Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian laiha? kuva

Vierailija
03.07.2015 |

Olen 175cm\55kg . Olen kevytrakenteinen hoikka ja sopusuhtainen... Sekä mielestäni ihan nätti. Minä olen tyytyväinen vartalooni mutta kuulen jatkuvasti kommentteja laihuudestani ja pienistä rinnoistani ja siitä että naisella PITÄÄ olla muotoja! Minä en pienille AA70 rinnoilleni mitään voi , en myöskään lihoa helposti vaan olen LUONNOSTAAN tämän näköinen.... Minusta tuntuu välillä että en voi olla tyytyväinen vartalooni koska minua jatkuvasti huomautellaan asiasta. Eikö nainen voi muka olla seksikäs tai viehättävä tämän näköisenä. Minulla on samanlainen vartalo kun ensimmäisessä kuvassa mutta pienemmät rinnat... https://nolamarianna.files.wordpress.com/2013/12/vs-angels-skinny-curvy.jpg toisessa kuvassa on mielestäni juuri sellainen normaali ihanne vartalo. Miehet mielipiteitä

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti laihalle saa sanoa että pitää lihottaa, mutta lihavalle ei koskaan saa sanoa että laihduta pullukka! Mielestäni tärkeintä on ett on terve ja tyytyväinen itseensä! M

Vierailija
42/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:10"]Lihoa.. [/quote] juuu tuota minä en jaksa kuunnella kun en helposti lihoa, ja miksi pitäisi väkisin lihota jos syön kunnolla ja elän terveellisesti...

[/quote]

Et siis LIHO helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasmassaa ja äkkiä. Tollanen pelkkä luu ja nahka on ruma näky. Sitten on vielä nämä laihat läskit...

Vierailija
44/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä läskien mielipiteistä. Olet just sopiva tuon painoisena.
M22

Vierailija
45/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaskuntoa vaatisi. Ei se pelkkä laihuus ole pelkästään kaunista.

Vierailija
46/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi hankkia lisää lihasmassaa? Ap:llä ei varmaan kauheasti ole läskiä tuossa painossa, eikä kaikki halua kovin näkyviä lihaksia. Monet ei tykkää fitnesstyylistä eikä supersporttisesta vartalosta.

Eikä tuossa esimerkkikuvassa todellakaan ollut pelkkää luuta ja nahkaa, olette vissiin jotenkin sokaistuneet siellä palautusjuomienne ja kyykkytreenienne parissa. Laiha ja hoikka voivat olla tosi kauniita ihan sellaisinaan. Eikä kenenkään pitäisi ainakaan toisten takia alkaa hankkia yhtään enempää lihasmassaa. Kyllä tuollainen sorja vartalo vain on todella kaunis.

Vierailija
47/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo kuvan nainen anorektiselta näytä, niillä erottuu luutkin. Jos oikeasti vartalosi on tuollainen niin voit olla ylpeä, ei todellakaan mitään surkuteltavaa! Pienet rinnat sopii hyvin hoikkaan vartaloon :)

Vierailija
48/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kuvissa ap! Killivatta ja ei varmasti 70AA-tissit. Näyttäisi olevan silarit, niin on pyöreät pollukat. Kuvien nainen ei näytä anoraktiselta, hoikalta vain, mutta veikkaan kuitenkin, että BMI voi olla jopa normaalin rajoissa.

Vierailija
49/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkään ap ei ole kuvassa :D mä tarkotin omalla kommentillani että jos on samannäköinen niin hienoa ja 70AA on sopiva hoikalle.

Vierailija
50/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinpuoleisessa kuvassa erittäin kuuma vosu. Vasemmanpuoleinen myös kaunis nainen, mutta jo liian laiha.

Vierailija
51/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, jos sun kroppas edes etäisesti näyttää tolta miltä väität... Sä näytät upealta, älä kuuntele näitä av:n valaita.

Vierailija
52/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista, että olen samanmittainen kuin ap ja 3kg painavampi eikä kukaan ole huomauttanut laihuudesta yhtään mitään. Missä porukoissa sä oikein liikut?? Sillä saattaa kyllä olla merkitystä, että mulla on lihasta ja ihan kunnon reidet ja peppu + rinnat 70C. Ehkä ne hämää?

Vierailija
53/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole kuulautisia koska sairastat syömishäiriötä? Et voi saada lapsia.

Vierailija
54/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
55/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 05:16"]

Sulla ei ole kuulautisia koska sairastat syömishäiriötä? Et voi saada lapsia.

[/quote]

täällä entinen anorektikko. Halusin käyttää hetken ajastani erityisesti kiittääkseni sinua tämän yllä olevan viestisi kirjoittamisesta. Auttoiko apta? Tuliko sulle parempi olo? Helpottiko jonkun anorektikon tauti näiden viisauden ja hyväntahtoisuuden helmien myötä joita näppäimistöltäsi pudottelit?

Anoreksiastakin voi parantua, ja kyllä niitä lapsiakin voi sitten saada.

T:nykyisin normaalipainoinen kolmen äiti

Vierailija
56/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se ole ihan yks ja sama mitä muut on mieltä jos kerta terve olet. Jos joku kokee oikeudekseen kommentoida sun ulkobäköä niin kyllä ne kommentoisi jotain vaikka olisit pulleampikin. Itsetunto ja valikoiva kuulo on nyt resepti tähän ongelmaan,, ole hyvä.

Vierailija
57/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehujako kalastat?

Minä en voi ymmärtää...

Vierailija
58/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP saattaa olla painoindeksin mukaan alipainoinen, mutta se on ihan yhtä epäterveellistä kuin se 5kg ylipaino. Jos AP on tyytyväinen itseensä, niin hän on silloin täydellisen kokoinen. Tämä nykyinen käsitys, että normaali paino tarkoittaa sitä, että on vähän ylimääräistä siellä sun täällä, on aivan käsittämätön.

Vierailija
59/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lihasmassaa voisit huoletta hankkia lisää, ei niinkään rasvaa. Massa kasvaa varmasti puolen vuoden salilla käymisen jälkeen. Saisit peppuunkin vähän muotoa ;) Mutta parempi tuokin liian laiha on kuin läski!
M26

Vierailija
60/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:51"]AP saattaa olla painoindeksin mukaan alipainoinen, mutta se on ihan yhtä epäterveellistä kuin se 5kg ylipaino. Jos AP on tyytyväinen itseensä, niin hän on silloin täydellisen kokoinen. Tämä nykyinen käsitys, että normaali paino tarkoittaa sitä, että on vähän ylimääräistä siellä sun täällä, on aivan käsittämätön.
[/quote]
Ihan samaa mieltä. Ap on sitä paitsi vain 1,7kg:n päässä normaalipainosta!

Ap, näytät varmasti hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme