Miksi isokokoiset tytöt eivät saisi pukeutua bikineihin?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:08"]
Esteettisistä syistä. Ei ole kivaa katsoa kun läskit tursuu.
[/quote]
No ei ne tursuvat läskit kivalta myöskään tunnu.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:16"]
Jos ei halua katsoa, niin voi sitten kääntää katseensa muualle, kun joku isokokoinen bikineissä tulee vastaan. ;)
[/quote]
Ja siellä on sitten vielä suurempi valas retkottamassa.. Nykypäivänä olis parempi pitää vaan silmät kiinni.
Huomenna hellettä. Voisin pistää pienet bikinit ja mennä yleiselle uimarannalle nauttimaan hyllyvien rintojeni ja perseeni kanssa.:)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:54"]Huomenna hellettä. Voisin pistää pienet bikinit ja mennä yleiselle uimarannalle nauttimaan hyllyvien rintojeni ja perseeni kanssa.:)
[/quote]
Mene mene. Älä koko ajan jankkaa samaa
Jaa, täytyisikö myös kaivaa biksut esiin ja ihan muiden kiusaksi mennä rannalle?
terv. läski ja kaiken lisäksi viimeisillään raskaana.
Miksi lihava nainen on yhtäkkiä "isokokoinen tyttö"?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:06"]Miksi lihava nainen on yhtäkkiä "isokokoinen tyttö"?
[/quote]
Niinhän ne on kaikki pluskoon mallistotkin great girls tai big girls
Mitä eroa isokokoisella ja lihavalla sit on?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:54"]
Huomenna hellettä. Voisin pistää pienet bikinit ja mennä yleiselle uimarannalle nauttimaan hyllyvien rintojeni ja perseeni kanssa.:)
[/quote]
Hyvä idea. Jos saisit jostain kerättyä tarpeeksi rohkeutta mennäksesi (tiedät itsekin ettei näin tule tapahtumaan), niin voisit sitten huomenna tulla tänne itkemään kuinka jotkut julkesivat katsella sinua tavalla, jonka omissa epävarmoissa kuvitelmissasi koit loukkaavaksi. Tää on niin nähty.
ihme vänkäämistä. Alkaa tuntua, että kiusaajat vauhdissa. Yritetään saada toiset tuntemaan jotain alemmuuden tunnetta. Jotkut ovat nautiskelijoita ja osaavat nauttia monista asioista. Joillakin on tarve treenaamiseen ja terveellisiin elämäntapoihin. Jotkut taas ovat neuroottisia laihuuden suhteen. Meitä on moneen lähtöön. Ei pitäisi häiritä muita. Kiusaaja saa aiheen ihan mistä tahansa.
Minä olen laiha, enkä pidä bikineitä rannalla. Eikä sitäkään hyväksytä. On kommentoitu että mikäs mummo sinä olet kun pidät uimapukua. Tai että onko sulla syöpä kun piilottelet topissa ja (mikro)shortseissa.
Minä kun luulin olevani uimassa ja nauttimassa kesäpäivästä... Anteeksi että erehdyin, olinkin siellä teidän arvosteltavana.
Antakaa nyt jumankauta ihmisten olla niin kuin he haluavat! Jos joku on lihava ja haluaa olla bikineissä, hyvä! Jos joku on laiha, eikä halua pitää bikineitä, hyvä! Kumpikaan ei ole rohkeuden eikä tyhmyyden eikä yhtään minkään muunkaan merkki - vain ja ainoastaan sen päivän ja tilanteen asuvalinta.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:08"]Esteettisistä syistä. Ei ole kivaa katsoa kun läskit tursuu.
[/quote]
Älä katso.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:21"]
Miksei lihavat mene lenkille ? Ette vaan jaksa. Kaikki muu on tekosyitä
[/quote]
Saako mennä bikineissä?
[/quote]
Menkää kuhan laihdutte
[/quote]
Onks pakko jos ei haluu?
En kyllä ymmärrä miten jotain voi häiritä jonkun toisen kroppa. Siis miksi? Itse olen laiha, mutta en häiriinny YHTÄÄN siitä jos joku muu on isompi tai pienempi kuin minä. Ei se ole minun asiani.
Löäskit ovat yleinen naurunaihe. Laiskoja paskoja.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:21"] Miksei lihavat mene lenkille ? Ette vaan jaksa. Kaikki muu on tekosyitä [/quote] Saako mennä bikineissä? [/quote] Menkää kuhan laihdutte
[/quote]
ikäsi?
[/quote]
Ikä liittyy tähän miten? Etkö keksi mitään muuta