Miksi nainen valehtelee painonsa deittisovelluksessa?
Ja nimenomaan kymmeniä kiloja todellista tilannettaan kevyemmäksi? Missinmitoissa esiintyvä neitonen saattaakin olla todellisuudessa hyllyvä ihralöllykkä.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Seurusteletteko te sen kumppanin kanssa pelkästään ulkonäön perusteella?
Ei kai noista kukaan etsi muuta kuin hetken herkkua , kertakäyttö kamaa ovat vailla.
Varmaan ihan samasta syystä kun mies valehtelee pituutensa ja ammatinsa? Kuvittelee, että kukaan ei huomaa ja sillä eiole väliä?
Vierailija kirjoitti:
jos käyttäisin jotain noista palveluista, niin valehtelisin 15-20kg painavammaksi kuin olen, sehän karsii tehokkaasti sellaiset pois jotka on vain ulkonäön perään, kertasuhteita harrastavia.
Olen sanonut sekä painoa että pituutta kysyttäessä 100.
Edelleen. Miksi pysyt Suomen Tinderissä? Myönnä pois oma tasosi on lihapullat.
Muussa tapauksessa kehitä itseäsi saadaksesi niitä pokaaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noista kukaan etsi muuta kuin hetken herkkua , kertakäyttö kamaa ovat vailla.
Seksitreffit
Vierailija kirjoitti:
Itselle oli välitön turn off kun deitti nainen valehteli profiilikuviaan myöten oman normaalitilanteen kehon olemuksensa. Ojennetulla kaulalla kuvia ja muuta.
Minulla ei ole mitään rotevampia tai hieman pyöreämpiä naisiakaan vastaan, mutta homman tulee perustua itsensä hyväksymiseen alusta saakka. Tule sellaisena kuin olet. Muussa tapauksessa kasvokkain nähty yllätys ei ole positiivinen, huono ensivaikutelma taattu.
Parilla tapauksella on ollut itsestään sellainen kuva, jossa ovat vääntäneet naamansa sellaiseen hymyyn, joka näyttää sinänsä luonnolliselta, jos ei tunne ihmistä, mutta todellisuudessa ovat aivan eri näköisiä. Tämä ihmetyttää, sillä totuus paljastuu heti tavattaessa.
Miksi paino pitää mainita missään kohtaan? Ei ne numerot anna kuin pientä suuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertovatko miehet rehellisesti pituutensa?
No emme! Eikä ikää myöskään!
Vierailija kirjoitti:
Itselle oli välitön turn off kun deitti nainen valehteli profiilikuviaan myöten oman normaalitilanteen kehon olemuksensa. Ojennetulla kaulalla kuvia ja muuta.
Minulla ei ole mitään rotevampia tai hieman pyöreämpiä naisiakaan vastaan, mutta homman tulee perustua itsensä hyväksymiseen alusta saakka. Tule sellaisena kuin olet. Muussa tapauksessa kasvokkain nähty yllätys ei ole positiivinen, huono ensivaikutelma taattu.
Miehillä joillain on umpirehellinen kuva, jolla ei päästä treffeille
Ja joillain paaaaljon kaunisteltu,
Joillain rehellinenkin.
Varmaan kuten naisilla.
Painoa kyselevän miehen kanssa en lähtisi deiteille.
Valehtelevat myös ikänsä. Itseään kolmekymppiseksi maininneet ovatkin todellisuudessa viiskymppisiä kurppia. Yök!
Miksi mies valehtelee siviilisäätynsä, pituutensa,ikänsä(nuoremmaksi),munan koon, luonteensa, varallisuutensa jne jne. Niin ja itse en ole painoani valehdellut,eipä sitä ole kukaan kysynytkään. Enkä ole myöskään enää, onneksi,deittisovelluksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parilla tapauksella on ollut itsestään sellainen kuva, jossa ovat vääntäneet naamansa sellaiseen hymyyn, joka näyttää sinänsä luonnolliselta, jos ei tunne ihmistä, mutta todellisuudessa ovat aivan eri näköisiä. Tämä ihmetyttää, sillä totuus paljastuu heti tavattaessa.
Tuskin itsekään näytät identtiseltä kuin kuvissasi. Ihmisillä on tapana poseerata kuviin tietyllä tavalla, mikä on täysin normaalia. Asia erikseen överi filtterit tai suora editointi. Itse näytän joka kuvassa ja eri kuvakulmissa hyvinkin erilaiselta, mutta kaikissa olen ihan aito itseni. Valokuvia ei voi verrata kolmiuloitteiseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelevat myös ikänsä. Itseään kolmekymppiseksi maininneet ovatkin todellisuudessa viiskymppisiä kurppia. Yök!
Näitä näkee paljon miehissä. Selkeästi viittäkymppiä lähestyvä ukko laittanut iäkseen 32.
Sama tilanne on miehillä, koska 30 vuotta ja kiloa sitten otettu kuva ei vastaa todellisuutta.
Arvostan tietenkin huumorintajuanne ulkonäkönne suhteen - ja pitäisin siitä, että teillä olisi omat hiukset jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeää sanoa noin vanhoista miehistä! He ovat enintään 49,5 -vuotiaita. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä nykymaailma hektiseksi mennyt. Yhdyssanojakaan ei ehdi opetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fake news. En ole koskaan nähnyt yhdenkään naisen mainitsevan painoaan deittisovelluksissa enkä oikein miestenkään.
Itse olen asiaa monesti kysynyt, enkä läheskään aina saanut rehellistä vastausta.
Minulta et saa vastausta, minut on viimeksi punnittu joskus 18v sitten. En omista vaakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut laittavat sinne sellaisia (photoshopattuja) kuvia, ettei edes tunnista samaksi ihmiseksi kun näkee livenä? Tämä on ollut minulle iso mysteeri jo pidemmän aikaa.
Miksi jotkut naiset käyttävät photoshoppia arkielämässä esim. hiustenpidennykset, hoikalla topatut rintaliivit. Miksi meikittömässä kuvassa on kestoväri ripsissä ja kulmakarvoissa. Sitten on vielä esim. tekokynnet.
Voin ainakin tuohon rintaliiviasiaan vastata. Itse jouduin jossain vaiheessa toteamaan, ettei A-kupin rintaliivejä yksinkertaisesti oikein löydy ilman edes pieniä toppauksia, ainakaan jos ei halua kaaritukia. Poislukien toki jotkut urheilurintsikat, mutta sellaisista en tykkää. Tosin toppaukset ovat niin pienet, että tuskin houkuttelevat sellaisia, jotka haluavat jättirinnat, mutta ei ole helppo löytää pienille rinnoille rintsikoita ilman toppauksia. Koska inhoan kaaritukia vielä enemmän, tein sitten kompromissin ja hyväksyin maltillit toppaukset. Jotain kuitenkin piti ostaa, ja mitään toppimallisia en halua.
jos käyttäisin jotain noista palveluista, niin valehtelisin 15-20kg painavammaksi kuin olen, sehän karsii tehokkaasti sellaiset pois jotka on vain ulkonäön perään, kertasuhteita harrastavia.