Miksi vaimo vihaa pyllyään?
Niin.
Vaimo pitää pyllyään liian isona, minun mielestä se on hyvän muotoinen ja kokoinen. Olen yrittänyt selittää, että tiettyyn rajaan asti bigger = better ja että olen erittäin hyvää mieltä vaimon takapuolesta.
Miten saan estettyä pyllyntuhoiset ajatukset ja nostettua kyseisen ruumiinosan arvostusta?
Kommentit (14)
Kehut sitä luontevasti ja älä sano isoksi vaan ennemmin sopivaksi. Aikaa varmaan menee, mutta silloin tällöin kun kehaiset ihan ohimennen niin ehkä vähitellen alkaa uskomaan.
Jos vaimosi ei ole tyytyväinen niin sinä et sille minkään mahda. Hän kantaa peppunsa itse olit mitä mieltä tahansa. Jos hän haluaa asialle jotain tehdä niin anna tehdä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:23"]
Naisilla on aina vaikka olisi itse täydellisyys joku kehonosa josta on kompleksi. Meidät on kasvatettu siihen vanhempien ja yhteiskunnan avustuksella.
[/quote]
Juuri näinhän se on. Yhteiskunta pakottaa naiset persettään vihaamaan. Kyllä yhteiskunnan pitäisi tukea persettään vihaavia naisia.
Tee vaimosi hanurille kotialttari nurkkaan ja palvo sitä.
Hakee huomiota ja kehuja. Sitä naiset yleensä ovat vailla kun ulisevat jostakin tollasesta.
Jos se päästelee ei toivottuja trööt trööt- ääniä vaikka vaimosi yrittäisi pidättää niitä?
Laita vaimosi pyllynkuva kännykän taustakuvaksi ja teetä samasta kuvasta kahvimukit ja t-paidat koko suvulle ja teille itselle myös. Vaimosi näkee kuinka arvostat ja ihailet hänen istumalihastaan.
koska läskipylly ei ole viehättävä.
Mutta muista että naiset voivat ottaa asiat aivan eri tavalla mitä olet tarkoittanut! Sopiva = keskiverto = kohtalainen = ei tarpeeksi hyvä
Jos se oli joskus pienempi, niin vaimo ei ole sen kanssa sinut.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:41"]Mutta muista että naiset voivat ottaa asiat aivan eri tavalla mitä olet tarkoittanut! Sopiva = keskiverto = kohtalainen = ei tarpeeksi hyvä
[/quote]
Totta tuokin, just hyvä tai just täydellinen hänen vartaloon ja sun makuun on vielä varmempia.
Vaimoni pylly on maailman ihanin. Haluan kosketella, katsella, nuolla, sormettaa ja rakastella hänen pyllyään. Miksi hän suhtautuu peppuunsa vähättelevästi vaikka kehun hänen takamustaan?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:01"]
Vaimoni pylly on maailman ihanin. Haluan kosketella, katsella, nuolla, sormettaa ja rakastella hänen pyllyään. Miksi hän suhtautuu peppuunsa vähättelevästi vaikka kehun hänen takamustaan?
[/quote]
Siinä ei yhden fetissipervon runkkaukset paljon paina jos itse pitää jotakin muuta kauniimpana ja jos varsinkin aikaisemmin on ollut esim. pienempi perse/lantio, joka on vaikkapa lasten saannin myötä levennyt pysyvästi.
Naisilla on aina vaikka olisi itse täydellisyys joku kehonosa josta on kompleksi. Meidät on kasvatettu siihen vanhempien ja yhteiskunnan avustuksella.