Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikonloppu ovella, mitä viikonloppu suunnitelmia?

Vierailija
18.02.2022 |

Perheen kesken touhua ja mukavaa puuhaa ja tietysti lumitöitä. Hyvää ruokaa. Mitä suunnitelmia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä lumitöitä! Nyt on mennyt viime talven lumenkorkeudesta ohi tämä hanki. Muutoin on sitten vain velttoilua ja oleilua tiedossa. 

Vierailija
2/19 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sheksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen pitkästä aikaa tapailumiestäni... iski koronakaranteeni ja -eristys väliin sotkemaan kuvioita.

Vierailija
4/19 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään yksille hyvän kaverin kanssa lempipaikkaani. Ihanaa päästä ihmisten ilmoille ja laittaa vähän kivemmat vaatteet päälle. Muuten ajattelin saunoa ja katsoa kauhusarjoja ja maalata ja leipoa.

Vierailija
5/19 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion laittaa uusia kuvia blogiin jos vain onnistun. Ongelma on niiden kuvaaminen ja ehkä määrä. Heräsin just ja kello vasta jotain 08.30 joten tuskin ne siellä vielä aamupäivällä ovat. 

Viime viikonloppuna siellä oli mielestäni aika paljon kävijöitä ja haluan kiittää käynnistä ja myös siitä, että mitään ikävää kommenttia ei ole tullut, vaikka sellaista usein tuleekin moneen paikkaan monelle.

Hyvää viikonloppua kaikille mitä ikinä teettekin.

Nimimerkki: paintersgallery.blogspot.com

18.02.2022

Vierailija
6/19 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä aamusta iltaan koko lauantai ja sunnuntai.

Vierailija
7/19 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumista. Olen jälleen nukkunut huonosti ja valvonut sudentunteina työasioita miettien. Viikonloppuna nukun pitkään ja nukun vielä päikkäritkin. Jääkiekon loppuottelu olisi kiinnostanut, mutta en todellakaan herää aikaisin sen takia.

Koiran kanssa ulkoilua oli sää mikä hyvänsä, mutta enemmän, jos se tuosta paranee. Lukemista on iso pino, opiskelujuttujakin olisi syytä tehdä. Käsityö on kesken. Areenalla on hyviä elokuvia, lauantaina sauna. Ehkä leivon puolisolle jotain, koska hän on tälläkin viikolla joutunut kantamaan isomman vastuun kotitöistä.

Vierailija
8/19 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan jotain ihanaa ruokaa, seurataan olympiakisoja, teen laskiaispullia, ulkoillaan.

Ja jee, huomenna on vieläpä karkkipäivä 😋🍬🍫🍭

Vierailija
9/19 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä la ja su. Tänään pitää siivota, käydä kaupassa, laittaa valmiiksi seitsemän päivän aamupalat ja lounaat, pestä ja desinfioida työkamppeita valmiiksi kahteen työkohteeseen, tehdä lumityöt.

Huomenna töiden lisäksi päivällisen valmistus, pyykkiä, ehkä lumitöitä ja illalla saunomista ja oleilua. Sunnuntaina työt, lisää pyykkiä, päivällistä, ehkä lumitöitä.

Vierailija
10/19 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä, lapsen harrastuksia, oleilua, hyvää ruokaa, saunomista ja niitä lumitöitä.

11/19 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään 😃 illalla saunaan, muuten pyörin kotona.

Vierailija
12/19 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä samaa kuin joka päivä. Olen vain ja nautin elämästäni. Seuraan ukrainan tilannetta ja luen kirjoja. Kuuntelen musiikkia ja ulkoilen. Olen tk eläkkeellää ja nautin elämästäni vaikka päässä onkin ongelmia

Vierailija
13/19 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi vaikka koko viikonloppua ei tulisi...

Vapaata töistä siis molemmilla lauantai ja sunnuntai.

Tiedän että viimeistään viideltä perjantaina puoliso on hakenut olutta 24 laatikon kaupasta ja ensimmäinen sihahtaa auki heti kun pääsee kotiin.

Lauantaina hakee sitten lisää..

pitäis varmaan luopua koko parisuhteesta.

Ollaan juteltu, järkevästi, nätisti ja ei niin nätisti mutta ei auta.

Vierailija
14/19 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks päivää keittoa pilkkuun asti. Su darrasafkaa.

Vierailija
15/19 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan Mirkun kanssa ladattu mun sähköauto ja me lähdetään Ruotsiin. Ollaan jo tinderistä katseltu ruotsalaisia miehiä.

Moiccu vaan kaikille!

Vierailija
16/19 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologian yhden kurssiin tenttiinlukemista, imurointia, kissan kanssa oleilua, The Sims 4-pelin pelaamista ja hiihtämistä.

T: M27

Vierailija
17/19 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin taimi-istutuksia. Kävin tänään taimimulta ostoksilla ja siemenet odottavat istutuksia.  Jos ystäväni ei ole töissä viikonloppuna , voisimme pyytää heidät ehkä meille syömään .

Vierailija
18/19 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologian yhden kurssiin tenttiinlukemista, imurointia, kissan kanssa oleilua, The Sims 4-pelin pelaamista ja hiihtämistä.

Täydellistä! 

Ensinnäkin, olen aina halunnut opiskella psykologiaa, se on kiinnostavaa. Pidän siisteydestä, rakastan kissoja ja voisin pelata simsiä tunteja putkeen. Tuohon lisäksi vielä joku hyvä ruoka, ehkä lenkki aurinkoisessa talvimaisemassa ja sauna, niin viikonloppu olisi kruunattu.

- N26v. 

Vierailija
19/19 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä! 

Ensinnäkin, olen aina halunnut opiskella psykologiaa, se on kiinnostavaa. Pidän siisteydestä, rakastan kissoja ja voisin pelata simsiä tunteja putkeen. Tuohon lisäksi vielä joku hyvä ruoka, ehkä lenkki aurinkoisessa talvimaisemassa ja sauna, niin viikonloppu olisi kruunattu.

- N26v. 

Itseäni on alkanut psykologia ja kiinnostus alkaa vaikuttamaan autisminkirjon ihmisten puolesta kun mulla on 8-vuotiaana diagnosoitu asperger. Opiskelen toista alas yliopistossa ja ainakin psykologian perusopinnot haluun suorittaa yhdeksi valinnaisaineeksi. Oon ollut hyvin lemmikkirakas jo lapsesta lähtien. T: se M27