Mitä taitoja olet opetellut aikuisiällä
Itse opettelin muutama kuukausi sitten virkkaamaan. :) Välillä tökkii eikä kauhean monimutkaiset asiat onnistu, mutta silti.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:48"]
Ottamaan suihin ja nielemään.
[/quote]
Eihän sitä nielemistä tarvitse mitenkään opetella.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:07"]Juomaan kahvia. :) ei mikään itsestäänselvyys - piti olla kärsivällinen ja määrätietoinen sekä harjoitella sinnikkäästi. [/quote] Hah. Täällä toinen. Kahden vuoden uutteran yrityksen jälkeen kahvi on mielestäni edelleenkin pahaa
[/quote]
Eihän sitä kahvia ole pakko juoda.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:16"]
Teleportaation.
[/quote]
Oooh! :)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:55"]
Saksofonia olen soittanut 54-vuotiaasta.
[/quote]
wau! Siistiä.
[/quote]
Tämä on muuten sellainen soitin, josta jo ihan aloittelija saa hyvänkuuloista ääntä ulos. Suosittelen! Enkä yhtään tarkoita vähätellä sua 54-v saksofonisti.
Olen opetellut vasta yli kolmekymppisenä hillitsemään itseni, ymmärtämään toisten näkökulmaa ja suunnittelemaan tulevaisuuttani.
Kyllä oli vaikeeta aluksi.
Uuden ammatin täysin eri alalta. Harrastuksessa opettelen hitsaamista ja takomista. Villasukkaankin opin neulomaan kantapään.
Itsehillintää. Sain teininä hulluja raivareita. Aikuisiällä opettelin hillitsemään itseni. Nykyään olen aika viileä ja silloin harvoin kun hermostun, tyydyn vain jupisemaan itsekseni. Ihan hyvä! Meillä kuitenkin mieheni ja uhmaikäinen lapsi saavat raivareita, joten hyvä että edes jollain pysyy pää kylmänä. :D
Opettelin lypsämään lehmiä, ajamaan traktorilla, yleensäkin hoitamaan karjaa.
Samoin auton ajotaidon opettelin aikuisena. Joogaamaan opettelin, kävin tietokoneen ajokortin.
Opiskelen uutta kieltä tällä hetkellä.