Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian laiha? kuva

Vierailija
03.07.2015 |

Olen 175cm\55kg . Olen kevytrakenteinen hoikka ja sopusuhtainen... Sekä mielestäni ihan nätti. Minä olen tyytyväinen vartalooni mutta kuulen jatkuvasti kommentteja laihuudestani ja pienistä rinnoistani ja siitä että naisella PITÄÄ olla muotoja! Minä en pienille AA70 rinnoilleni mitään voi , en myöskään lihoa helposti vaan olen LUONNOSTAAN tämän näköinen.... Minusta tuntuu välillä että en voi olla tyytyväinen vartalooni koska minua jatkuvasti huomautellaan asiasta. Eikö nainen voi muka olla seksikäs tai viehättävä tämän näköisenä. Minulla on samanlainen vartalo kun ensimmäisessä kuvassa mutta pienemmät rinnat... https://nolamarianna.files.wordpress.com/2013/12/vs-angels-skinny-curvy.jpg toisessa kuvassa on mielestäni juuri sellainen normaali ihanne vartalo. Miehet mielipiteitä

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen luuviulu kuvassa

Vierailija
2/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO eikä ole anorektisen näköinen, luuston malli on vaan tosi kapea. Eikä nuo luut näy edes kovin pahasti ottaen huomioon että malli seisoo korkkiruuvilla ja käsi ylhäällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Kuka sinulle huomauttelee? Äiti, mummi , sisko..? Kanna ylpeänä kroppaasi. Sanot vaan ensikerralla että " ai, minä pidän kropastani tälläisenä".
Eikö ihmisille riitä että ovat tyytymättömiä omiin kroppiinsa vaan täytyy vielä toistenkin vartaloihin puuttua. Jos kyseessä on lähisukulainen niin hän on ,luultavasti vain huolissaan sinusta. Usein myös hieman pyöreät ihmiset näkevät hoikat vielä hoikempina kuin ovatkaan. Ole ryhdikäs ja ylpeä niin loppuu rutina.

Vierailija
4/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:57"]Ainakin lihasmassaa voisit huoletta hankkia lisää, ei niinkään rasvaa. Massa kasvaa varmasti puolen vuoden salilla käymisen jälkeen. Saisit peppuunkin vähän muotoa ;) Mutta parempi tuokin liian laiha on kuin läski!
M26
[/quote]
Mene kimppaan miehen kanssa jos lihaksia haluat, naisella kuuluu olla läskiä jotka tekee muodot. Teini-iässä miehen homonit saavat aikaan lihasmassa kasvun, naiselle kasvaa hormonien vauhdittamana rasvaa. Luonnollinen asia. Itse olen hoikka enkä kaipaa lihaksia, pienet jenkkakahvat on kauniit, se tekee kunnon lantion!

Vierailija
5/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot ja vartalo, tulee kyl sellanen olo ,että olen rumempi.

Vierailija
6/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55v naunen. Silloin kun olin nuori, KAIKKI olivat yhtä hoikkia ja hoikempiakin kuin kuvan tyttö. Nykytyttöjen kokoisia pidettiin lihavina ja heitä haukuttiin läskeiksi. Hoikkuus oli luonnollista, koska maailmanmeno oli erilaista. Sipsit vasta tekivät tuloaan, ei ollut tietsikoita. Oltiin ulkona, liikuttiin ja syötiin simppelisti. Anorektikot olivat erikseen, mutta minun mittapuuni mukaan hoikka ja sporttinen vartalo on luonnollinen. Läskimakkarat kertovat elintasosta ja lähinnä siitä etteivät energiankulutus ja ravinnonsaanti ole tasapainossa.

Vierailija
7/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ensimmäistäkään kuvaa liian laihana, mutta kuitenkin tuo on minimi. Toisesta kuvasta olen kanssasi samaa mieltä, tuo on juuri hyvännäköinen. T. ruma läski vanha akka. 

Vierailija
8/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:42"]

Olen 55v naunen. Silloin kun olin nuori, KAIKKI olivat yhtä hoikkia ja hoikempiakin kuin kuvan tyttö. Nykytyttöjen kokoisia pidettiin lihavina ja heitä haukuttiin läskeiksi. Hoikkuus oli luonnollista, koska maailmanmeno oli erilaista. Sipsit vasta tekivät tuloaan, ei ollut tietsikoita. Oltiin ulkona, liikuttiin ja syötiin simppelisti. Anorektikot olivat erikseen, mutta minun mittapuuni mukaan hoikka ja sporttinen vartalo on luonnollinen. Läskimakkarat kertovat elintasosta ja lähinnä siitä etteivät energiankulutus ja ravinnonsaanti ole tasapainossa.

