Hammaslääkäriaseman vastuu työstään
Mitä Liukkonen nyt vinkuu ja kitisee.
Olen tuosta Porin Hammaspisteestä kirjoitellut jo aiemminkin. En nyt koko juttua tänne tänne laita, se on luettavissa omalta sivultani. Joku voisi ihmetellä miten uskallan julkisesti arvostella todella saamastani huonosta hoidosta tätä liikettä, ilman että se voisi minut haastaa oikeuteen solvaamisesta. Ei voi, sillä juttuni perustuu vain ja ainoastaan todella tapahtuneeseen. Hammaspisteellä on lakisääteisesti potilasasiamies joka ilmoitti minulle että minun kannattaa viedä tämä asiani viralliseen käsittelyyn.
Kuinka moni vanhempi ihminen tekisi samoin kuin minä ja veisi asiaa eteenpäin.. Rahaa paloi reippaasti yli viisi tuhatta heidän tekemäänsä hammashoitoonsa jonka kuitenkin erikoishammaslääkäri joutui poistamaan. Kuten jutustani aiemmin selvisi niin jopa sovitusta laskutuksestakin hintaa loppulaskuun oli reippaasti laitettu lisää.
Minulla itselläni on asiat kunnossa ja koko hampaisto laitettu kuntoon asiallisella hammaslääkäriasemalla. Mutta kuka uskaltaa ottaa riskin ja mennä tuonne hampaitaan hoitamaan. Itselläni vajaan vuoden aikana oli kaksi ”keikkalääkäriä” jotka pikapikaa häipyivät paikkakunnalta.
Ps. Hammaspiste ei potilasasimiehen käymän keskustelun mukaan suostunut mitään korvaamaan vaan minun pitäisi hakea korvausta pikapikaa poistuneen hammaslääkärin vakuutuksesta. Onhan Porissa noita asiallisesti hoitavia yksityisiä hammaslääkäriasemia pilvin pimein.. Mikäli jostakin ihmeen syystä tuonne Hammaspisteeseen menette niin pyytäkää kirjallinen hinta työstä ja samalla selvittäkää onko sopimus nyt sitten tehty Hammaspisteen kanssa vai jonkun mahdollisesti pian poistuneen hammaslääkärin kanssa.