Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
MITÄ LASISSA? ;o)
15.08.2008 |
Täällä kuivaa (omena) siideriä - hyvää.
Ehkä kohta kuivaakin kuivempaa valkoviiniä - nam!
Mitäs muilla?
Kommentit (10)
anoppi tulee kylään. Sitten myöhemmin ystävän luo ja sitten punaviiniä ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jotka juovat jotain alkomahoolia. No, itsellä on meneillään tölkki Red Bullia...
Pitkästä aikaa alkoholia. Pitää lähteä käymään jossain baarissakin illan mittaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen sairaslomalla ja kahvit juomatta ja hesarit lukematta- mutta nettiin ehtii AINA
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja sekin maistuu kitkerältä.. Alkuraskaus menossa eikä mikään maistu hyvältä.
Alue: Aihe vapaa
No, huomenna sitten :)