Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minut jätetään ulkopuolelle ja ignoorataan whatsapp ryhmässä

Vierailija
18.02.2022 |

Ryhmä sellainen, josta hankala lähteä, kun vaikuttaa niin moneen asiaan, joten en haluaisi sieltä poistua.

Kuitenkin tämä ulkopuolelle jättäminen ja minun ignooraaminen tuntuu pahalta.

Jos laitan ryhmään kuvia, jonkun jutun tai kommentoin, kukaan ei siihen reagoi. Minua ei muisteta tärkeinä päivinä ja koskaan en ole esim. saanut synttärionnitteluja. Kaikki muut muistavat toisiaan ja onnittelevat.

Tämä tilanne syö minua sisältä päin :(

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on jätetty ulkopuoliseksi varmaan jo 23 vuotta ihan kaikesta koska en some F.B. en insta ja ei älypuhelinta ,ei myöskään whatsapp yhteyttä! Olen siis outo ja kumma. Kun haluan kohdata ihmiset elävänä ,ilman netti,puhelin kontaktejaa.tai kuvia viesteineen. On nin helpoa mennä luurejen taakse ja kiire, laitaa elämä netin muokatunein kuvien kanssa ja saada tykkäyksiä.Vaikeaa onkin kohdata ihminen aidosti livenä.

Vierailija
22/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistu ryhmästä, niin ei tarvitse murehtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kaltaisessa ryhmässä on roikkuminen hampaat irvessä on turhaa ajan ja energian haaskausta. Ei siitä saa minkäänlaista lisäarvoa elämäänsä.

Vierailija
24/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun muutamiin whatsappryhmiin. Sukulaisryhmät ok, mukavia ja tasavertaisia.

Yksi ryhmä on, joka välillä huvittaa, välillä harmittaakin. Ryhmää yhdistävä seikka on puolisoiden yhteinen opinahjo vuosikymmenten takaa. Ryhmässä vain me naiset, osa aviossa, joku leskikin jo.

Kuulun mukaan tottumuksen vuoksi ja periaatteessa kaikki yksilöinä ihan mukavia ihmisiä mutta nuo jatkuvat hemmetin kukkakuvat ja muut mökkipuuhakuvat ym. Ei kiinnosta.

Minä en ymmärrä, miksi merkkipäiväonnittelu laitetaan ryhmään. Paljon fiksumpaa laittaa henkilökohtaisesti ko. ihmiselle.

Vierailija
25/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän sama kokemus puolisoni lapsuudenperheen Whatsapp-ryhmässä. Ryhmässä on siis puolisoni vanhemmat, sisarukset ja sisarusten puolisot. Kaikkia muita onnitellaan ryhmässä heidän syntymäpäivinään mutta minua ei. Olen ajatellut että lopetan toisten onnittelemisen heidän syntymäpäivinään.

He eivät varmaan tiedä, milloin syntymäpäiväsi on.

Sorry käly.

Vierailija
26/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän sama kokemus puolisoni lapsuudenperheen Whatsapp-ryhmässä. Ryhmässä on siis puolisoni vanhemmat, sisarukset ja sisarusten puolisot. Kaikkia muita onnitellaan ryhmässä heidän syntymäpäivinään mutta minua ei. Olen ajatellut että lopetan toisten onnittelemisen heidän syntymäpäivinään.

Oletko koskaan puhunut asiasta puolisosi kanssa? Luulisi asian myös harmittavan häntä, kun sinua ignoorataan?

Vierailija
27/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tapahtunut ihan sama ja kyllä tietävät syntymäpäiväni. Itse lopetin ryhmässä viestittelyn ja roikun siellä muodon vuoksi. Olen mykistänyt ryhmän ilmoitukset.

Vierailija
28/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on jätetty ulkopuoliseksi lähisuku,läheiset,ystävät,aikuiset lapsen lapseni matkan takana ,tuttavat ymm. Koska tietoinen valintani en hankkinut älypuhelin.En Litynyt some F.B/ Insta. Joten eivät saa some näkyvyttä kanssani misään muotoa muille.Kun en ole heitä peukutamassa ja seuraamassa .

Vierailija
29/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan puhunut asiasta puolisosi kanssa? Luulisi asian myös harmittavan häntä, kun sinua ignoorataan?

No nyt menee 1st world problems ja ongelmien väkisin keksiminen vähän liian överiksi!

Ensinnäkään monikaan mies ei edes näkisi tuossa mitään ongelmaa.

Toiseksi, mikä ihmeen sukusymbioosipkko teillä on?

Eikö se ole tärkeintä, mitä teidän oman perheen sisällä tapahtuu?

Ilmeisesti olet jostain syystä (vielä?) enemmän ulkopuolinen heidän perheessä. Oikeastiko sinun elämäsi suuntaa muuttaisi se, että "koska mies veti pultit" niin koko ryhmä vastedes muistaa laittaa sinulle "Onnea syntymäpäivänä" -tekstin???

Vierailija
30/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja kun on ongelmat. Koet varmaan myös, että sinua kiusataan?

