Käytätkö koskaan rintaliivejä bikininyläosana?
Jos käytät niin missä ja mikä on rintsikka kokosi?
Kommentit (37)
Joskus kesäisin vapaa-ajalla. Kuppikoko 60a, liivit ja bikinit ensisijaisesti Cubuksesta.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:21"]miks ei menee ihan hyvin.
[/quote]
Mikä ei mene ihan hyvin?
En ikinä. Muistan kun lapsena hävetti aivan sairaasti kun mutsi käytti, ja joku naapuri tai kaveri sattui tulemaan käymään. Itse se vaan nauroi että sama kai se, yhtä paljon ne biksut peittää kun rintsikat, ja niinhän se onkin, mutta sen verran jäi traumoja, etten voisi itse kuvitellakaan käyttäväni :-D
Mökillä joskus joo, siellä pukeutuminen on mitä on. Käytän myös sarongia uimapukuna. 75C.
Omalla pihalla kyllä. 80G.
Ja nuorempana joskus julkisellakin rannalla, kun tuli inspiraatio mennä uimaan, eikä ollut bikineitä mukana.
En todellakaan :D Bikinit bikineinä, kokoni 70C-D.
Urheilurintsikoita olen kerran käyttänyt. 80e
ainoastaan mökillä, jos tulle yllärikuumuus :D 75G.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:27"]En ikinä. Muistan kun lapsena hävetti aivan sairaasti kun mutsi käytti, ja joku naapuri tai kaveri sattui tulemaan käymään. Itse se vaan nauroi että sama kai se, yhtä paljon ne biksut peittää kun rintsikat, ja niinhän se onkin, mutta sen verran jäi traumoja, etten voisi itse kuvitellakaan käyttäväni :-D
[/quote] Oletko mun sisko? :D
Yksiä tiettyjä rintsikoita käytän. Näyttävät mielestäni bikineiltä, ovat sellaista kangastakin.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:19"]
En. Mutta alushousuja olen joskus käyttänyt hätätilanteessa, jos on pelkät mustat pitsittömät niin kuka sitä erottaa..
[/quote]bikiniyläosana? on mahtanu näyttää koomiselta :)
[/quote]:)
Mielestäni jos niitä to die for pitsi bikineitä jotka näyttää ihan rintsikoilta käytetään niin miksei bikineiltä näyttäviä rintsikoita.