Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaisitko itse valita hoitosi ja lääkkeesi?

Vierailija
03.12.2022 |

Luin mkr ryhmän ohjeistusta. Tutki lääkkeessi ja hoitosuositukset, päätä itse mikä sinulle sopii ja sinun terveydellesi. Vaikka muun peruslääkityksen kanssa,

Kuinka moni meistä taviksista tuntee lääkkkeet ja vaikka kemoterapiat niin hyvin että pystyy itse päättämään? Onko sitten mitään mieltä edes mennä lääkäriin ja määrätä lääkäriä kirjoittamaan juuri se lääke. Ja miten lääkärit suhtautuvat kun potilas ei otakaan syopään sekoitusta A vaan vaatii coctailin B?

Ryhmässä on noita vaihtoehtolääkäreitä , lähihoitajia, sairaanhoitajia, eläinlääkäreitä jne

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää.

Tässä taannoin oli netissä nainen joka "hoiti" rintasyöpäänsä jollain mustalla tökötillä, oli kuulemma ihmelääke ja muuta ei tarvita. Oli niin varma paranemisestaan ja näki sitä tapahtuvan vaikka rinta oli jo haavoilla ja tosi pahan näköinen. No lopun voi arvata.

Mutta - aikuinen valitkoon niinkuin tahtoo. Vastuu on itsellä. Lapset näiltä pitäisi suojella visusti.

Vierailija
2/12 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta on mielestäni väärin jos erilaisista vaihtoehdoista ei edes kerrota. Kyllä lääkäri voisi kertoa selkokielellä mitkä ovat eri vaihtoehtojen mahdolliset hyödyt ja haitat tai jos ei kerkeä antaa vaikka nettisivu mistä tietoa löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisin, lääkärit ei osanneet.

t. nykyisin terve

Vierailija
4/12 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin tuntea ja tietää mutta en ota sitä riskiä, että en tuntisi  tai huomaisi. Ulkopuolinen kun voi nähdä ja huomata jotain sellaista, jota ei itse näe tai huomaa tai joka saattaa hahmottua vasta esimerkiksi keskustelun kautta.

Uskovainen mies

Vierailija
5/12 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina minulle on tullut tunne että noin olen tehnyt, lääkärit vastanneet joo kun olen jotain epäillyt ja kirjoittaneet sellaisia lääkkeitä jota olen pyytänyt.

Parannusta ei kuukauteen ole tullut ja en haluaisi että näin menee.

Lähihoitaja

Vierailija
6/12 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oiskin hyvä. Loppuis valitus p@askoista lääkäreistä, kalliista lääkkeitä ja huonosta palvelusta. Ois kaikki lääkkeet kaikkien saatavilla ja jokainen hoitais ite ittesä. Pääsis luonnonvalintakin toimimaan niin kuin se on tarkoitettu. T. Farmaseutti

Vierailija
7/12 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt otetaan esimerkiksi syöpä. 

Syöpä ei ole yksi yhtenäinen sairaus, vaan joukko erilaisia syöpätauteja. Eri syöpien syyt, oireet, tyypit ja hoidot poikkeavat toisistaan.

Jokaisen syöpäpotilaan tilanne on yksilöllinen. Siksi oireet ja hoito voivat poiketa toisistaan paljonkin.

Ei ole mitään standardia miten hoidetaan. Jos ajatellaan esim. rintassyöpää; 

Rintasyövät voidaan jakaa karkeasti neljään biologiseen alatyyppiin.

Luminaaliset A-syövät

Luminaaliset B-syövät

HER2-positiiviset syövät (HER2 = ihmisen epidermaalisen kasvutekijän reseptori 2)

Kolmoisnegatiiviset alatyypit.

Osaisitko itse määritellä oman syöpätyyppisi sekä oikean hoidon? Minä en. 

Sama hoito jota annetaan esim. HER2 positiiviseen syöpään, ei tehoa esim. maksasyöpään. 

Melkoinen mestari pitää olla joka kaikki lääketieteen alat hallitsee ja osaa valita oikean hoidon sekä lääkkeet. Onnea matkaan.

Vierailija
8/12 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tämä ketju pistää miettimään mielialalääkkeen aloittamisen.

Vierailija
9/12 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika niukkaa on ne vaihtoehdot ja jotain käypähoitoa tarjotaan ainoana ratkaisuna. Ei hyvä.

Leikkaukseetkin menneet jo pariin otteeseen pieleen, että luotto ei ole kovin korkealla.

Vierailija
10/12 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi ei tarvittu SV läkeitä. Jos se aika joskus tulee tarve läket ja hoidot tältä sanomalta vastaisin en tiedä iten toimisin. Sivulisena siis ulkopuolisena havainut moni popsii ielenterveysläkeitä suuhunsa kuin karkkia. Menen masenuksen taakse. Ehkä lääkäreille Hepompaa määrätä 1v lääke resepti? Kuin oikeasti lähettää ihminen laboratorioonVeri arvoista katsoa hiven aineiden ,varasto raudan putos ja unohtamatta kilpisrauhas vajaa toimnta tai liika toimnta.Hormoni toimnan vajetkin näkyisi märtystä kokeista. Mutta ne on kalmimpia.Kuin se resepti lääkee,sepä se. Ritävä kauan kun masenuslketä syödään,aiheutaa elimistön muita sairauksia ja niihin vasta läkeet lisänä.

Vierailija
11/12 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osannut hoitaa itseni kuntoon. Hoidin lapsenkin kun lääkäri määräsi pelkän katsotaan ja verikokeet. Minulla oli kivulias ja kärsivä lapsi joka sai tuskin nukuttua joten äiskä menee nettiin ja aloitin omat hoidot katsottuaan verikokeiden tulosket.  Minä en  katsele, minä teen ja lapsi on nyt loppusuoralla toipumista. Ihmettelen vaan tätä meidän terveydenhuoltoa.

Vierailija
12/12 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika niukkaa on ne vaihtoehdot ja jotain käypähoitoa tarjotaan ainoana ratkaisuna. Ei hyvä.

Leikkaukseetkin menneet jo pariin otteeseen pieleen, että luotto ei ole kovin korkealla.

Kannattaa ottaa bioresonanssihoitoja, meditaatio ( sairaudet ovat korvien välissä) , paljon vitamiineja, energiahoitoja, pakurikääpää. Huomaat heti vaikutuksen.