[/quote]

MEidän luokallamme oli tasan yksi ylipainoinen tyttö ja hänellä oli tietääkseni joku hormonaalinen sairaus, ei ollut mitenkään erityisen kova syömään. Muuten kaikki olivat hoikahkoja. Ylioppilasryhmäkuvassani ei ole yhtään ylipainoista, ei poikaa eikä tyttöä, vuosi on 1983. Kukaan ei ole edes lievästi ylipainoinen. 

Vierailija
9/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

54 tarkentaa, että yläasteella oli yksi ylipainonen, lukiossa ei ketään. Toki oli aika pieni koulu. 

Vierailija
10/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huhhu mitä paskaa kateelliset täällä jauhaa! Todellakin olet onnellinen ja tyytyväinen itseesi juuri tuollaisena:) jos voit hyvin niin olet täydellinen ♡ ei ole mitään järkeä lihottaa itseä vain siksi että Suomessa on standardi olla läski. Nauti elämästä ja kehostasi;)

Vierailija
11/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 tarkentaa myös. Ylipainoisia ei tosiaan ollut kuin pari koko koulussa. Ja nykystandardien mukaan he olisivat olleet normaaleja, mutta erottuivat muiden joukosta.

Vierailija
12/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:07"]

Olen 175cm\55kg . Olen kevytrakenteinen hoikka ja sopusuhtainen... Sekä mielestäni ihan nätti. Minä olen tyytyväinen vartalooni mutta kuulen jatkuvasti kommentteja laihuudestani ja pienistä rinnoistani ja siitä että naisella PITÄÄ olla muotoja! Minä en pienille AA70 rinnoilleni mitään voi , en myöskään lihoa helposti vaan olen LUONNOSTAAN tämän näköinen.... Minusta tuntuu välillä että en voi olla tyytyväinen vartalooni koska minua jatkuvasti huomautellaan asiasta. Eikö nainen voi muka olla seksikäs tai viehättävä tämän näköisenä. Minulla on samanlainen vartalo kun ensimmäisessä kuvassa mutta pienemmät rinnat... https://nolamarianna.files.wordpress.com/2013/12/vs-angels-skinny-curvy.jpg toisessa kuvassa on mielestäni juuri sellainen normaali ihanne vartalo. Miehet mielipiteitä

[/quote]

Lauta

Vierailija
13/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luonnostaan hoikan nuoren pitäisi varta vasten hankkia läskiä, kun se on todistettu, että keskivartalon läski on terveysriski? Ja varsinkin kun ihminen tuppaa vanhemmiten lihomaan joka tapauksessa. Ihan järjetöntä. On erotettava toisistaan luonnolinen hoikkuus ja anoreksia nervosa. Luonnolinen hoikkuus on sitä, että kulutus ja energiansaanti ovat tasapainossa.

Vierailija
14/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ne, jotka haukkuvat laudaksi ja luurangoksi sitten itse tuhteja ja rintavia? Sekö on se ainoa ja oikea vartalomalli?

Vierailija
15/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:57"]Ainakin lihasmassaa voisit huoletta hankkia lisää, ei niinkään rasvaa. Massa kasvaa varmasti puolen vuoden salilla käymisen jälkeen. Saisit peppuunkin vähän muotoa ;) Mutta parempi tuokin liian laiha on kuin läski! M26 [/quote] Mene kimppaan miehen kanssa jos lihaksia haluat, naisella kuuluu olla läskiä jotka tekee muodot. Teini-iässä miehen homonit saavat aikaan lihasmassa kasvun, naiselle kasvaa hormonien vauhdittamana rasvaa. Luonnollinen asia. Itse olen hoikka enkä kaipaa lihaksia, pienet jenkkakahvat on kauniit, se tekee kunnon lantion!

[/quote]

Naisella ei KUULU olla mitään. Ei kuulu olla lihaksia, muttei kuulu olla myöskään läskiä. Nainen on nainen kroppansa koostumuksesta huolimatta. Kaikki saa ihan itse päättää mitä omassa kropassa on.

Ps. Jenkkakahvat ei tee "kunnon lantiota". Leveä lantio on leveä luuston takia. Sinä olet vain kerännyt rasvaa kapean lantiosi päälle.

Vierailija
16/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoa..

Vierailija
17/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kuvan nainen aika anorektisen näköinen, mutta pääasia että itse viihtyy kropassaan :)

Vierailija
18/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:10"]Lihoa..
[/quote] juuu tuota minä en jaksa kuunnella kun en helposti lihoa, ja miksi pitäisi väkisin lihota jos syön kunnolla ja elän terveellisesti...

Vierailija
19/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe kuin yhden kuvan?

Vierailija
20/60 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana . -M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä