Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi Suomi nyt, mikäli vasemmistopuolueita ei olisi?

Vierailija
18.02.2022 |

Kuvitellaan tilanne, että Suomesta lakkautettaisiin kaikki SDP:stä vasemmalle olevat puolueet (SDP, VAS, SKP) ja eläisimme ainoastaan oikeiston säännöillä. Millaisessa Suomessa silloin eläisimme?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon helppo vastata. Orjia.

Vierailija
2/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatttaiisiin kiiinasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paratiisi.

Ei kurjuutta, köyhyyttä, mt-ongelmia.

Tanssisimme kaikki kukkakedolla käsikädessä.

Vierailija
4/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaampi.

Vierailija
5/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun bränndistä otetaan ilmat ulos ja muut kustannukseet jäää materian hinta.

Vierailija
6/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun bränndistä otetaan ilmat ulos ja muut kustannukseet jäää materian hinta.

Tulevaisuuudessa kemaillisesti tuotetttua ruokaa.

Vierailija
7/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttaisiin lauta/vanerihökkeleissä tehtaiden lähettyvillä vuokralla omistajana tietenkin tehdas. Palkkaa vasten saisi asua lauta/vanerihökkelissä. Työnantaja sanelisi kaiken. Palkat, työehdot, työajat yms. Pieni porukka omistaisi aivan kaiken. Käytännössä ihmisen olemassaolo perustuisi vain tämän pienen rikkaan eliitin rikkauksien ja hyvinvoinnin kasvattamiseen.

Vierailija
8/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listalta puuttuu vihreät.

Vierailija
9/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pomo päättäisi irtisanoa, se iskisi välittömästi laatikon käteen ja sanoisi "putsaa pöytäsi". Sitten sinut saateltaisiin ulos ulko-ovesta.

Vierailija
10/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi olisi demokraattinen länsimaa jossa arvostettaisiin yksilönvapauksia. Yrittäjyys olisi Ruotsin tasolla ja Suomella olisi vahva talous joka työllistäisi ja toisi kansalaisille vaurautta ja rahaa julkisiin palveluihin. Uusia yrityksiä ja työpaikkoja niihin syntyisi jatkuvasti. Erityisesti korkean osaamisen alalla. Terveyspalvelut toimisivat ja sosiaaliseen ahdinkoon joutuneiden määrä olisi pienempi. Verotus olisi kevyempää ja toimeentulo ja varallisuus korkeampi. Kotitalouksien käytettävissä olevat varat lähestyisivät ennen pitkää muita Pohjoismaita. Ylipäätään elämänlaatu olisi kaikilla parempi. Olisimme Pohjoismaiden ja Hollannin kanssa samassa verrokkiryhmässä. Nyt olemme samaa tasoa entisten Itä-Blokin maiden Bulgarian, Romania ym kanssa.

Vierailija
11/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi olisi valtio, jota pidettäisiin esimerkillisenä koko maailmassa. Työllisyys ja koulutus olisivat korkealla tasolla, rikollisuus matalalla. Ihmiset kokisivat elämänsä merkitykselliseksi ja ponnistelisivat yksilön ja yhteiskunnan parhaaksi. Yhteisöllisyys olisi myös suurta homogenisessa yhteisen alkuperän, historian ja taustan jakavien kansalaisten valtiossa.

Vierailija
12/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi olisi rikas natomaa ilman huolia kuten norja

Vierailija
13/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä suomesta mutta näin kryptisesti nähtynä Finland olisi parempi ja voisin olla treenikunnossa ja elää treenamisen kautta saadun hyvän olon kanssa lääkkeiden sijaan tässä suomessa ilman Finland.

Haluaisin olla Finland kunnossa ja voima antaa periksi mutta suomalainen sisäsiitoinen helvetti ei hyväksy saatanallista voima sivilisaatiota.

Olen tehnyt työtä viimevuosina jatkuvasti jotta voisin olla Finland kunnossa mutta ei viimevuosina ainakaan minun tyyppisille olla annettu mitään yhteisöllistä apua tässä helvetin kahtia jaetussa suomessa.

En saa keskustelua aikaiseksi edes tasoisteni kanssa. Ennen maapallo oli erilainen ja olen vasta kolmekymppinen.

Vierailija
14/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä suomesta mutta näin kryptisesti nähtynä Finland olisi parempi ja voisin olla treenikunnossa ja elää treenamisen kautta saadun hyvän olon kanssa lääkkeiden sijaan tässä suomessa ilman Finland.

Haluaisin olla Finland kunnossa ja voima antaa periksi mutta suomalainen sisäsiitoinen helvetti ei hyväksy saatanallista voima sivilisaatiota.

Olen tehnyt työtä viimevuosina jatkuvasti jotta voisin olla Finland kunnossa mutta ei viimevuosina ainakaan minun tyyppisille olla annettu mitään yhteisöllistä apua tässä helvetin kahtia jaetussa suomessa.

En saa keskustelua aikaiseksi edes tasoisteni kanssa. Ennen maapallo oli erilainen ja olen vasta kolmekymppinen.

Ne jotka alanuolittaa niin tule ite kokeilemaan!

Vierailija
15/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltaisiin vapaita ja pelottomia Nato-kansalaisia. Iloisia eurooppalaisia.  Ihan keskiluokallakin olisi hyvä ostovoima, kun kaikki verorahat eivät haihtuisi maailman tuuliin. Työssäkäynti olisi kannattavaa.  Meille ei rakennettaisi venäläistä ydinvoimalaa tuottamaan sähköä Venäjälle. Läntisestä euroopasta löytyy esimerkkejä!

Vierailija
16/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio ei omistaisi mitään ja olisi suuremmat luokkaerot. Enemmän kodittomia. Ja kaikki firmat ulkomaisessa omistuksessa. Myös maat ja metsät ulkomaisessa omistuksessa ja ehkä vedetkin.

Vierailija
17/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi olisi diktaattorisempi ja vähemmän demokraattinen.

Kommunismi on diktatuuria, kulttuuria ja politiikkaa.

Demokratia on historiaa, kulttuuria ja HISTORIAA!

Jos vasemmistopuolueita ei olisi niin suomi olisi kommunistisempi ja tämä kuvio sen kuin vain toistuu jopa tässä aloituksessa mutta kommunismi diktaattorit pietarista ovat erimieltä koska "näin nykyään media toimii ja on oikeassa".

Vierailija
18/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkarin ja puolan tyylinen takapajula, kanstijunttimiehiä näkis liikaa keskustassa :(

Vierailija
19/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätit olisivat vähissä.

Vierailija
20/39 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikokset olisivat vähissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan