Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alfaurosten naiset hyväksyy pettämisen

Vierailija
02.07.2015 |

Suuri osa niin kutsuttujen alfaurosten naisista tietää, että heidän miehensä pettää, mutta sulkevat siltä silmänsä. He hyväksyvät sen, että tasokkaalle miehelle on paljon houkutuksia ja kunhan hän ei tuo heitä kotiin vaimon ollessa siellä, niin kaikki on ok. Naiset suostuvat tähän, koska siitä on heille kuitenkin niin paljon hyötyä olla se alfauroksen ykkösnainen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hyväksyy, kun saavat isompaa muualta. :)

Vierailija
2/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ihan hyvin hyväksyä pettämisen, jos miehestä olisi minulle hyvän seksiseuran lisäksi merkittävää taloudellista hyötyä. Kyllä mulle vaan kelpaisi esim. rikas urheilija-elättäjä, saisi ihan vapaasti pettääkin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin naisia voi kuule kiihottaakin jollain tasolla ajatus pettävästä miehestä...

Vierailija
4/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:50"]

Mä voisin ihan hyvin hyväksyä pettämisen, jos miehestä olisi minulle hyvän seksiseuran lisäksi merkittävää taloudellista hyötyä. Kyllä mulle vaan kelpaisi esim. rikas urheilija-elättäjä, saisi ihan vapaasti pettääkin :D

[/quote]

Näinhän se menee. Ja ainoa syy miksi jonkun Tiger Woodsin vaimo jätti hänet oli se, että kun siitä tuli niin paljon huonoa julkisuutta hänellekin jos olisi jäänyt pettäjämiehen kanssa vielä yhteen, vaikka oli varmasti tiennyt ja hyväksynyt pettämisen jo pitkän aikaa. Niin kauan kuin homma tapahtuu kaikessa hiljaisuudessa, eikä siitä muut mitään kohise, niin kaikki on ok.

Vierailija
5/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:51"]

Joitakin naisia voi kuule kiihottaakin jollain tasolla ajatus pettävästä miehestä...

[/quote]

Totta tämäkin. Pettävä mies on korkean statuksen mies, jolla on valinnanvaraa naisissa. Naisia tunnetusti kiihottaa tällaiset korkean statuksen alfat.

Vierailija
6/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:51"]

[/quote]

Totta tämäkin. Pettävä mies on korkean statuksen mies, jolla on valinnanvaraa naisissa. Naisia tunnetusti kiihottaa tällaiset korkean statuksen alfat.

[/quote]

Niin, jos pettäminen olisi luotaantyöntävä piirre, kuten vaikkapa eläinrääkkäys tai lapsiinsekaantuminen, ei pettäjillä olisi varmaan ketään kenen kanssa pettää.

Vierailija
7/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt olen onnellinen, ettei mieheni ole mikään alfa vaan tavallinen suomalainen mies. :)

En todellakaan sietäisi pettämistä mieheltäni.

Ymmärrän kyllä ap:n pointin!!

Vierailija
8/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kyllä kiihota jos toinen pettää, enkä ole kenenkään rahoistakaan kiinnostunut. Suhteen ulkopuolisia seksisuhteita ei voi hyväksyä mutta sitä voi varmaankin sietää silloin, jos toinen on seksuaalisesti niin aktiivinen, ettei itse tai omat paikat kestä sitä menoa. Kuitenkin rakastaa toista eikä halua hänestä luopua.

Vierailija
9/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän on taas ajatus. En tiedä ketään, kuka hyväksyy pettämisen. Nämä alfaurosten vaimot loukkaantuvat siinä missä muutkin pettämisestä ja ajautuvat yhtälailla kriisiin pettämisen myötä. Eli ei todellakaan pidä paikkaansa.

Vierailija
10/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfaurosten naaraat on alfanaaraita..

Vierailija
11/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaha.

Oma mieheni kärttää lupaa käydä vieraissa, mutta ei se minulle käy. Vielä pahempaa olisi jos selän takana touhuaisi, siinä määrin onneksi on suoraselkäinen että ei näin toimi.

Mieheni panostaa elämäämme erittäin paljon taloudellisesti (tienaa kymmeniä kertoja sen, minkä itse tienaan), on mukava ja monilla tavoilla hyvä puoliso. Mutta minulle nyt vain ei sovi, mistään rahallisesta summasta, tuhlata elämääni sellaisessa suhteessa jossa en halua olla.

Satunnaisen seksin aina uuden kumppanin kanssa voisin mahdollisesti jotenkin kuvitella hyväksyväni, kunhan ei kovin tiheäksi tavaksi muodostuisi ja se tehtäisiin niin että tieto ei tule julki, suhteen ulkopuolisia lapsia ei synny, tauteja ei levitetä eikä kolmannen osapuolen sydän säry (tuossakin on jo aika monta isoa muttaa). Mutta suhteemme ulkopuolista vakituista rakastettua en pysty sulattamaan. Jään mielihyvin ennemmin yksin kuin suostun siihen.

