onko olemassa mitään enemmän Wt kuin..
mielenterveysongelmat? Oikeat ihmisethän eivät nähin sairastu vaan ovat ATI joukon ongelma. Pitäisikö ATI ryhmän lisääntyminen kieltää jotta masennus (lorvikatarri) ei aiheuttaisi kuluja meille oikeille ihmisille?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:13"]On, sinä olet.
[/quote]
Minä olen YTM joten en mitenkään voi olla wt, hyvä yritys pohjasakalta.
Samaa mieltä mutta myös rumat, lihavat ja lyhyet "miehet" pitäisi teurastaa pois. Oksettaa meitä täydellisiä ihmisiä nähdä tuollaista sakkia kaduilla.
Aivan hengästyttävän hyvä trolli!
... Ei.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:14"]Samaa mieltä mutta myös rumat, lihavat ja lyhyet "miehet" pitäisi teurastaa pois. Oksettaa meitä täydellisiä ihmisiä nähdä tuollaista sakkia kaduilla.
[/quote]
Olen ihan samaa mieltä ja naiset myös! He ovat alemman tason ihmisiä, ja rumuudestaan johtuen pohjasakkaa.
Jo on elämä kun pitää muita ihmisiä lokeroida. Vai että oikein yyteeäm!
Ei ole olemassa kuin kaksi lokeroa: hyvät ja pahat ihmiset. Sinä et vaikuta kuuluvan ainakaan ekaan lokeroon.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:17"]Jo on elämä kun pitää muita ihmisiä lokeroida. Vai että oikein yyteeäm!
Ei ole olemassa kuin kaksi lokeroa: hyvät ja pahat ihmiset. Sinä et vaikuta kuuluvan ainakaan ekaan lokeroon.
Älä ruikuta köyhä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:17"]Jo on elämä kun pitää muita ihmisiä lokeroida. Vai että oikein yyteeäm!
Älä ruikuta köyhä.
[/quote]
[/quote]
Se olet kyllä sinä joka ruikutat, dude.
Minulla ei ole mt-ongelmia, sulla taas tuntuu olevan jos jonkinlaista ongelmaa :D
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:13"]On, sinä olet.
[/quote]
Minä olen YTM joten en mitenkään voi olla wt, hyvä yritys pohjasakalta.
[/quote]
Kyllä voit olla WT. Jos tulet alaluokkaisista lähtökohdista eikä na. Luokkaretkesi ole täysin onnistunut.
On, sinä olet.