Helsinki saa ensi kesänä sateenkaaritien!
Helsinki saa ensi kesänä sateenkaaritien, joka saatetaan maalata katutilaan esimerkiksi Narinkkatorille
Yli 60 kaupunginvaltuutettua äänesti vihreiden Alviina Alametsän aloitteen puolesta.
https://yle.fi/uutiset/3-12323058
Kommentit (50)
Räsymattotie mieluummin. Maalla on niin mukavata.
T. Vihreä mummo
Vierailija kirjoitti:
PASKAA!
Käyn kaatamassa 100 litraa mustaa maalia tielle välittömästi.
Sehän on merkityy kakkapaikaksi. Siihen voi käydä vääntämässä kunnon jöötit päälle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä voisi pitää kisoja siitä, kuka osallistujista vaihtaa nopeimmin sukupuoltaan
Totta! Mutta osallistujien pitäisi olla veg aani intersektio nalistiho moja. Ja kaikki saisi lopuksi palkinnon ja kaupungin perheasunnon ja hsl lipun vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Oon itse lesbo, mutta jopa mulla tuli puklu suuhun kun luin tuon uutisen. Ärsyttää tuollainen ihme hyvesignalointi ja kaikki "sateenkaariväki"-lässytys.
Hyvä lesbo, mutta sinä oletkin oikean sateenkaariväen mielestä jo aivan menneen talven lumia... Niin kuin sanotaan...
Oi, nyt ollaankin sitten niin suvaitsevaista ja maailmankansalaista. No, politiikka on politiikkaa ja tuollainen nyt uppoo moneen hölmöön maailmanparantajaan.
Helsinki voi painua hornaan woketuksineen. Jos näen stadilaisen wokettajan joka tulee jauhamaan minulle päin naamaa sateenkaari aatettaan lataan sitä turpaan samantien.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki voi painua hornaan woketuksineen. Jos näen stadilaisen wokettajan joka tulee jauhamaan minulle päin naamaa sateenkaari aatettaan lataan sitä turpaan samantien.
Pidä toi!
Eikö noilla ole mitään tärkeämpää tekemistä? Hyi millaiseksi vihreä aate on muuttunut.
Räsänen raahataan sinne jalkapuussa...
Vierailija kirjoitti:
Coolia! Hyvä Helsinki!
Painu Lusifer helvataan. Turpaasi saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon itse lesbo, mutta jopa mulla tuli puklu suuhun kun luin tuon uutisen. Ärsyttää tuollainen ihme hyvesignalointi ja kaikki "sateenkaariväki"-lässytys.
Hyvä lesbo, mutta sinä oletkin oikean sateenkaariväen mielestä jo aivan menneen talven lumia... Niin kuin sanotaan...
Jees. Jos oot vaan normilespo, niin ei käy. Sun pitää olla ve gaani, int ersekti onaali ja huutaa vihaasi tavallisia ihmisiä kohtaan. Näin pääset osalliseksi vihe rvassa risateenkaa riperhettä. Eli helsingin kaupunginhallitusta ja -valtuustoa sekä virkamiehiä.
Jännä kyllä huomata ettei stadin virkamihissä vissiin ole enää yhtään tavallista lihaa syövää autoilevaa heteromiestä. Kai ne kaikki on savustettu vitt uun sieltä ja tilalle on valittu sopivaa sateekaa riviher vassariporukkaa.
Jo oli aikakin! Monista Euroopan suurista cityistä tuollainen jo löytyykin, useampikin. Sivistys tulee tänne aina jälkijunassa.
Kylläpäs tulee hyvälle mielelle kun asia herättää muissakin raivoa. Ihan hulvattomia kommentteja täällä! Pidetään Helsinki sateenkaarettomana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä toi!
Jes, ihan sama. Asun stadissa, mutten onneksi ydinkeskustassa. Pari kertaa vuodessa joudun käymään jostain syystä keskustassa. Jokainen feissari joka tulee mun henkilökohtaisen turvarajan siaäpuolelle saa ihan saman tien nyrkistä naamaan. Aivan sama millä asialla on. Sana sanaa vastaan ja mä sanon että muhun käytiin kiinni kovalla kuristavalla otteella kun en halunnut kuunnella. Hätäännyin ja huitaisin ja vahingossa osuin. Mun turvaraja on pari-kolme metriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä toi!
Jes, ihan sama. Asun stadissa, mutten onneksi ydinkeskustassa. Pari kertaa vuodessa joudun käymään jostain syystä keskustassa. Jokainen feissari joka tulee mun henkilökohtaisen turvarajan siaäpuolelle saa ihan saman tien nyrkistä naamaan. Aivan sama millä asialla on. Sana sanaa vastaan ja mä sanon että muhun käytiin kiinni kovalla kuristavalla otteella kun en halunnut kuunnella. Hätäännyin ja huitaisin ja vahingossa osuin. Mun turvaraja on pari-kolme metriä.
On sulla pitkät käsivarret.
Aivan mahtavaa... persulisijoiden ulina on musiikkia korvilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä toi!
awwww. Taas tommonen oikein sotureiden soturi näppiksen takaa, todellisuudessa kuljet varjoissa ja tuulen henkäys jo kaataa sinut. Maailma on kaltaisillesi pelottava paikka.
Tästä kaupungista tulee todellakin Hellsinki.