Vierailija
12/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävä alfauros ei ole alfauros, vaan alhainen mies.

Todellinen alfauros huolehtii vaimostaan ja perheestään ja on uskollinen. 

Jotkut harvat ihmiset hyväksyvät pettämisen. Ehkä ap on yksi heistä. 

Vierailija
13/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin googlen kuvahakuun "Alfamies" ja kolmantena vaihtoehtona ilmestyi Jouko Pihon kuva.

Kertoo tosi paljon siitä, kuinka vääristynyt käsitys joillakin on alfoista. Tosin se tuli jo selväksi tästä aloituksesta.

Vierailija
14/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:11"]

Ai jaha.

Oma mieheni kärttää lupaa käydä vieraissa, mutta ei se minulle käy. Vielä pahempaa olisi jos selän takana touhuaisi, siinä määrin onneksi on suoraselkäinen että ei näin toimi.

Mieheni panostaa elämäämme erittäin paljon taloudellisesti (tienaa kymmeniä kertoja sen, minkä itse tienaan), on mukava ja monilla tavoilla hyvä puoliso. Mutta minulle nyt vain ei sovi, mistään rahallisesta summasta, tuhlata elämääni sellaisessa suhteessa jossa en halua olla.

Satunnaisen seksin aina uuden kumppanin kanssa voisin mahdollisesti jotenkin kuvitella hyväksyväni, kunhan ei kovin tiheäksi tavaksi muodostuisi ja se tehtäisiin niin että tieto ei tule julki, suhteen ulkopuolisia lapsia ei synny, tauteja ei levitetä eikä kolmannen osapuolen sydän säry (tuossakin on jo aika monta isoa muttaa). Mutta suhteemme ulkopuolista vakituista rakastettua en pysty sulattamaan. Jään mielihyvin ennemmin yksin kuin suostun siihen.

[/quote]

No sun mies ei ole sitten mikään alfa, jos pitää alkaa vaimolta lupia kyselemään. Tietenkään betamiehelle ei tällaista lupaa myönnetä ja alfat toimii lupia kysymättä. Senpä vuoksi ne suhteet alfojen kanssa on usein naisille niin myrskyisiä, kun saa itkeä miehen perään joka on taas pettämässä, muttei kuitenkaan haluta jättää, koska ei niitä alfoja naisillekaan puussa kasva.

Vierailija
15/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on mua petetty. Se ensimmäinen teiniromanssi. Sen sanon että ei kiihottanut ollenkaan. Itsetuntoni romahti ja tajusin kuinka kusipää valehteleva tyyppi oli kyseessä vaikka kuinka miellyttävä oli muuten. Toisaalta ihan hyvä juttu että osasin myöhemmin karttaa tuollaiset jantterit ja kasvoin henkisesti. Ymmärsin että kaikki ei olekkaan niin vaaleanpunaista.
Pettämistä en hyväksy puolin tai toisin. N21

Vierailija
16/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:20"]

Heitin googlen kuvahakuun "Alfamies" ja kolmantena vaihtoehtona ilmestyi Jouko Pihon kuva.

Kertoo tosi paljon siitä, kuinka vääristynyt käsitys joillakin on alfoista. Tosin se tuli jo selväksi tästä aloituksesta.

[/quote]

Tai sitten se vaan kertoo että googlen kuvahaku ei ole mikään yleisen mielipiteen ja tiedonhaun väline.

Vierailija
17/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:17"]

Pettävä alfauros ei ole alfauros, vaan alhainen mies.

Todellinen alfauros huolehtii vaimostaan ja perheestään ja on uskollinen. 

Jotkut harvat ihmiset hyväksyvät pettämisen. Ehkä ap on yksi heistä. 

[/quote]

Tuo sun kuvailema mies on melkomoinen satuolento. Mitä tasokkaampi mies, sitä enemmän on tarjontaa naisista ja sitä todennäköisempää, että pettää. Betaurokset eivät petä läheskään niin usein, koska heille ei sitä tarjontaakaan ole samalla tavalla ja usein beta pitää kiinni siitä naisesta jonka on onnistunut saamaan, koska uuden hankkiminen on betalle aina niin työlästä.

Vierailija
18/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfamies ei oo pelimies, vaan tosimies

Vierailija
19/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin tyhmiä rahanperässä juoksevia lumppuja kyllä näihin hommiin riittää..

Vierailija
20/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten huomanneet että nämä itseään alfoiksi tituleeraavat miehet esittävät naisille machoja ja luulevat voivansa ostaa kaiken, mutta heti kun ovat äijäporukassa heistä tulee piipittäviä piipertäjiä tai räksyttäviä pikkurakkeja jotka ovat täysin oikean alfan pyöriteltävissä?:D