Liian laiha? kuva
Olen 175cm\55kg . Olen kevytrakenteinen hoikka ja sopusuhtainen... Sekä mielestäni ihan nätti. Minä olen tyytyväinen vartalooni mutta kuulen jatkuvasti kommentteja laihuudestani ja pienistä rinnoistani ja siitä että naisella PITÄÄ olla muotoja! Minä en pienille AA70 rinnoilleni mitään voi , en myöskään lihoa helposti vaan olen LUONNOSTAAN tämän näköinen.... Minusta tuntuu välillä että en voi olla tyytyväinen vartalooni koska minua jatkuvasti huomautellaan asiasta. Eikö nainen voi muka olla seksikäs tai viehättävä tämän näköisenä. Minulla on samanlainen vartalo kun ensimmäisessä kuvassa mutta pienemmät rinnat... https://nolamarianna.files.wordpress.com/2013/12/vs-angels-skinny-curvy.jpg toisessa kuvassa on mielestäni juuri sellainen normaali ihanne vartalo. Miehet mielipiteitä
Kommentit (60)
Ole onnellinen, sulla on upea kroppa. Et todellakaan ole liian laiha. Ja jos pysyt tuossa kuosissa ihan luonnostaan ja terveellisesti, olet superonnekas. Unohda muiden kommentit ja kasvata omaa itsetuntoa. Kannattaa myös opetella sanomaan jotain nasevaa niille idiooteille, jotka arvostelevat sun ulkonäköä. Ja vastasin nyt joka tapauksessa, vaikka olenkin nainen.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:13"]Mä en näe kuin yhden kuvan?
[/quote] siinä pitäisi olla 2kuvaa vierekkäin :)
Täällä biseksuaalin naisen mielipide, että kaunis vartalo on. Meitä mahtuu monenlaisia tänne. Mulla on samanlainen ominaisuus ton painon kanssa. En ole varhaislapsuuden jälkeen koskaan päässyt normaalipainoiseksi. Mutta arvaapa mitä? Mun mielestä hoikka on kaunista, kunhan ei ole anorektisen laiha.
Mä olen 172/59kg. Eikö sullekin pari lisäkiloa helposti tulis, ettei tuu terveysongelmia?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:12"]
Onhan tuo kuvan nainen aika anorektisen näköinen, mutta pääasia että itse viihtyy kropassaan :)
[/quote]
Anorektisen näköinen? Oletko nyt tosissasi? Onhan se selkeästi alipainoinen, muttei sentään anorektinen.
No kyllä mittojesi mukaan olet selvästi normaalipainon alapuolella. Mikä on ranteenympärys? Siitä saisi selville minkätyyppinen ruuminrakenteesi on.
Olen ollut samankokoinen 13 vuotiaasta asti. Nyt olen 25 vuotias -ap
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:20"]No kyllä mittojesi mukaan olet selvästi normaalipainon alapuolella. Mikä on ranteenympärys? Siitä saisi selville minkätyyppinen ruuminrakenteesi on.
[/quote] en tiedä , mutta minulla on erittäin pienet ranteet :) - ap
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:20"]
No kyllä mittojesi mukaan olet selvästi normaalipainon alapuolella. Mikä on ranteenympärys? Siitä saisi selville minkätyyppinen ruuminrakenteesi on.
[/quote]
Selvästi ja selvästi, ap:n BMI on 17,96. Normaalipainon alaraja on 18,5. Ei nyt kannata liioitella näissä laihuuskauhisteluissakaan.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:19"]
Mä olen 172/59kg. Eikö sullekin pari lisäkiloa helposti tulis, ettei tuu terveysongelmia?
[/quote]
Miksi pitäisi lihoa, jos niitä terveysongelmia ei ole vielä nytkään? Lievä alipaino ei ole vaarallista, jos elämäntavat ovat kunnossa eikä alipainoon ole pyritty epäterveellisesti. Jos paino pysyy ihan itsestään samoissa lukemissa vuodesta toiseen, ei varmaan ole mistään ongelmasta kyse. Siis ainakaan tässä ap:n tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:26"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:20"]No kyllä mittojesi mukaan olet selvästi normaalipainon alapuolella. Mikä on ranteenympärys? Siitä saisi selville minkätyyppinen ruuminrakenteesi on. [/quote] en tiedä , mutta minulla on erittäin pienet ranteet :) - ap
[/quote]
No jos ranteen ympärys on 15 cm tai alle, niin hennosta luustosta on kyse luultavasti.
Upea. Mielestäni sopusuhtaisuus ratkaisee! Oli sitte laiha tai lihava. Persjalkaisista en pidä. Mies
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:40"]Upea. Mielestäni sopusuhtaisuus ratkaisee! Oli sitte laiha tai lihava. Persjalkaisista en pidä. Mies
[/quote] Luonne, sisäinen kauneus ja sopusihtaisuus rules, minäkään en pidä persjalkaisuudesta.
Liian laiha. Oikeanpuoliselle sykkii ja tekeew mieli vain panna ja pussata. Vasen ei ole eroottinen
No tässä sulle miehen mielipide.
Mun silmääni ei miellytä noi kuvat lainkaan. Muotoja saisi olla enemmän, liian luisevia noi kuvien naiset. Jokasellahan on omat mielipiteensä ja makuasioistahan ei voi kiistellä. Tai voi, mutta onko se kovin kannattavaa :)
Itse sain aikanaan kuulla samanlaista kauhistelua ja jouduin tekemaan paljon toita sen eteen etta lihoisin. Suomessa on normaalimpaa olla vahan pullukka. Jos haluat muotoja niin taytyy kasvattaa lihaksia ja syoda kun hevonen. Taalla on ne pullukkamammat kommentoimassa jotrn saat kuulla samaa kritiikkia kun muualtakin
Täydellinen kroppa, olen kateellinen! -175cm 65 kg :(
Just hyvä!
Lihomiskommentit tulee kateellisilta... älä niistä välitä!
t:mies
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 05:16"]Sulla ei ole kuulautisia koska sairastat syömishäiriötä? Et voi saada lapsia.
[/quote] Aivan normaalit säännölliset kuukautiset :D en sairasta anoreksiaa, lapsia en voi saada muista syistä! Ap
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:12"]Onhan tuo kuvan nainen aika anorektisen näköinen, mutta pääasia että itse viihtyy kropassaan :)
[/quote] :\ niinpä kun en ole anorektikko.