivit alla ja pikkubikini päällä joka ei peitä mitään eikä tue. Hahhaa en tosin julkisesti kehtais.
En. Rintsikat on epämukavia. Kesällä kuljen paljon topissa/t-paidassa ilman rintsikoita ;)
Osa rintsikoisata menee ihan bikineistä, jos on mikrokuitua eikä niissä ole mitään ylimääräistä pitsiä/rusetteja. Voisin käyttääkin. Ja ehkä laitankin.
En. Mutta alushousuja olen joskus käyttänyt hätätilanteessa, jos on pelkät mustat pitsittömät niin kuka sitä erottaa..
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:36"]No en. En edes urheiluliivejä vaikka ovat samaa materiaalia kuin bikinit. 80F on kuppikoko ja kyllä löydän sopivia bikinejä ihan h&m:stä, ellokselta ja seppälästä.
[/quote]
Siis lindexiltä eikä seppälästä.
Mulla on varmaan 20 bikinit, niin ei edes tarvitse käyttää rintsikoita bikineinä. :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:16"]
Osa rintsikoisata menee ihan bikineistä, jos on mikrokuitua eikä niissä ole mitään ylimääräistä pitsiä/rusetteja. Voisin käyttääkin. Ja ehkä laitankin.
[/quote]niin menee
vain yksiä, jotka on olkaimettomat kokomustat sellaista liukasta kangasta, näyttävät oikeasti ihan bikineiltä :D en tavallisia kehtaisi kyllä käyttää!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:06"]
vain yksiä, jotka on olkaimettomat kokomustat sellaista liukasta kangasta, näyttävät oikeasti ihan bikineiltä :D en tavallisia kehtaisi kyllä käyttää!
[/quote]
siis sellainen bandeau-tyylinen :D ja kun mulla on alaosakin musta. niin joskus tulee käytettyä ettei tule olkaimista rusketusrajoja!
[/quote]
siis sellainen bandeau-tyylinen :D ja kun mulla on alaosakin musta. niin joskus tulee käytettyä ettei tule olkaimista rusketusrajoja!
[/quote]
ai niin ja koko on 75A
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:08"]
E kuppu. Nyt on liivit alla ja pikkubikini päällä joka ei peitä mitään eikä tue. Hahhaa en tosin julkisesti kehtais.
[/quote]en ymmärrä molemmat päällä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:19"]
En. Mutta alushousuja olen joskus käyttänyt hätätilanteessa, jos on pelkät mustat pitsittömät niin kuka sitä erottaa..
[/quote]bikiniyläosana? on mahtanu näyttää koomiselta :)
Joskus joo, kun en vaan löydä hyviä bikineitä tai uimapukua. Liivikokoni on 65DD ja olen käyttänyt rannalla sellaista toppiliiviä tai ihan rintaliivejä ja alushousuja, sileää polyamidielastaania kaikki. Saa luvan kelvata, ku en käy uimassa kuin kerran kaksi kesässä ehkä ja silloinkin hiljaiseen aikaan.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:37"]
Joskus kesäisin vapaa-ajalla. Kuppikoko 60a, liivit ja bikinit ensisijaisesti Cubuksesta.
[/quote]aika pieni koko.
Yhtiä mustia ja liukaspintaisia käytän. Niissä ei ole mitään ylimääräistä ja olkaimet menee niskan taaksi. Kuppikoko 70J.
Itseasias eile tuli kauhee hätä ku uikkari oli menny konees jotenki rikki eikä ollu muuta vaihtoehtoo ku laittaa urheilurintsikat, vanhojen bikinien alaosa ja shortsit. Oon vähän ylipainonen enkä siks käytä yleensä bikineit vaikkakin vyötärö suht kapee mut reidet se heikkous. Tuun menee biitsille tolla menetelmällä viel pidempäänki :D
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:23"]
Itseasias eile tuli kauhee hätä ku uikkari oli menny konees jotenki rikki eikä ollu muuta vaihtoehtoo ku laittaa urheilurintsikat, vanhojen bikinien alaosa ja shortsit. Oon vähän ylipainonen enkä siks käytä yleensä bikineit vaikkakin vyötärö suht kapee mut reidet se heikkous. Tuun menee biitsille tolla menetelmällä viel pidempäänki :D
[/quote]mikä koko?
Joskus käytin kun oli hienot kuviolliset rintsikat, koko 75c. Usein käytän kivaa bikiniyläosaa läpinäkyvän topin alla.
No en. En edes urheiluliivejä vaikka ovat samaa materiaalia kuin bikinit. 80F on kuppikoko ja kyllä löydän sopivia bikinejä ihan h&m:stä, ellokselta ja seppälästä.