Sinä, joka olet järjestänyt nolauspolttarit!
Mitä päässäsi liikkui? Vihasitko morsianta/sulhasta vai oletko vahingoniloinen ihminen? Etkö keksinyt mitään erikoisempaa?
Kommentit (16)
Nolauspolttareissa mukana olleet: oliko teillä hauskaa vai vaivaantunut olo?
Itse en ole moisiin koskaan osallistunut, joten vähän ihmettelen miksi niitä edes järjestetään. Eikö tärkeämpää olisi se, että juhlakalu pääsisi irrottelemaan hyvässä seurassa ja saisi hyviä muistoja?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:21"]
Itse en ole moisiin koskaan osallistunut, joten vähän ihmettelen miksi niitä edes järjestetään. Eikö tärkeämpää olisi se, että juhlakalu pääsisi irrottelemaan hyvässä seurassa ja saisi hyviä muistoja?
[/quote]
Osallistuin kerran, ohjelma markkinoitiin osallistujille aika lailla erilaisena kuin se lopulta oli. Morsian kärsi koko ajan, sai paniikkikohtauksen ja eikä voinut kuin itkeä kun saatoin hänet kotiin kesken illan. Kaaso sai potkut seuraavana päivänä.
MITÄ niissä tapahtuu? Kokemuksia? Kertokaa toki!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:25"]
[/quote]
Osallistuin kerran, ohjelma markkinoitiin osallistujille aika lailla erilaisena kuin se lopulta oli. Morsian kärsi koko ajan, sai paniikkikohtauksen ja eikä voinut kuin itkeä kun saatoin hänet kotiin kesken illan. Kaaso sai potkut seuraavana päivänä.
[/quote]
Eikö kukaan tajunnut pistää peliä poikki ja improvisoida jotain muuta ohjelmaa? Kamalaa :(
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:26"]
MITÄ niissä tapahtuu? Kokemuksia? Kertokaa toki!
[/quote]
Muakin kiinnostaisi tietää, mitä tällaisissa polttareissa on oikein tapahtunut :o Polttareiden tarkoitus olla viimeinen "villi" ilta naimattomana, ei mikään häpeärangaistus.
Minun kotikaupungissani tuli kuutisen vuotta sitten keskellä kirkasta päivää vastaan (ilmeisesti) polttariseurue, jossa mies oli puettu pelkkään Borat-uikkariin ja joihinkin keijunsiipiin. Siinä olisi voinut miettiä vähän kanssakulkijoidenkin mielenrauhaa, ei meinaan istunut kovin hyvin se uikkari ja kellit vilkkui oikeasti kaikkiin ilmansuuntiin :/ Suunnittelu vissiin vähän sakannut.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:25"]
[/quote]
[/quote]
Eikö kukaan tajunnut pistää peliä poikki ja improvisoida jotain muuta ohjelmaa? Kamalaa :(
[/quote]
Ei tajunnut tarpeeksi ajoissa, ikävä kyllä. Hävettää edelleen, että olin mukana sellaisessa :(
7 lisää vielä, että päivä oli ihan hirveän kylmä... Ei ollut varmaan juhlakalulla (sanan molemmissa merkityksissä!) kauhean kiva olla.
Olen järjestänyt, mulle on järjestetty jne. Meillä se on tapana ja hauskaa on ollut myös morsioilla.. Mä kuolisin tylsyyteen jos olis jotain perinteistä saunomista ja taikoja, huh. Ei ne polttarit tietty pelkkää nolaamista oo ollu mut esim. vaatetusta ikkunanpesua jne. Myös hemmottelua, extremeä jne.
Olin mukana. Tampereen keskustassa morsian joutui tanssimaan puolialasti jonkun 60 luvun iskelmän mukana ja suukottelemaan vieraita ihmisiä. Ainoat joilla oli hauskaa oli ohjelman järjestäneet kaasot jotka räkättivät ihan v...n paskasta nauru, me muun vähän vaivautuneina vieressä. Morsian on niin kiltti ja 'alistuva' ihminen siviilissäkin että suostui muka mielellään kaikkeen. Mitä kovempaan känniin kaasot tulivat, sitä älyvapaampia mukahauskoja tehtäviä he pistivät morsiamen tekemään (tehtävät liittyivät just johonkin vieraisiin ihmisiin jne).. Me muut koitimme vähän himmailla. Samaan aikaan sulhon polttareissa he saunoivat, veneilivät ja kävivät ajamassa kartingia jne. ja ryhmähenki oli kuulemma mitä parhain.
Kerran olin just tommosissa polttareissa, missä oli muka kaikilla tosi hauskaa, mutta todellisuus oli vähän vaivaannuttavaa, kun morsian joka muutenkin on varsin ujo, ei selvästi viihtynyt tehden typeriä tehtäviään. En olisi itse varmaan suostunut edes tekemään vastaavaa, johon hänet pakotettiin. Mitä järkeä?
Lieneekö jatkoa koulukiusaamisen ja simputtamisen perinteelle?
Nolauspolttareista (joissa tyyliin puetaan morsian/sulhanen johonkin "seksikkäisiin" vermeisiin ja pakotetaan myymään kortsuja torilla jotain rivoa biisiä hoilaten tms.) tulee lähinnä mieleen, ettei kaaso/bestman ole jaksanut miettiä yhtään sitä, mikä tapahtuman tähteä kiinnostaa ja millä saisi koko porukalle hyvän mielen. Menty siitä mistä aita on matalin (tai unohdettu ohjelman keksiminen ennen vikaa iltaa). Karseaa wt-meininkiä...
Hyi hitto, menee kylmät väreet kun lukee näitä. Mitä ihmiset oikein ajattelee järkätessään tommosia??
Minua ihmetyttää ne muut, jotka antavat sen nolaamisen tapahtua? Itse en katselisi mitään nolaamista hetkeäkään. Onneksi omassa kaveripiirissäni kaasot kyselevät ideoita muiltakin, ja jo suunnitteluvaiheessa on tehty kaikille selväksi, että kyseessä ei ole mikään nolaus-juttu, vaan kiva ilta ystävien (ei vihamiesten) parissa.
Itse huomautin jo siitäkin, kun eräs tyyppi halusi välttämättä "Tiinan" polttareihin baarikierroksen. "Tiina" ei ole koskaan viihtynyt baarissa, "Tiinalla" oli jo lapsi siinä vaiheessa kun hän oli menossa naimisiin, joten joku teinikännääminen baarissa nyt olisi ollut viimeinen asia mikä häntä kiinnostaa. Säästimme baarikierrokset tämän ehdottajan polttareihin, ja hyvin kelpasi.
Löysää nutturaa, se on vaan hyvän tahtoista hassuttelua.