Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noniin, lahkeen pituus

Vierailija
02.07.2015 |

Milloin se on täydellinen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu trendeistä.

Mutta ns. ajaton normaali/siisti lahjepituus peittää selkeästi koko nilkan, mutta ei saa osua maahan. Naisilla tuo "oikea" lahjepituus voi olla kinkkinen jos tykkää käyttää erikorkoisia kenkiä.

Vierailija
2/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omituinen tilanne, olen lyhyt (melkein 160) enkä uskonut, että aikuisten kaupoissa voisi olla liian lyhytlahkeisia housuja minun pituiselleni, mutta nähtävästi olin väärässä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olen niin tottunut noihin aavistuksen lahkeista ryppyyntyviin, että oikeampi pituus tuntuu lyhyeltä. En osaa sano ovatko nämä oikean pituiset vai eivät. Ääää!

Vierailija
4/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ylettyvät juuri ja juuri sen nilkkapallukan päälle. Ok?

Vierailija
5/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:40"]

Tai sitten olen niin tottunut noihin aavistuksen lahkeista ryppyyntyviin, että oikeampi pituus tuntuu lyhyeltä. En osaa sano ovatko nämä oikean pituiset vai eivät. Ääää!

[/quote]Kokeileppa peilistä katsomisen sijaan ottaa itsestäsi kuva niissä housuissa. Ei tarvi postata tänne :)

Kuvasta voit nähdä itsesi/housut eri silmin.

Vierailija
6/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään sellaisesta mikä tulee vähän jalkapöydän päällekin ja peittää osan kengänkorkoa. Eli suht pitkistä. 

Vierailija
7/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:40"]

[/quote]Kokeileppa peilistä katsomisen sijaan ottaa itsestäsi kuva niissä housuissa. Ei tarvi postata tänne :)

Kuvasta voit nähdä itsesi/housut eri silmin.
[/quote]

Noh, kokeillaan =)

Vierailija
8/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis eivät nämä kuvissa näyttäneet millään tavoin huomiota herättävän lyhyiltä. Tiedä sitten ekan pesun jälkeen? Hohhoijaa, miten voi olla vaatteiden ostaminen näin hankalaa, vaikka olen ollut shoppailija jotain 10 vuotta =)

Vierailija
9/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:38"]

Minulla on omituinen tilanne, olen lyhyt (melkein 160) enkä uskonut, että aikuisten kaupoissa voisi olla liian lyhytlahkeisia housuja minun pituiselleni, mutta nähtävästi olin väärässä. ap

[/quote]

Ne on caprit.

Vierailija
10/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:38"]

[/quote]

Ne on caprit.
[/quote]

Täh?

Vierailija
11/13 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaista on antaa housujen valahtaa siihen korkeuteen, missä ne käytettäessä oikeasti ovat, ennen kuin alkaa mittailemaan. Sovittaessa tulee helposti seistyä lähes paikallaan housut ryhdikkäästi kainaloissa, mutta sitten kun lähtee liikkeelle, niin vyötärö putoaakin 3 cm alemmaksi ja lahje osuu maahan.

Vierailija
12/13 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:00"]Olennaista on antaa housujen valahtaa siihen korkeuteen, missä ne käytettäessä oikeasti ovat, ennen kuin alkaa mittailemaan. Sovittaessa tulee helposti seistyä lähes paikallaan housut ryhdikkäästi kainaloissa, mutta sitten kun lähtee liikkeelle, niin vyötärö putoaakin 3 cm alemmaksi ja lahje osuu maahan.
[/quote]

Mutta nostelen kyllä pöksyjä aina kainaloihin kun ne valahtavat. Eli sehän on se oikea pituus, kun housut ovat hyvin jalassa, eivät puoliperseessä jenkkikset pursuten. No en ehkä tajunnut pointtia, vähän väsy =)

Vierailija
13/13 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:38"] Minulla on omituinen tilanne, olen lyhyt (melkein 160) enkä uskonut, että aikuisten kaupoissa voisi olla liian lyhytlahkeisia housuja minun pituiselleni, mutta nähtävästi olin väärässä. ap [/quote] Ne on caprit. [/quote] Täh?

Siis http://bit.ly/1JAJy2a

[/quote]