Vierailija
31/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain mammaryhmässä oli samanlainen meno. Mun juttuja tai kysymyksiä ei juuri kommentoitu. Kuvat sai vähiten tykkäyksiä jne. Vaikka itse olin tasapuolinen ja osallistuin keskusteluihin. Joku muukin koki vähän samaa ja nosti asiaa esiin. Rohkaistuin komppaamaan, että on samat fiilikset. Eiköhän siitä nämä "suosituimmat" mammat sitten hermostunut ja kiistivät kaiken. Pahimmalta kuitenkin tuntui kun mun tytön kuvista ei juuri tykkäilty tai kommentoitu. Toisin kuin muiden. Että ihan kuin edes lapsestani ei tykätä. Vaikka syytön on ihan kaikkeen.

Olisi helppoa sanoa että poistu ryhmästä, unohda mammaraiset kokonan. Ei ole mitään syytä olla tuollaisessa porukassa pahoittamassa mieltä päivästä toiseen.

Vierailija
32/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en yleensä välitä huomiosta, mutta yhdessä ryhmässä samanniminen kaima sai nimipäiväonnitteluja ja minä en, niin se tuntui pahalta, pakko myöntää. Ainoastaan tämä kaima laittoi mulle - jopa ensin ja minä sitten hänelle. Luulen, että hän koetti vinkata että huomatkaa tämä toinenkin "Lissu", nimi ei ole sinnepäinkään, mutta en halua sanoa oikeaa nimeäni. Mulla ei ollut mitään ongelmia kenenkään kanssa ja onnittelin kyllä muita, joten siksi tuntui aika hämmentävältä. Enkä saanut onnitteluja senkään jälkeen kun kaima laittoi mulle. Tai sitten muut ovat tottuneet, etten välitä huomiosta. Ehkä se, että en ole viettänyt koskaan mitään synttäreitä yms vaikutti asiaan. 

Siis miten he ilmaisivat tarkoittavansa vain toista "Lissua" onnitteluillaan? Kirjoittivat jotain että onnea Lissu S. tms? Eikun onko teillä eri lempinimet?

Minä poistuin pitkän harkinnan jälkeen mutta lopulta vähän vihanpuuskassa ystäväryhmästä, jonka yksi myrkytti toksisuudellaan. Harkinta vaadittiin, koska mietin kuten ap että poistuminen vaikuttaisi moneen asiaan. Niin vaikuttikin, mutta pääosin positiivisesti. Olen nyt etääntynyt yhtä lukuunottamatta kaikista ryhmän jäsenistä, mutta ajatellut, että jos ystävyytemme piti kukoistuksessa vain jokin epämiellyttävä wa-ryhmä, niin kannattaako sitä sitten liikaa tekohengittääkään tässä kohtaa. 

Vierailija
33/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kokemus yhdestä ryhmästä. Kommenttini, ehdotukseni ja kysymykseni jäivät täysin huomiotta. Jonkun ajan päästä joku muu kysyi tai ehdotti samaa ja sai heti vastauksia tai kommentteja hyvästä ideasta. Ryhmän tarkoitus oli siis erään asian järjestelyyn liittyvä yhteydenpito. Nostin käteni pystyyn ja hiljensin ryhmän. Kävin muutaman kerran viikossa lukemassa keskustelun ja vastasin vain jos kysyttiin jotain, mihin tarvittiin kaikilta suostumus tms., mutta vetäydyin täysin kaikesta järjestelystä ja ideoinnista.

Vierailija
34/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän sitä saisi näin rautaisen itsetunnon ja kylmän mielen, kun syntymälahjana ei ole saanut?

Useimmille tulee pahamieli ulkopuoliseksi jättämisestä, jopa ihan aikuisille. Inhimillistä minusta.

Vierailija
35/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin pois koko ryhmästä. Ilmoittaisin vaan että laittamaan sähköpostia jos on jotain tärkeää.

Vierailija
36/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ignoorattiin samalla tavalla WA-ryhmissä silloin, kun olin lihava. Nyt normaalipainoisena yllättäen mielipiteilläni on merkitystä ja ihmiset jopa oikein haluavat ottaa kuvia minusta ja kanssani. Se on läpinäkyvää, raadollista ja ikävä rätti vasten kasvoja, mutta niin se vaan menee. Läskeillä ei ole mitään arvoa yhteiskunnassa.

Minä olen laiha ja saan silti tuollaista kohtelua osakseni mitä sinä sait läskinä.

Be happy.

Vierailija
37/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan sama! Ja ryhmä on sellainen, mistä en voi poistua, liittyy työhön.

Vierailija
38/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapp ryhmät on yks saatana. Jonkun tai varmaan monen mielestä työpaikan whatsappryhmät on hyvä idea, "niin käteviä että! ja nostattaa yhteishenkeä"

Paskan marjat. Kuka niistä muka tykkää? Turhia viestejä 90 % ja vapaallakin saat miettiä työasioita jos et kestä olla katsomatta mitä siellä ryhmässä puhutaan.

Vierailija
39/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäsi ei yhtään ihmetyttäisi tai haittaisi jos olisit ainut ryhmässä jota ei onnitella ja viesteihisi ei vastata?

Vierailija
40/67 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähtisin pois koko ryhmästä. Ilmoittaisin vaan että laittamaan sähköpostia jos on jotain tärkeää.

Silloin joutuu ikävä kyllä varautumaan siihen, että sitä sähköpostia ei kukaan viitsi erikseen lähettää ja tärkeää tietoa jää kuulematta.