Avaatko talvella tiskikoneen heti kun se on lopettanut pesemisen?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
En avaa, tiskikone avaa itse automaattisesti luukkunsa pesuohjelman päätteeksi.
Näin meillä paremmilla ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Akateemisesti koulutetun valinta.
Anteeksi mitähän taas!? Mitä väliä sillä on että onko kesä vai talvi kun luukun avaa? En nyt taas ymmärrä tätä(kään) aloitusta.
Yks vitubmaku. Vetä tulee asuntoon sama määrö kuin kostuttimesta parissa minuutissa
Vierailija kirjoitti:
ja äiti pyyhkii vieläkin pyllyn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemisesti koulutetun valinta.
Ai, no en tiedä edelliseten asukkaiden koulutustaustaa. Ehkä ovat sitten akateemisia. Minäkin valitsisin tällaisen pesukoneen, jos pitäisi ostaa uusi, vaikka en olekaan akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja äiti pyyhkii vieläkin pyllyn!
Äidin kanssa olen asunut samassa taloudessa viimeksi vuonna 1992
Vesihöyry on talvella Suomessa asunnoissa ongelma koska se tiivistyy rakenteeseen kylmän rajalla. Tiskikoneesta tulee valtava hörypilvi. Joten....?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitähän taas!? Mitä väliä sillä on että onko kesä vai talvi kun luukun avaa? En nyt taas ymmärrä tätä(kään) aloitusta.
Meillä ainakin ylimääräinen kosteus on talvella tervetullutta, kesällä ei.
Vierailija kirjoitti:
Sama ja ihan kaksi tavallista työssäkäyvää maaseudulla asuvaa ollaan. Kun joku kommentoi sitä, että parempia ihmisiä tjsp.
Talvella sisäilma on sen verran kuivaa, että ei kannata astianpesukoneen höyryistä kyllä stressailla.
Ihan sama määrä kosteutta tulee asuntoon, avaa sen luukun heti tai kohta. Koska mihinkäs muuallakaan se menisi sieltä pesukoneesta?
Vierailija kirjoitti:
Vesihöyry on talvella Suomessa asunnoissa ongelma koska se tiivistyy rakenteeseen kylmän rajalla. Tiskikoneesta tulee valtava hörypilvi. Joten....?
Ei hetkellinen höyry mitään haittaa. Talvisin ilmankostuttimiakin käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama määrä kosteutta tulee asuntoon, avaa sen luukun heti tai kohta. Koska mihinkäs muuallakaan se menisi sieltä pesukoneesta?
Jos ei avaa, se tiivistyy jäähtyessään ja päätyy suurimmaksi osaksi koneen pohjalle.
Kuivissa asunnoissa asuvilla iho kuivuu ja valittavat allergioita ja ryppyjä.
Avaan pakkasilla hetkeksi että vesihöyry pääsee kosteuttamaan asunnon ilmaa. Siellähän on ainakin halvemmassa koneessa paljon kosteutta pesuohjelman päätyttyä mikä muuten menisi vain viemäriin. Lisäksi keitän talvella aina vettä keitettyäni keittolevyn jälkilämmöllä toisen, vajaan kattilallisen vettä vain ilman kosteuttamiseksi. Ilmankostutinkin löytyy mutta sen hurina häiritsee, joten käytän sitä vain pahimpien pakkasten aikana.
Maalaisjärki hoi! Jos on.
Asunon kosteusprosentin muuttamiseen tarvitaan litroja vettä.
Tiskikonesssta pölähtaa apaut 10 millilitraa. Sii kuin pieru saharassa.