Miksi nainen valehtelee painonsa deittisovelluksessa?
Ja nimenomaan kymmeniä kiloja todellista tilannettaan kevyemmäksi? Missinmitoissa esiintyvä neitonen saattaakin olla todellisuudessa hyllyvä ihralöllykkä.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Fake news. En ole koskaan nähnyt yhdenkään naisen mainitsevan painoaan deittisovelluksissa enkä oikein miestenkään.
Itse olen asiaa monesti kysynyt, enkä läheskään aina saanut rehellistä vastausta.
Taustalla lienee "kaikki mulle heti"-tyylinen ajattelu: halutaan syödä heti kaikki leivokset ja karkit, ja vaaditaan myös itselle tietyntyyppistä miestä, mutta itse ei olla valmiita tulemaan asioissa yhtään vastaan, esim. laihduttamalla.
Mitä hän vastasi, kun kysyit häneltä?
Vierailija kirjoitti:
45
No itseltä juuri kysyi mittoja tyyppi jolla oli sama kuva kuin vuosia sitten toisessa paikassa. Halusi tietää että olen kuosissa. Mitäs se oli, 176 ja 90 kg jotain.
Vierailija kirjoitti:
Taustalla lienee "kaikki mulle heti"-tyylinen ajattelu: halutaan syödä heti kaikki leivokset ja karkit, ja vaaditaan myös itselle tietyntyyppistä miestä, mutta itse ei olla valmiita tulemaan asioissa yhtään vastaan, esim. laihduttamalla.
Ajatusleikki (!):
Olen 86 kg painava (160 cm) pitkä nainen, joka tykkää herkuttelusta, Netflixistä, chillailusta sohvanurkassa elokuvien tai kirjan kera. Ihastun normaalipainoiseen mieheen, jonka tapaan jossain. Päätän laihduttaa häntä varten.
Kuinka todennäköistä on, että muutamassa kuukaudessa koko elämäntapani, mielihyvän lähteeni, kiinnostuksen kohteeni ja syömis- ja liikuntatottumukseni muuttuvat niin, että minusta tuleekin pysyvästi 56-kiloinen?
Ja kysymys: minne voin jättää vaatimukset tietyntyyppisestä miehestä?
Vierailija kirjoitti:
No itseltä juuri kysyi mittoja tyyppi jolla oli sama kuva kuin vuosia sitten toisessa paikassa. Halusi tietää että olen kuosissa. Mitäs se oli, 176 ja 90 kg jotain.
Eiku 78, sopusuhtaista naista etsi.
En ikinä menis noille lihatiskeille mutta en kyllä kertoi painoani missään. En myöskään pituutta. Enkä rintojen kokoa. Kengän koon voin kertoa. Kuvat saa kertoa.
Seurusteletteko te sen kumppanin kanssa pelkästään ulkonäön perusteella?
Lihatiski nimenomaan, vain tietty kg lihaa merkitsee jos on sen yli niin hyi ei kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45
Päivänselvä tyhmyystesti ap:lle :D
Miksi jotkut laittavat sinne sellaisia (photoshopattuja) kuvia, ettei edes tunnista samaksi ihmiseksi kun näkee livenä? Tämä on ollut minulle iso mysteeri jo pidemmän aikaa.
Kertovatko miehet rehellisesti pituutensa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut laittavat sinne sellaisia (photoshopattuja) kuvia, ettei edes tunnista samaksi ihmiseksi kun näkee livenä? Tämä on ollut minulle iso mysteeri jo pidemmän aikaa.
Miksi jotkut naiset käyttävät photoshoppia arkielämässä esim. hiustenpidennykset, hoikalla topatut rintaliivit. Miksi meikittömässä kuvassa on kestoväri ripsissä ja kulmakarvoissa. Sitten on vielä esim. tekokynnet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kuolaa näitä photoshopattuja kuvia ympäri someja? Itselleni tämä on ollut mysteeri jo pitkän aikaa.
Pöh, miehetkin unohtaa että niille on tullut 20 kiloa lisää ja kaljamaha sen profiilikuvan ottamisen jälkeen. Ei ole naisten yksinoikeus.
En tajua tätä jatkuvaa laihduttamiseen kehottamista. Fiksumpaa on olla lihomatta. Olen 57 ja sama paino ollut parikymppisestä.
Itselle oli välitön turn off kun deitti nainen valehteli profiilikuviaan myöten oman normaalitilanteen kehon olemuksensa. Ojennetulla kaulalla kuvia ja muuta.
Minulla ei ole mitään rotevampia tai hieman pyöreämpiä naisiakaan vastaan, mutta homman tulee perustua itsensä hyväksymiseen alusta saakka. Tule sellaisena kuin olet. Muussa tapauksessa kasvokkain nähty yllätys ei ole positiivinen, huono ensivaikutelma taattu.
Fake news. En ole koskaan nähnyt yhdenkään naisen mainitsevan painoaan deittisovelluksissa enkä oikein miestenkään.